Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Pelisuunnittelu
Viking (Nimi vielä hakusessa?)
Sivuja: [1]

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 19. Kesäkuu 2016, 19:30Peukku ylös +1Peukku alas -0
Eli päätin sitten aloittaa uuden aiheen pelille, joka varmaan sitten motivois saamaan loppuun asti valmiiksi.

Pelissä päähenkilö on viikinki, joka on juuri palaamassa ryöstöretkeltä kotikylään laivalla. Kotikylä palaa ja ainut jäljellä oleva henkilö kertoo monstereiden ( En vielä tiedä mitkä?)
vieneen viikingin vaimon vuoria kohti. Vuoressa on oviaukko, joka vie tyrmään ja siellä seikkailu kohti sankarillisiin tekoihin alkaa.

2x
Tykkään
#1: 19. Kesäkuu 2016, 19:31Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kun kerran kyseessä on viikinkipeli, niin suosittelen ottamaan selvää skandinaavisesta mytologiasta, niin jo tulee hyviä vinkkejä monstereihin ja vihollisiin ylipäänsä.
Näyttää aika vekkulilta. Ja odotan, että peliin tulee kunnon hack'n'slash viba!
Tykkään
Spoiler

#2: 19. Kesäkuu 2016, 19:44Peukku ylös +0Peukku alas -0
Mikäs viikinki se sellanen on jolla ei ole partaa? Hyvältä näyttää..  ;)
Tykkään
Spoiler

twitter
#3: 19. Kesäkuu 2016, 20:17Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kun kerran kyseessä on viikinkipeli, niin suosittelen ottamaan selvää skandinaavisesta mytologiasta, niin jo tulee hyviä vinkkejä monstereihin ja vihollisiin ylipäänsä.
Näyttää aika vekkulilta. Ja odotan, että peliin tulee kunnon hack'n'slash viba!

Inspis lähti kun tuli katsottua viikingit-sarjaa. Siinä nyt pahimmat viholliset taisivat olla etelän kuninkaat ja toiset viikingit.

Mikäs viikinki se sellanen on jolla ei ole partaa? Hyvältä näyttää..  ;)

Mietin tuota partajuttua, mutta ajattelin et tämä vois olla hieman erikoisempi viikinki  :D

Tykkään
#4: 19. Kesäkuu 2016, 20:48Peukku ylös +0Peukku alas -0
Inspis lähti kun tuli katsottua viikingit-sarjaa. Siinä nyt pahimmat viholliset taisivat olla etelän kuninkaat ja toiset viikingit.

Kyllä itse sekottaisin mukaan myös mytologiaa. Pelkästään kuninkaita ja muita viikinkejä vastaan taisteleminen ainakin mun mielestä kävisi tylsäksi.
2x
Tykkään
Spoiler

twitter
#5: 19. Kesäkuu 2016, 21:29Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kyllä itse sekottaisin mukaan myös mytologiaa. Pelkästään kuninkaita ja muita viikinkejä vastaan taisteleminen ainakin mun mielestä kävisi tylsäksi.
Eiköhän siihen tule örkkejä ja muuta sekalaista  :D
Tykkään
#6: 19. Kesäkuu 2016, 22:40Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kivan näköinen alku. :) Hahmosta tulee hieman mieleen Shovel Knight. Tämä taitaisi tosin kuulua pelisuunnitteluun, kun latauslinkkiä ei vielä löydy. :)
Tykkään
Spoiler

CHIPTUNEA
#7: 20. Kesäkuu 2016, 16:19 (muokannut Micco 20. Kesäkuu 2016, 21:30)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kivan näköinen alku. :) Hahmosta tulee hieman mieleen Shovel Knight. Tämä taitaisi tosin kuulua pelisuunnitteluun, kun latauslinkkiä ei vielä löydy. :)
Kiitos.   :) Voiskohan joku admin siirtää?

Siirretty - :cookie:
Tykkään

Sivuja: [1]
GameDev Suomi Pelinkehitys Pelisuunnittelu