Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi GameDev Suomi Kilpailut
Syysmittelö 2016: Palauta pelisi
Sivuja: [1]

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 01. Lokakuu 2016, 14:07Peukku ylös +0Peukku alas -0

Jos pelisi on valmis palauta se tähän aiheeseen viimeistään 1.11

Muista, että se versio jonka olet lähettänyt aiheeseen arvostellaan. Deadlinen jälkeen päivitettyjä/lähetettyjä versioita ei hyväksytä ja muutetusta linkistä rangaistaan. Latauslinkin muuttaminen on siis sallittua deadlineen asti, mutta tuomarit ovat saattaneet jo ladata aiemman version etkä voi vaatia heitä päivittämään peliään.

Pelinpalautusviestissäsi on oltava seuraavat asiat: pelin nimi, pelin tekijät, pelin latauslinkki, lyhyt kuvaus (vapaaehtoinen), kuvakaappaus (vapaaehtoinen).

Palautathan pelisi pakattuna .ZIP -tiedostona! Ei siis suorana .exe:nä, .nsis installerina tai muuna pakkausmuotona.

Tähän aiheeseen palautetaan vain pelit. Muu keskustelu kisa-aiheeseen!

DEADLINE: 1.11.2016 KELLO 23:59:59
Tykkään
Spoiler

#1: 03. Lokakuu 2016, 18:55 (muokannut Micco 03. Lokakuu 2016, 19:49)Peukku ylös +0Peukku alas -4
Pelin nimi: Hallowiingeim
Pelin tekijä: minä
lataus: Linkki poistettu, t: Micco
gamemakerilla tehty kauhuaiheinen peli

Installerit ovat kiellettyjä. Screamereita ei kisassa myöskään haettu, ja kuvakin tulee olla oikeasti pelistään. -:cookie:

* Untitled.jpg (42.03 kilotavua, 640x480 - tarkasteltu 244 kertaa.)
Tykkään
#2: 19. Lokakuu 2016, 21:36Peukku ylös +1Peukku alas -0
Pelin nimi: Hallowiingeim Remastered
Pelin tekijä: Minä, musiikki www.soundimage.org
Linkki: http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=05579975795817221688

Gamemakerilla tehty kauhuaiheinen peli. Liiku hiirellä, kerää laatikkoja ja varo "silmiä".
Tykkään
#3: 01. Marraskuu 2016, 21:59Peukku ylös +1Peukku alas -0

Critter Mayhem on hulvaton kahden pelaajan local multiplayer shooteri! Pelin monipuoliset aseet ja vauhdikas pelattavuus takaavat toiminnan täytteiset pelihetket.

Kuinka peliä pelataan?
Pelaaja joku kuolee ensimmäisenä 10 kertaa, häviää ottalun. Yksinkertaista. Kentässä voi juosta ja ampua ruudun reunalta toiselle puolelle. Hahmolla voi myös mennä kyykkyyn, ja kyykystä hyppäämällä hahmo hyppää korkeammalle, mikä on myös iso etu. Pelin kontrollit löytyvät readesta (ja osin pelissä).

Screenshotteja:
Spoiler

Lataa (5mb)

Aloin tekemään peliä yksin sillä mielellä että opettelisin koodaamaan. Eley auttoi mua lopulta sen verran paljon että osallistumme tiiminä. Graffat ja ekaa kertaa äänetkin on myös mun käsialaa... Hieman keskeneräiseksi jäi, kun ei ehtinyt tehdä minkäänlaista yksinpeli moodia peliin, mikä on aina huono juttu kisoissa. No tulipahan opittua ainakin paljon uutta. (:

En oo myöskään pystynyt testaamaan kaksinpeliä kunnolla vähään aikaan joten en ole täysin varma onko aseet enää täysin balanssissa.

- Mattie & Eley -

2x
Tykkään
Spoiler

twitter
#4: 01. Marraskuu 2016, 23:26 (muokannut Peljätty Miksu 01. Marraskuu 2016, 23:28)Peukku ylös +2Peukku alas -0
HalloweenRun

Pakene kissalla itse kuolemaa ja kerää samalla niin paljon karkkia kuin pystyt. Hyvin keskeneräinen, kenttä kasattu viimeise tunnin aikana, mutta en enää aio tätä peliä jatkaa. Vaikutteita on otettu vahvasti Reaktorin Cursed Hat -pelistä. Eipä muuta kuin mukavia pelihetkiä!

Napit on nuolet ja x seinähyppyä varten.

http://www.mediafire.com/file/idvxkl7vg2qndud/HalloweenRun.zip  koko 2.8mb

Uutta screenshottia en nyt kerkeä pistämään, joten laitetaan vanha:
Spoiler
Tykkään
Spoiler

Sivuja: [1]
GameDev Suomi GameDev Suomi Kilpailut