Sivuja: [1]
Syysmittelö 2016: Palauta pelisi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta. |
![]() Jos pelisi on valmis palauta se tähän aiheeseen viimeistään 1.11 Muista, että se versio jonka olet lähettänyt aiheeseen arvostellaan. Deadlinen jälkeen päivitettyjä/lähetettyjä versioita ei hyväksytä ja muutetusta linkistä rangaistaan. Latauslinkin muuttaminen on siis sallittua deadlineen asti, mutta tuomarit ovat saattaneet jo ladata aiemman version etkä voi vaatia heitä päivittämään peliään. Pelinpalautusviestissäsi on oltava seuraavat asiat: pelin nimi, pelin tekijät, pelin latauslinkki, lyhyt kuvaus (vapaaehtoinen), kuvakaappaus (vapaaehtoinen). Palautathan pelisi pakattuna .ZIP -tiedostona! Ei siis suorana .exe:nä, .nsis installerina tai muuna pakkausmuotona. Tähän aiheeseen palautetaan vain pelit. Muu keskustelu kisa-aiheeseen! DEADLINE: 1.11.2016 KELLO 23:59:59 |
|||
Spoiler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pelin nimi: Hallowiingeim
Pelin tekijä: minä lataus: Linkki poistettu, t: Micco gamemakerilla tehty kauhuaiheinen peli Installerit ovat kiellettyjä. Screamereita ei kisassa myöskään haettu, ja kuvakin tulee olla oikeasti pelistään. - ![]() ![]() |
|||
Pelin nimi: Hallowiingeim Remastered
Pelin tekijä: Minä, musiikki www.soundimage.org Linkki: http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=05579975795817221688 Gamemakerilla tehty kauhuaiheinen peli. Liiku hiirellä, kerää laatikkoja ja varo "silmiä". |
|||
![]() Critter Mayhem on hulvaton kahden pelaajan local multiplayer shooteri! Pelin monipuoliset aseet ja vauhdikas pelattavuus takaavat toiminnan täytteiset pelihetket. Kuinka peliä pelataan? Pelaaja joku kuolee ensimmäisenä 10 kertaa, häviää ottalun. Yksinkertaista. Kentässä voi juosta ja ampua ruudun reunalta toiselle puolelle. Hahmolla voi myös mennä kyykkyyn, ja kyykystä hyppäämällä hahmo hyppää korkeammalle, mikä on myös iso etu. Pelin kontrollit löytyvät readesta (ja osin pelissä). Screenshotteja: Spoiler ![]() ![]() Lataa (5mb) Aloin tekemään peliä yksin sillä mielellä että opettelisin koodaamaan. Eley auttoi mua lopulta sen verran paljon että osallistumme tiiminä. Graffat ja ekaa kertaa äänetkin on myös mun käsialaa... Hieman keskeneräiseksi jäi, kun ei ehtinyt tehdä minkäänlaista yksinpeli moodia peliin, mikä on aina huono juttu kisoissa. No tulipahan opittua ainakin paljon uutta. (: En oo myöskään pystynyt testaamaan kaksinpeliä kunnolla vähään aikaan joten en ole täysin varma onko aseet enää täysin balanssissa. - Mattie & Eley - |
|||
HalloweenRun
Pakene kissalla itse kuolemaa ja kerää samalla niin paljon karkkia kuin pystyt. Hyvin keskeneräinen, kenttä kasattu viimeise tunnin aikana, mutta en enää aio tätä peliä jatkaa. Vaikutteita on otettu vahvasti Reaktorin Cursed Hat -pelistä. Eipä muuta kuin mukavia pelihetkiä! Napit on nuolet ja x seinähyppyä varten. http://www.mediafire.com/file/idvxkl7vg2qndud/HalloweenRun.zip koko 2.8mb Uutta screenshottia en nyt kerkeä pistämään, joten laitetaan vanha: Spoiler ![]() |
|||
Spoiler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |