Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
Raid Away! - Idle RPG [Android & iOS]
Sivuja: [1] 2 3 ... 7

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 18. Marraskuu 2017, 14:00 (muokannut Jizo 23. Joulukuu 2017, 12:20)Peukku ylös +1Peukku alas -0
Moro!

Oon tälläistä pientä Idle RPG:tä värkkäillyt Androidille tässä vikat kuukaudet, iOS tulee myös joskus hamassa tulevaisuudessa.
Raid Away on incremental/kliksuttelu -peli, missä ideana on tappaa vihuja, kerätä loottia ja nousta tasoja RPG-hengessä.

Peli on aika simppeli, eli täppää ja tuhoa vihuja, kerää rahaa, päivitä aseita, tapa vaikeampia vihuja jne..

Jätäthän palautetta, mistä asioista pidät ja mistä et pidä :)

Jos tämän genret pelit kiinnostaa, niin lataappas ihmeessa.
Peli löytyy Google Playstä https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ruotogames.raidaway
Ja App Storesta https://itunes.apple.com/us/app/raid-away-idle-rpg/id1328237229
Koko noin 19mt.

2x
Tykkään
#1: 18. Marraskuu 2017, 15:33Peukku ylös +0Peukku alas -0
Rauta-aseet tulivat ennen kuparia, tai ainakin minulla on nyt iron hatchet ja discover copper weapon quest on yhä tekemättä.
Tykkään
#2: 18. Marraskuu 2017, 16:27Peukku ylös +0Peukku alas -0
Zeb The Noisy ei  ilmestynyt ruudulle vaikka pestasin hänet.
Tykkään
#3: 18. Marraskuu 2017, 16:49Peukku ylös +0Peukku alas -0
Zeb The Noisy ei  ilmestynyt ruudulle vaikka pestasin hänet.
Aa joo, rauta-aseet on eka, sitten tulee copper.
Zebbiä ei tule näytölle ollenkaan, sen aurat vaan antaa bonuksia.
Tykkään
#4: 18. Marraskuu 2017, 18:09Peukku ylös +0Peukku alas -0
Mä olinkin jo laittanut sulle arvostelun. Ehdottomasti paras noista sun clicker-peleistäsi  (y)
Tykkään
#5: 18. Marraskuu 2017, 18:45Peukku ylös +0Peukku alas -0
Mä olinkin jo laittanut sulle arvostelun. Ehdottomasti paras noista sun clicker-peleistäsi  (y)
Aa joo , kiitti :)
Tykkään
#6: 19. Marraskuu 2017, 06:44 (muokannut Mercedes 19. Marraskuu 2017, 07:47)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Mitä kaikkea pitää olla saavutettu että voi ascendeta? Minulla on nyt kaikkien kolmen soturin weapon tierit 25, mutta ei vielä onnistu.

weapon weight level ei ole unlockannut koko pelin aikana.

Edit: Onnistuihan se, en vain osannut klikata oikeasta kohtaa.

Olin todella pettynyt kun skill-tree nollautui ascendissa.
Tykkään
#7: 19. Marraskuu 2017, 12:50Peukku ylös +0Peukku alas -0
Mitä kaikkea pitää olla saavutettu että voi ascendeta? Minulla on nyt kaikkien kolmen soturin weapon tierit 25, mutta ei vielä onnistu.

weapon weight level ei ole unlockannut koko pelin aikana.

Edit: Onnistuihan se, en vain osannut klikata oikeasta kohtaa.

Olin todella pettynyt kun skill-tree nollautui ascendissa.

Se Bobin weapon weight is itse asiassa ole saatavilla vielä lainkaan.
Joo skillit nollaantuu, paitsi legacy skillit. Pitäis varmaan laittaa se skillitree niin, ettei nollaantuisi ascendissa.
1x
Tykkään
#8: 21. Marraskuu 2017, 03:31Peukku ylös +0Peukku alas -0

Mitä näillä tehdään?
Tykkään
#9: 22. Marraskuu 2017, 10:21Peukku ylös +0Peukku alas -0

Mitä näillä tehdään?
Niillä ostetaan artifakteja siitä kaupasta.
Tykkään
#10: 22. Marraskuu 2017, 14:43Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kun yritän ostaa artifactia ja painan purchase-nappia, mitään ei tapahdu. Mielestäni minulla oli tarpeeksi noita erivärisiä timantteja.
Tykkään
#11: 22. Marraskuu 2017, 16:31Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kun yritän ostaa artifactia ja painan purchase-nappia, mitään ei tapahdu. Mielestäni minulla oli tarpeeksi noita erivärisiä timantteja.
Hmm outoa, kyllä sen pitäisi toimia mitä tässä testailin..tsekkaan sen vielä läpikotaisin!
Tykkään
#12: 22. Marraskuu 2017, 16:36 (muokannut Mercedes 22. Marraskuu 2017, 16:47)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hmm outoa, kyllä sen pitäisi toimia mitä tässä testailin..tsekkaan sen vielä läpikotaisin!

Voi olla etten vain osaa käyttää sitä.

Edit: Kun käytin punaisia timantteja, sen jälkeen sain ostettua yhden, joten ehkä pelissä ei ole vikaa. En vain ole vielä oikein tajunnut kunnolla sen käyttöä.
Tykkään
#13: 22. Marraskuu 2017, 18:52Peukku ylös +0Peukku alas -0

Voi olla etten vain osaa käyttää sitä.

Edit: Kun käytin punaisia timantteja, sen jälkeen sain ostettua yhden, joten ehkä pelissä ei ole vikaa. En vain ole vielä oikein tajunnut kunnolla sen käyttöä.

Hmm joo pitää selkeyttää jotenkin tota. Tosi moni ei ole oikein hokannut heti tuota kristallisysteemiä.
Tykkään
#14: 23. Marraskuu 2017, 10:04 (muokannut Mercedes 23. Marraskuu 2017, 10:07)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Olen kovasti yrittänyt löytää bugeja pelistä, mutta niitä ei vaan löydy. Pieni bugi kuitenkin, peli väittää että et ole vielä valmis ylösnousemukseen, mutta samalla ascend-nappi on näkyvillä ja kokeilin, ascend toimi.

Ja pelin balancesta, mielestäni legacy-pointsit kertyvät liian hitaasti.
Tykkään

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit