Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: [1]

Sourcecoden jakonurkkaus

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 28. Syyskuu 2016, 18:37Peukku ylös +0Peukku alas -0
Tänne threadiin voi jakaa projektejensa sourcecodeja.

Muista kertoa viestissäsi millä ohjelmalla kyseinen projekti on tehty. Muista myös, ettei muiden projekteista saa kopioida tai käyttää mitään osia, ellei projektin tekijä anna siihen lupaa. Koodia olisi myös hyvä kommentoida, jotta muut ymmärtävät sen paremmin.

Itse aloitan 3D platformerilla ja sen level editorilla. Tehty GameMaker Studiolla. Tämä on jo suhteellisen vanha projekti, ja nyt katsoessa löytyy paljon parantamisen varaa. Sisältää jonkinverran teippipurkkapatentteja ja aivokatkoksia, eikä kommentointikaan ole täydellistä.

Tätä saa kuka tahansa jatkaa ja käyttää, kunhan julkaisuvaiheessa creditseistä löytyy minun nickini. Itse tuskin jaksan koskaan tehdä tätä loppuun, sillä oikeastaan ainoa minua kiinnostanut osio on nyt tehty, eli collisionit ja level editor.

Napit tähän vielä, vaikka ne projektitiedostoista kyllä löytyisivätkin.
Peli:
   WASD ja Space - liikkuminen
   R - restart
   Enter - "päävalikossa" levelin valitseminen
Editori:
   WASD, Space ja shift - liikkuminen
   Mouse left - palikan lisäys
   Mouse right - palikan kumitus
   Rulla - lähennä/loitonna ristiä
   Q ja E - tekstuurin valinta
   C - hiiren vapautus
   K - save
   L - load

Valitettavasti kaikki levelit ja modelit menivät Windowsin uudelleenasennuksessa, joten niitä ei ole saatavilla (tämän vuoksi avaimet eivät näy), joten testausta varten täytää tehdä levelit itse. Kysykää jos tulee kysyttävää.

http://www.mediafire.com/file/vr92wbcozo2tmhd/3DPlatformer.zip

Toivotaan että muutkin innostuvat projektejaan jakamaan ;)
Tykkään
Spoiler

Sivuja: [1]