Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
The Walking Vegetables
Sivuja: [1] 2 3 ... 8

The Walking Vegetables

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 07. Syyskuu 2016, 20:06 (muokannut REllU 15. Marraskuu 2016, 19:37)Peukku ylös +2Peukku alas -0



On peli, jota olemme tässä kaverin kanssa (sama graafikko, kuin Sweet Dreamsissa) viimeiset muutamat viikot työstäneet.
 Pelissä vihannekset ovat mutatoituneet -80 luvulla elävän farmarin maatilalla, ja hyökkäävätkin nyt ihmisten kimppuun  *->
You hate broccoli? Well guess what. Broccoli hates you too.

Idea?
Erittäinkin yksinkertainen. Tapa kaikki vihannekset -80 luvun biisien soidessa taustalla, ja kun tämä on tehty, saat hommattua uusia aseita ja päivitellä niitä jne peruskauraa. Ja sitten taas seuraavalle roundille. Peliin tulee myös eri kenttiä, eli maatilalta edetään mm kaupunkiin (jossa -80 luvun teema tulee hieman paremmin vielä esille)

The Walking Vegetables tulee myös sisältämään tarinamoodin, joka kertoo hieman enemmän miten maailman loppu pääsi alkamaan. Peli ei silti tosiaankaan ole tarina painotteinen, vaan ideana on ripustaa aivot narikkaan, ja antaa palaa.




1x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#1: 07. Syyskuu 2016, 20:09Peukku ylös +0Peukku alas -0
Vaikuttaa ihan hauskalta, tosin saattaa alkaa raastamaan silmiä tuo punanen välähdys.
Itse voisin testata tätä peliä sitten kun testattavaa on.  [:]
Tykkään
Spoiler
#2: 07. Syyskuu 2016, 20:15Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kiitokset!
Luulenpa että asetuksiin tulee mahdollisuus ottaa kaikki epilepsia-efektit pois päältä :) Peliin nimittäin on tulossa vielä todella paljon lisää kirkkaita valoja ja efektejä, jotka saattavat olla hyvinkin ärsyttäviä joillekin pelaajille :D

Luulenpa että testattavaa tulee jo ensiviikolla, eli laitan vaikka YV:tä sitten :)
2x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#3: 08. Syyskuu 2016, 08:18Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hupsista! Tuli tuplaposti!
Noh, lisäsin aloitusviestiin uuden gifin  *->
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#4: 08. Syyskuu 2016, 08:34 (muokannut Mercedes 08. Syyskuu 2016, 08:40)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kiitokset!
Luulenpa että asetuksiin tulee mahdollisuus ottaa kaikki epilepsia-efektit pois päältä :) Peliin nimittäin on tulossa vielä todella paljon lisää kirkkaita valoja ja efektejä, jotka saattavat olla hyvinkin ärsyttäviä joillekin pelaajille :D

Luulenpa että testattavaa tulee jo ensiviikolla, eli laitan vaikka YV:tä sitten :)




Minäkin haluaisin osallistua testaukseen. Mutta haluaisin siihen peliin sen valoefektipoiston valmiiksi, koska sairastan epilepsiaa. Ei ole ollut kohtauksia hyvän lääkityksen vuoksi yli 10 vuoteen, mutta kuitenkin.
Tykkään
#5: 09. Syyskuu 2016, 09:49 (muokannut REllU 09. Syyskuu 2016, 10:05)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Eiköhän tuo onnistu :p


Noniin! Nyt on jo jotain "pelattavaakin" tässä  *->

Kolmas päivä meneillään. Eilen ei oikein saanut mitään valmiiksi, mutta jos tänään olisi taas vähän parempi päivä  :roll:

Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#6: 13. Syyskuu 2016, 11:25Peukku ylös +0Peukku alas -0


Vähän uutta gifiä uudesta vihulaisesta  8-)

Ja suunnitelmiin tuli myös melko äkillinen muutos. Eli peliä ei nyt julkaistakaan (ainakaan ensialkuun) mobiilille, vaan tullaan julkaisemaan Steamiin, jonka jälkeen mobiili porttaus tulee varmaankin kuukauden sisään  *->
2x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#7: 09. Marraskuu 2016, 14:38Peukku ylös +1Peukku alas -0
Nyt on jostain syystä ollut ihan totaalinen kuolema viimeiset pari kuukautta itsellä. Ei vaan ole jaksanut tehdä mitään..

Noh, ei siitä sen enempää. Tänään istahdin taas koneen ääreen vähäksiaikaa, ja tein broccolia varten mahdollisen aseen pickup- "animaation"
Samaa animaatiota tullaan varmasti käyttämään myös muiden itemien kanssa.



GifCam ei tykännyt räjähdyksestä
1x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#8: 09. Marraskuu 2016, 14:44Peukku ylös +0Peukku alas -0
Toivottavasti tuo vihreä skaalautuva ympyrä ei ole itemin hitboxi.
Tykkään
Spoiler
#9: 09. Marraskuu 2016, 14:45Peukku ylös +0Peukku alas -0
Toivottavasti tuo vihreä skaalautuva ympyrä ei ole itemin hitboxi.

Ei ole  :D
On vaan muodon vuoksi siinä, luomassa "3D" tunnelmaa :)
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#10: 10. Marraskuu 2016, 18:46Peukku ylös +0Peukku alas -0
Tänään saatiin taas hommaa vähän eteenpäin. Ei varsinaisesti mitään järkevää, mutta hauskaa on ollut :P

2x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#11: 13. Marraskuu 2016, 19:35 (muokannut REllU 13. Marraskuu 2016, 19:59)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Tähänkin meni taas vähän kauemmin kuin kehtaan myöntää, mutta oh well!


Shooting stuff into the oblivion!

EDIT:

Heitetään samaan hengenvetoon vielä toinenkin gifule
2x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#12: 14. Marraskuu 2016, 16:03 (muokannut REllU 14. Marraskuu 2016, 16:15)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Meni siinä muutama tunti mietiskellessä, mutta alkoihan se vihdoin toimimaan!  :roll:


Eli siis varjostuksista puhutaan  :roll:
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#13: 14. Marraskuu 2016, 16:22Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ovatko varjot staattisia vai voitko määrittää missä asennossa "aurinko" on ja sitä mukaan varjot?
Tykkään
Spoiler
#14: 14. Marraskuu 2016, 16:30 (muokannut REllU 14. Marraskuu 2016, 16:39)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ovatko varjot staattisia vai voitko määrittää missä asennossa "aurinko" on ja sitä mukaan varjot?

Ainakin atm ovat ihan staattisia. Noita ei ole tehty mitenkään image_anglella, vaan spritet manipuloidaan rivi riviltä vaakatasoon. On siis täysin mahdollista tehdä se niin, että menisi päivän vaihteluiden mukaan tms, mutta en usko että tullaan uhraamaan tähän peliin siltä osin "liikaa" aikaa. Mutta eihän sitä vielä tiedä  :roll:

EDIT:
Tehtiin nyt kuitenkin vielä jotain mitä ei alunperin pitänyt :D

Eli jollain tasolla "dynaamiset" varjostukset.
3x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi

Sivuja: [1] 2 3 ... 8
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
The Walking Vegetables
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC