Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
The Walking Vegetables
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]

The Walking Vegetables

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#105: 30. Syyskuu 2017, 09:58Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kun pelaa tietokoneella ja hiirellä voi ampua portaattomasti 360 astetta.

Aaa, pitää kokeilla. Tosin nyt kun part 1 pelasin läpi, niin ei enää häiritse tuo aikasempi asia jonka mainitsin.  :roll:
Tykkään
#106: 30. Syyskuu 2017, 10:50 (muokannut REllU 30. Syyskuu 2017, 10:54)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hei täällähän on kommenttia! Jesjes!!  (y) (y)


Poizen:
Kiitokset! Tuota puhumisnapin esittämistä on tullut mietittyä monesti. Mutta itse aina gamepadilla pelanneena on jotenkin jäänyt vähän tuo kiippari + hiiri kombinaatio toissijaiseksi, ja rehellisesti sanottuna jätettiin vaan tekemättä launchiin. Mutta ensiviikolla voisin kyhäillä tuohon semmoisen, että kun jokin asia on aktivoitavissa, siihen tulee esille se nappula, josta sen saa tehtyä. Kiipparilla se "E" on ensialkuun vähän kryptinen.
Musiikeista saat kiittää meidän omaa muusikkoa, Simo Talasrantaa, joka on taikonut aivan ehdottoman mahtavan soundtrackin pelille  *->


Nufseid:
Kiitokset myös!
Tuo kahdeksaan suuntaan ampuminen itseasiassa johtuu  melko varmasti itseasiassa gamepadista! Tämän tiedän siitä, että alunperin gamepad tuen tein peliin juurikin tuollaisella halvalla gamepadilla (taisi olla joku prismasta hommattu, 30e padi) jolla tuo tähtääminen tosiaan rajoittui vain kahdeksaan suuntaan. Heti kun vaihdoin kapulaa toiseen (alkuperäinen xbonen ohjain) niin johan alkoi toimimaan :)
Jumitteleminen taas johtuu siitä, miten GM:n Vsync toimii. Eli se havaitsee, että nyt dipattiin alle 60FPS, niin lukitaampas peli 30FPS. Logic.
Eli kannattaa ehdottomasti ottaa Vsync asetuksista pois. Tämä on defaulttina päällä vain ja ainoastaan sen takia, että Windows 10:ssä on sellainen huikea bugi, joka joidenkin pelien kohdalla full-screenin ollessa päällä muuttaa näytön kokonaan mustaksi (GM ei liity asiaan mitenkään. Tämä tapahtuu myös isojen AAA-luokkien peleissä, kuten Dead Space) Tämän saa "korjattua" laittamanlla Vsyncin päälle, eli mikäli ruutu menee mustaksi heti Vsyncin pois laittamisen jälkeen, napsauta se samantein takaisin päälle :)


EDIT:
Micco (tai ketä tahansa muu mode, joka nyt sattuu paikalle) voisi vaikka siirtää tämän aiheen pelisuunnittelusta tuonne valmiisiin peleihin?  *->
2x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#107: 30. Syyskuu 2017, 11:52Peukku ylös +0Peukku alas -0
Miten launchi on mennyt rahallisesti? Ei tarvitse sanoa rahamäärää, pelkkä hyvin, erinomaisesti, tyydyttävästi ym. riittää.
Tykkään
#108: 30. Syyskuu 2017, 12:08Peukku ylös +0Peukku alas -0


Nufseid:
Kiitokset myös!
Tuo kahdeksaan suuntaan ampuminen itseasiassa johtuu  melko varmasti itseasiassa gamepadista! Tämän tiedän siitä, että alunperin gamepad tuen tein peliin juurikin tuollaisella halvalla gamepadilla (taisi olla joku prismasta hommattu, 30e padi) jolla tuo tähtääminen tosiaan rajoittui vain kahdeksaan suuntaan. Heti kun vaihdoin kapulaa toiseen (alkuperäinen xbonen ohjain) niin johan alkoi toimimaan :)
Jumitteleminen taas johtuu siitä, miten GM:n Vsync toimii. Eli se havaitsee, että nyt dipattiin alle 60FPS, niin lukitaampas peli 30FPS. Logic.
Eli kannattaa ehdottomasti ottaa Vsync asetuksista pois. Tämä on defaulttina päällä vain ja ainoastaan sen takia, että Windows 10:ssä on sellainen huikea bugi, joka joidenkin pelien kohdalla full-screenin ollessa päällä muuttaa näytön kokonaan mustaksi (GM ei liity asiaan mitenkään. Tämä tapahtuu myös isojen AAA-luokkien peleissä, kuten Dead Space) Tämän saa "korjattua" laittamanlla Vsyncin päälle, eli mikäli ruutu menee mustaksi heti Vsyncin pois laittamisen jälkeen, napsauta se samantein takaisin päälle :)

Joo, no sit se varmaa johtuu tuosta gamepadistäni. Pitää varmaa hommata xbox ohjain  :D Hiirellä nyt vois tähdätä kunnolla, mutta gamepadillä on hauskempi pelata. Pitää testata ilman Vsynciä.  (y)
Tykkään
#109: 30. Syyskuu 2017, 12:16Peukku ylös +0Peukku alas -0
Poizenille (?) kiitos aiheen siirrosta!  *->


Merc:
Noh, jos sanalla sanotaan, niin huonosti. Jos kahdella, niin voidaan lisätä etuliite "erittäin" tuohon eteen.
Launchi oli koko tiimille suuri pettymys, eikä siis päästy edes kolminumeroisiin summiin ostajien kanssa. Liikaa isoja pelejä samaanaikaan launchattu, eikä pressi oikeen tahdo kuluttaa aikaa pienempiin peleihin. Nyt siis on kova yritys saada puskettua peliä maailmalle enemmän. Me ollaan tehty hyvä peli, ja ollaan tiimin kanssa ihan helvetin tyytyväisiä ja ylpeitä siitä. Nyt vaan pitää saada se puskettua jään läpi maailmalle..


Nufseid;
Ilmoittele miten vsyncin poistaminen tekee! Pitäisi tosiaan helpottaa noissa random lageissa (roomista toiseen siirryttäessä) heti :)
Ja pelihän on enemmän gamepadille muutenkin suunniteltu, niin sillä itsekin tykkään pelailla enempi ;)
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#110: 30. Syyskuu 2017, 12:30 (muokannut Mercedes 30. Syyskuu 2017, 12:43)Peukku ylös +0Peukku alas -0

Noh, jos sanalla sanotaan, niin huonosti. Jos kahdella, niin voidaan lisätä etuliite "erittäin" tuohon eteen.
 




Ikävä kuulla. Nyt vaan paljon markkinointia! Runsaan neljän viikon päästä on halloween-ale steamissa, toivottavasti siihen mennessä myynti paranee.
Tykkään
#111: 01. Lokakuu 2017, 12:47 (muokannut Mercedes 01. Lokakuu 2017, 13:05)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Itse pelissä golden punch skilli tulee 3000 killistä, mutta steam-sivulla achievement tulee 1500 killistä. Minä luulin että achievementit tulevat skillien unlockeista.


Lisäksi golden punch ei päivity reaaliajassa, ja kuolemien määrä on nyt minulla 10, ja sain skillin, mutta niiden määrä pelissä skillitaulukossa on 9.
Tykkään
#112: 01. Lokakuu 2017, 12:57Peukku ylös +0Peukku alas -0
The Walking Vegetables sai muuten pienen shout-outin viime tiistain Co-Optional Podcastissa, kun puhuivat mielenkiintoiselta näyttävistä uusista julkaisuista: https://youtu.be/j2UOqRIYBE8?t=2h33m15s
Tykkään
Spoiler
#113: 01. Lokakuu 2017, 15:22Peukku ylös +0Peukku alas -0
The Walking Vegetables sai muuten pienen shout-outin viime tiistain Co-Optional Podcastissa, kun puhuivat mielenkiintoiselta näyttävistä uusista julkaisuista: https://youtu.be/j2UOqRIYBE8?t=2h33m15s

Oi mahtavaa! Kiitos linkkauksesta ja spottauksesta!  (y) (y)


Merc:
Unohtui päivittää beta ajoilta tuonne Steamin achievementteihin tuo luku, eli se unlockaantuu 3000 tavaran tuhoamisesta :) Korjaan samantien
Ja nyt en ihan tajunnut, mitä meinasit reaaliaikaisella päivityksellä? Sehän päivittyy aina kun lopetat pelin ja menet takaisin poliisilaitokselle. Steamissa se luku ei päivity mitenkään, ennen kuin se on tehty

Tuo OneUp skillin bugi on tiedossa, ja korjaan sen huomenna kun pääsen toimistolle  *->
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#114: 01. Lokakuu 2017, 15:31Peukku ylös +0Peukku alas -0


Merc:
Ja nyt en ihan tajunnut, mitä meinasit reaaliaikaisella päivityksellä? Sehän päivittyy aina kun lopetat pelin ja menet takaisin poliisilaitokselle. Steamissa se luku ei päivity mitenkään, ennen kuin se on tehty *->




Kokeilen vielä tänä iltana.
Tykkään
#115: 01. Lokakuu 2017, 17:01 (muokannut Mercedes 01. Lokakuu 2017, 17:32)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kokeilin, pelasin pelin ja tapoin n. 40 kasvia, ja skillin tappolaskuriin tuli 6 lisää kun menin poliisiasemalle. tarkoittaako entities jotain tiettyä ryhmää kasveista?


Pelistä ulos kirjautuminen ja takaisin meneminen ei auttanut.


Edit: Pelasin toisen kerran kokeilun, tapoin 11 kasvia ja skillin tappolaskuri nousi yhdellä.


Edit2: Se ei taidakkaan koskea kasveja vaan muita objekteja. Sorry, englannin kielen taitoni on huono, peli toimii oikein.
Tykkään
#116: 04. Lokakuu 2017, 17:01Peukku ylös +0Peukku alas -0
Bonusleveli oli kiva yllätys  (y)
Tykkään
#117: 06. Lokakuu 2017, 15:09Peukku ylös +0Peukku alas -0
Pelasin taas pikkupätkän. Hahmon ohjaus toimii tällä hetkellä wasd ja nuolinäpäimillä, voisi lisätä vielä että toimii numpadilla myös. Oneup skilli on korjattu enkä ole löytänyt muita bugeja.
Tykkään
#118: 06. Lokakuu 2017, 19:58Peukku ylös +0Peukku alas -0
Nuo kontrollithan voi vaihtaa jos haluaa, eli saa vaikka numpadin kautta toimimaan :)

Nufseid:
Peli on täynnä kivoja yllätyksiä ;)


Tänään peliin tuli vähän suurempi päivitys. Päivityksessä tuli mm. yksi uusi ase (yleisön äänestämä ChiliGun) sekä Too Hard Mode, joka on nimensä mukaisesti liian vaikea  8-)
Koko päivityslistan voi käydä pläräämässä läpi täältä:

http://steamcommunity.com/games/704840/announcements/detail/1464092108239324421
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#119: 14. Lokakuu 2017, 11:41 (muokannut Mercedes 14. Lokakuu 2017, 11:54)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Laittakaa halloween saleen steamissa kunnon alennus ja tuote viedään käsistä. Mitä enemmän kappaleita on myyty vaikka sitten alennuksella, pelin tunnettuus lisääntyy ja sitä kautta tulee lisää myyntiä vaikka ei markkinoitaisikaan paljoa.


Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, halloween saleen on enää runsaat kaksi viikkoa.


Edit: Sen vuoksi vanhat merkit koska steam ei kerro koskaan virallisesti alennuksien alkupäivämääriä.
Tykkään

Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
The Walking Vegetables
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC