Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Keskeneräiset pelit
Milk Away! [Android, beta] Lypsysimulaattori :)
Sivuja: [1] 2

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 16. Marraskuu 2016, 18:51Peukku ylös +3Peukku alas -0
Moikka,

Aloin tekeen lypsysimulaattoria, kun tällä aiheella ei vielä ole pelejä näkynyt oikein.
'Milk Away!' on Incremental/klikkailu -peli. Ideana on lypsää lehmiä, vaihtaa maidot rahaksi ja ostaa päivityksiä.
Yritin tehdä peliin 8/16-bittisen retroluukin, en tiedä sopiiko tuo ja näyttääkö hyvältä?

Peli on Google Playssä avoimessa betassa nyt. Koitan viilaa vielä menuja ja grafiikkaa jonkun verran ja pelin tasapainoa tulisi vielä säätää ennen julkaisia.

Kaikenlainen palaute olisi erittäin tervetullutta, koska peli on vielä vaiheessa ja tämä on vasta toinen pelini mitä olen tehnyt GMS:llä.

Latauslinkki: https://play.google.com/apps/testing/com.ruotogames.milkaway
Tiedostokoko ~20MB.

3x
Tykkään
#1: 16. Marraskuu 2016, 21:14Peukku ylös +0Peukku alas -0
En paljoa jaksanut kokeilla mutta sen verran että peli toimii tabletilla ja mainokset toimivat. Mainoksiin sen verran että ne voisi olla pakotettua näkyvissä esim 10s, eikä annettaisi mahdollisuutta klikata niitä heti pois. Se olisi mainostajalle parempi.
Tykkään
#2: 16. Marraskuu 2016, 21:29Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kiitoksia palautteesta. Katson, saanko noita mainoksia sitten vielä säädettyä.
Tykkään
#3: 17. Marraskuu 2016, 11:36Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kiitoksia palautteesta. Katson, saanko noita mainoksia sitten vielä säädettyä.

Jos muutat mainoksia mainitsemaani suuntaan niin laita sitten siihen selvä laskuri vaikka kymmenestä nollaan ettei pelaaja luule että kännykkä jumiutui.
Tykkään
#4: 17. Marraskuu 2016, 11:48Peukku ylös +0Peukku alas -0
Mun tarvinee vaihtaa mainokset pois Admobista esim AdColonyyn sitten. Musta Admobin ehdoissa luki, että käyttäjällä pitää olla mahdollisuus sulkea mainos koska vain.
1x
Tykkään
#5: 17. Marraskuu 2016, 12:10Peukku ylös +0Peukku alas -0
Mun tarvinee vaihtaa mainokset pois Admobista esim AdColonyyn sitten. Musta Admobin ehdoissa luki, että käyttäjällä pitää olla mahdollisuus sulkea mainos koska vain.

Jos mainostaja itse vaatii tuota sulkemista heti, en näe syytä vaihtaa mainostapaa. Luulin että olit itse tehnyt koko mainossysteemin.
Tykkään
#6: 17. Marraskuu 2016, 14:00Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ai ok. Multa ei vielä löydy tietotaitoa tehdä itse tuota mainossysteemiä, ilman noita :)
Tykkään
#7: 17. Marraskuu 2016, 15:44 (muokannut Peljätty Miksu 17. Marraskuu 2016, 15:49)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Noilla ne kaikki tekevät mainokset. Testasin eilen peliä ja vaikutti varsin hyvältä. Tänään ammulla en enää pystynyt jatkamaan kun alussa tulevan ilmoituksen nappi ei toiminut enkä siksi voinut tehdä mitään. Mukava idea tuo että levelin nostaminen huonontaa noita työntekijöitä hetkeksi.

E: Nyt näyttää taas toimivan.
E2: Eipäs enää toimikkaan. Mikähän lie jumittaa.
1x
Tykkään
Spoiler
#8: 17. Marraskuu 2016, 16:22Peukku ylös +0Peukku alas -0
Paljonko noilla mainoksilla tienaa?
Tykkään
#9: 17. Marraskuu 2016, 17:19 (muokannut nufseid 17. Marraskuu 2016, 17:37)Peukku ylös +0Peukku alas -0

Riippuu minkälaisia mainoksia on, paljonko klikkauksia, mistä maasta klikkaukset tulevat jne. Tosi moni asia vaikuttaa paljonko niistä saa. Vähiten taitaa kuitenki tulla niistä Banner Ad mainoksista. Itsellä yhdessä sovelluksessa noin 1500 impressionia viikossa ja saattaa tuoda 1€/viikko jos on siis hyvä viikko  :D.

EDIT: Vaikuttaa ihan ok klikkauspeliltä. Vieläkö tuollaiset ovat suosittuja?  :D
1x
Tykkään
#10: 17. Marraskuu 2016, 19:05Peukku ylös +0Peukku alas -0
Noilla ne kaikki tekevät mainokset. Testasin eilen peliä ja vaikutti varsin hyvältä. Tänään ammulla en enää pystynyt jatkamaan kun alussa tulevan ilmoituksen nappi ei toiminut enkä siksi voinut tehdä mitään. Mukava idea tuo että levelin nostaminen huonontaa noita työntekijöitä hetkeksi.

E: Nyt näyttää taas toimivan.
E2: Eipäs enää toimikkaan. Mikähän lie jumittaa.

Kiitos palautteesta.
Hei tarkoitatko sitä "Welcome back" -nappia? Toimiiko se nyt sulla ja mikä versio sulla on? Ajatteli pian julkaista tuon pelin, mutta jos se jumittaa jotain, pitää äkkiä korjata ongelma. Mitä mä oon testaillut, en oo törmännyt itse tuohon kyllä. Pakko kuitenkin korjata tuo pian!
Tykkään
#11: 17. Marraskuu 2016, 19:10Peukku ylös +0Peukku alas -0

Se vaihtelee, mun eka GMS appini https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jessesopanen.Little_Economist
Sai aluks joitain kymppejä kuussa, mutta nyt se saa 110.000-120.000 näyttökertaa kuussa ja jotain 150e/kk tuosta videomainoksesta.

Saman appin banneri tuottaa 10-20e kuussa.
1x
Tykkään
#12: 17. Marraskuu 2016, 19:12Peukku ylös +0Peukku alas -0
Riippuu minkälaisia mainoksia on, paljonko klikkauksia, mistä maasta klikkaukset tulevat jne. Tosi moni asia vaikuttaa paljonko niistä saa. Vähiten taitaa kuitenki tulla niistä Banner Ad mainoksista. Itsellä yhdessä sovelluksessa noin 1500 impressionia viikossa ja saattaa tuoda 1€/viikko jos on siis hyvä viikko  :D.

EDIT: Vaikuttaa ihan ok klikkauspeliltä. Vieläkö tuollaiset ovat suosittuja?  :D

Kai ne on vielä, ainakin siellä näyttää olevan suht menestyneitä kliksuttelupelejä listoilla.
Tykkään
#13: 17. Marraskuu 2016, 20:13Peukku ylös +0Peukku alas -0
Juurikin se welcome back -ruutu. Enää en saa sitä jumittumaan, ja voi olla että vika on vain puhelimessa koska merkki on nevöhöd Wiko. Omienkin pelien kanssa ollut pieniä bugeja, joita ei Samsungilla tullut.
Tykkään
Spoiler
#14: 17. Marraskuu 2016, 20:59Peukku ylös +0Peukku alas -0
Juurikin se welcome back -ruutu. Enää en saa sitä jumittumaan, ja voi olla että vika on vain puhelimessa koska merkki on nevöhöd Wiko. Omienkin pelien kanssa ollut pieniä bugeja, joita ei Samsungilla tullut.

Okei no toivottavasti se johtui siitä. Mä kävin koodin läpi uudestaan, enkä löytänyt mitään, mikä voisi aiheuttaa tuon.
Tykkään

Sivuja: [1] 2
GameDev Suomi Pelinkehitys Keskeneräiset pelit