Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]

Mersun piirtelyt

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#135: 14. Syyskuu 2018, 06:01 (muokannut Mercedes 14. Syyskuu 2018, 08:14)
-+



Valo lasissa.

70 framea
Samples 256
Denoise: on
Cycles

Tehty Blenderillä ja asepritellä.
1x
Tykkään
#136: 03. Lokakuu 2018, 10:15 (muokannut Mercedes 03. Lokakuu 2018, 11:02)
-+





Blender Cycles 2.79b
Aseprite
Samples 128
Denoise: Pois päältä
Tykkään
#137: 03. Lokakuu 2018, 12:59
[animaatio]

Blender Cycles 2.79b
Aseprite
Samples 128
Denoise: Pois päältä
Ihan jännä animaatio, mutta miksi tausta välkkyy ja palloissa näkyy paljon häiriöitä? Voisit kokeilla tehdä tästä korjatun ja täydellisesti looppaavan version.
Minua kiinnostaisi myös se, mitä tarkalleen ottaen olet tässä tehnyt asepritellä, kun ei tässä animaatiossa näy minkäänlaista pikselitaidetta.
Tykkään
Spoiler
#138: 03. Lokakuu 2018, 13:24 (muokannut Mercedes 03. Lokakuu 2018, 13:58)
Ihan jännä animaatio, mutta miksi tausta välkkyy ja palloissa näkyy paljon häiriöitä? Voisit kokeilla tehdä tästä korjatun ja täydellisesti looppaavan version.
Minua kiinnostaisi myös se, mitä tarkalleen ottaen olet tässä tehnyt asepritellä, kun ei tässä animaatiossa näy minkäänlaista pikselitaidetta.


Tausta välkkyy koska valonlähteen voimakkuus on niin suuri. Se on lähinnä blenderin vika, en keksi miten sen voisi tehdä pienemmällä voimakkuudella. Asepriteä käytin lähinnä animaation kokoamiseen (Blenderistä animaatio lähti tukulla png-filejä). Pallot lähtevät eri korkeuksista (sykli on eripituinen), joten jos animaation haluaisi looppaavan täydellisesti, pitäisi framejen määrä olla  potenssiin viisi (viisi palloa), josta tulisi yhteensä 3,2*10 potenssiin 11 framea.


Edit: Valonlähde on scenen ulkopuolella oleva emission plane, ehkä auringon valo olisi "tasaisempi".
Tykkään
#139: 23. Lokakuu 2018, 08:22
-+


Tässä on taas ongelmana välkkyvä tausta.
Tykkään

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC