Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 [2]

Markkinointiaihe

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#15: 03. Maaliskuu 2018, 23:15Peukku ylös +0Peukku alas -0
Näin peliyhtiö kasvatti liikevaihtonsa nollasta 28 miljoonaan: Linkki talouselämä-lehden verkkosivulle

https://www.talouselama.fi/uutiset/te/b3b00f08-8db9-3ba0-912c-ff42fefaa374?ref=newsletter:76e2&utm_source=Talouselama_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Talouselama_Uutiskirje

Hieno 1,3 miljoonaa tappiota tekevä yritys "kasvoi" hienoksi 4 miljoonaa tappiota tekeväksi yritykseksi :) Liikevaihtoahan voi olla vaikka miljardi, mutta se mitä viivan alle jää on ainut mikä merkkaa :D Noh ehkei siinä ole koko totuus kun kehityskulut on nyt takana päin niin tulevilta vuosilta voisi oodottaa jo voittoakin, ehkä...
Tykkään
#16: 04. Maaliskuu 2018, 05:00 (muokannut Mercedes 04. Maaliskuu 2018, 06:33)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Firma sai 28 miljoonan liikevaihdon kovalla markkinoinnilla, heidän pelin markkinointiin meni 20 miljoonaa. Tämä osaltaan selittää heidän pelinsä menestyksen ja sen, että tuli tappiota.




Edit: Minä ottaisin mieluummin sen miljardin liikevaihtoa ja 4 miljoonaa tappiota tekevän yrityksen kuin sen firman, joka tekee vähän voittoa pienellä liikevaihdolla.
Tykkään

Sivuja: 1 [2]
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC