PuzzGun
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta. |
Harmi!
![]() ![]() ![]() |
|||
Ollaan tässä tehty nyt 4 kuukautta aktiivisesti hommia PuzzGunin eteen ja vihdoin saatiin PuzzGun semmoselle mallille että sen voi julkaista.
Julkaisupäivä 10.5.2018 käykäähän tsekkaa: https://store.steampowered.com/app/850040/PuzzGun/ |
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ollaan tässä tehty nyt 4 kuukautta aktiivisesti hommia PuzzGunin eteen ja vihdoin saatiin PuzzGun semmoselle mallille että sen voi julkaista. Paljonko olette miettineet hinnaksi? |
|||
![]() |
Hinnaksi tulee 4.99€
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hinnaksi tulee 4.99€ Kuulostaa sopivalta hinnalta. Nyt vaan markkinoimaan! |
|||
![]() |
Miten pelin lanseeraus on sujunut? Hyvin?
|
|||
![]() |
Erinomaisen pelin olette kyllä saaneet aikaiseksi. Toivottavasti saa ansaitsemaansa huomiota.
![]() Paras fiilis on edelleen se kun tason lopuksi on vielä jäljellä ylimääräisiä palikoita (osittainen lvl 32 spoiler) |
|||
Spoiler ![]() ![]() ![]() ![]() |
En tiedä luetaanko tätä palstaa, mutta ajattelin heittää ajatuksia tähän kun läpäisin pelin pari päivää sitten.
Meni aika pitkän aikaa ennen kuin tajusin mikä se Q:sta avautuva systeemi on. Siihen ilmestyy siis neljän minuutin välein järjestyksessä oletusratkaisun palikat. Se vaikuttaakin alkuun vähän turhalta, mutta loppujen lopuksi se on aika nerokas, kun palikoita ja mahdollisuuksia on niin paljon että pikkuvihje on paikallaan. Ja sehän ei kuitenkaan suoraan spoilaa ratkaisua. Huomaa että omat oikoreitit on korjattu ykkösmaailmasta. ![]() En edes yrittänyt "rikkoa" peliä, mutta välillä ensimmäinen mieleen tuleva ratkaisu oli käsikirjoituksen ulkopuolinen. Osa omista ratkaisuista menee todelliseksi kikkailuksikin (taso 55), mutta ei siinä vaiheessa voi enää perääntyä. Alla kompilaatio kaikista omista ratkaisuista. Kokosin joutessa. Vielä mietteitä/bugeja/ehdotuksia: - Merkillisen raskas peli kun ottaa huomioon että grafiikka on suht simppeliä. Kun menee valikosta johonkin tasoon niin ruutu vilkkuu. Arvaan että siellä pyörii jotain isoja surface-säätöjä. - Windowed modessa ikkunan koko on muutettavissa hiirellä ja aspect ration saa laitettua päin persettä. Se on tietenkin käyttäjän oma moka, mutta silti. - Kokeilin pelata peliohjaimella ja omassa setupissa oli selvästi joku ongelma koska kursori valui koko ajan itsestään alas. Mutta toinen ongelma oli siinä että kursori ei pysähdy kun se osuu alareunaan, vaan se jatkaa matkaa loputtomiin ruudun ulkopuolelle, ja sen jälkeen kestää hetki tuoda se takaisin. - Jos olet keltaisen hissipalikan kyydissä ja kosket vieressä olevaan seinään niin kuolet. Se on turhauttava feature ja vaikuttaa turhalta. - Tasossa 53 ilmeni tämmöinen visuaalinen glitch - Joskus kun putoat normisti oikealle ja törmäät normaaliin seinään niin räjähdät palasiksi. Tätä on hankala replikoida koska se tapahtuu todella harvoin. Johtuu ehkä liikkumisnopeudesta? - Jos pelaa uudelleen leveleitä niin cutscenet on aina pakollisia ensimmäisessä ja viimeisessä levelissä : ( - Eikö lopun räjähdyksessä ole tarkoituskaan olla mitään ääntä? Se on melko antiklimaattista. - Viimeisen levelin jälkeen palataan menuun ja silloin menun musiikki ja kolmosmaailman musiikki soi päällekkäin - Pelin läpäisystä olisi kiva saada joku achievement |
|||
Spoiler ![]() ![]() ![]() ![]() |
Olen päässyt vasta levelile 3. Koen pelin tosi vaikeaksi. Edes hints ominaisuus ei tuonut uusia hyppypalikoita/destroypalikoita peliin.
Edit: Näitä palikoita tarpeeksi. |
|||
![]() |