Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]

Mersun piirtelyt

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#120: 22. Joulukuu 2017, 02:25









Koodia: [Valitse]
import bpy


for k in range(5):
    for j in range(5):
        for i in range(5):
            bpy.ops.mesh.primitive_cube_add(radius=0.25,location=(i,j,k))






Tämä on tehty Blender Pythonilla,koodi yllä. Lisäsin siihen vielä manuaalisesti lampun ja kameran.
Tykkään
#121: 15. Maaliskuu 2018, 06:39
-+







100 frames, rendering time jotain 90 sekuntia kokonaisuudessaan.
2x
Tykkään
#122: 19. Huhtikuu 2018, 11:04 (muokannut Mercedes 19. Huhtikuu 2018, 13:20)
-+



Tehty Asepritellä ja Coolbasicilla. Sorry pieni nykiminen. Tämä ei muutenkaan ole täydellinen, taikasauva ei ottanut taustasta koko palaa A:n ja M:n välistä ja yhteen frameen on jäänyt pieni musta tahra.
2x
Tykkään
#123: 10. Toukokuu 2018, 10:19
-+





Tehty Coolbasicilla, Asepritella ja gifkaapparilla.
1x
Tykkään
#124: 11. Toukokuu 2018, 07:09
-+







Leikitään varjoilla.


Valon voimakkuus 35000.
1x
Tykkään
#125: 12. Toukokuu 2018, 19:58
-+



Tehty 3D ParticleGen Visual FX:llä.
3x
Tykkään

Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC