Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 2 [3]

Pixelia

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
#30: 10. Tammikuu 2018, 11:32Peukku ylös +0Peukku alas -0
Vaikuttava demo!

Tuota kun hiot, polishaat ja jatkat eteenpäin sisällön kannalta niin hyvä tulee! :)
Tuon E-napin kanssa myös syntyi ongelmia esimerkiksi tikapuissa oli hankala kulkea ja asioiden kanssa kohtaaminen oli jotenkin luonnottoman tuntusta kun piti aina osoittaa sitä kohden.

Skelepodissa käytettiinn sellaista kikkaa, että kun painat E niin se tsekkaa pienellä rangella sen ympäriltä objekteja joidenkaa voi duunailla ja sen seurauksena hahmo kääntyy aina katsomaan interactattavaa kohdetta päin. Myös tuon E iconin näyttäminen on tärkeää, sillä sitten pelaaja tietää minkä kanssa se meinaa toimia jos vaikka ei sitä päin osoitakkaan!

Mutta tsemppiä projektiin, hyvä tästä tulee!
Tykkään
Sometimes you just need to be a hero.

Pixel Arttia
#31: 10. Tammikuu 2018, 22:33Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hyvän tuntuinen projektin alku! Kuten moni jo kerkesi sanomaan, controllit ovat aika köppäiset tällä hetkellä, etenkin kun kädet pitäisi olla käytännössä hiirellä, nuolilla ja kirjaimilla. Pelissä on jo tunnelmaa jonkin verran, ja sitä varmaankin tulee musiikkien ja taustojen myötä lisää. Kannattaa kiinnittää huomiota pikkujuttuihin jotka lisäävät pelin tuntumaa: onko juoksu erikseen pakollinen, voisiko painovoimaa nostaa että ukko tulee nopeampaa alas sekä jo edellämainitut nappien asettelut. Jos esim. inventoryn selaaminen tai craftaaminen on vittumaista, peliin menee hermot aika nopeasti. Myös mainaaminen ja puiden hakkaaminen voisi mielestäni toimia samalla napilla kuin combatissa lyöminen, ja joka lyönnillä tippuisi vaikka yksi puupalikka. Näin ei tarvisi vain odotella puun alla vaan vähän näpytellä.
Mutta hiljaa hyvä tulee! Ainakin alku on hyvällä pohjalla!
Tykkään
#32: 14. Tammikuu 2018, 23:56Peukku ylös +0Peukku alas -0
Itekki tos kokeilin ja tosiaan todella myönteine vaikutelma!
Todella paljon sisältöä pienessä ajassa ja todella jännä idea. Suosittelen itsekkin tuota WASD:ia koska se on luonnollisempi ja mmuutenkin näppäintä tuntui kömpelöltä mutta niihin tottuu.  (y) (y) (y)
Tykkään
#33: 12. Helmikuu 2018, 10:25 (muokannut TheHeroOfNoOne 12. Helmikuu 2018, 10:29)Peukku ylös +2Peukku alas -0
Kiitos paljon palautteesta.  <3
Ne ohjaavat tekemistäni oikeaan suuntaan.

Ennen seuraavan prototyypin (0.0.0.2) julkisemista mm.
- korjaan mainitsemanne seikat ja puutteet
- teen paljon muita bugi fixailuja
+ lisään uusia tavaroita ja crafting reseptejä
+ lisään uusia kauppiaita ja kategorisoin tavaroita paremmin
+ lisään vihollisia ja loot droppeja
+ lisään resoluution vaihtamisen ja korjaan fontteja
+ parannan combat mekanismeja

Jos edellä mainittujen työstämiseen ei mene älyttömiä määriä aikaa:
+ lisään uusia ja isompia kenttiä, ja suunnittelen World Mappia pidemmälle
+ työstän pidemmälle (tulevien) vihollisten tekoälyä
5x
Tykkään

Sivuja: 1 2 [3]
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC