Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Keskeneräiset pelit
tällääne projekti mulla
Sivuja: [1]

tällääne projekti mulla

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 02. Maaliskuu 2016, 01:26 (muokannut jaakkagames 03. Maaliskuu 2016, 01:02)Peukku ylös +0Peukku alas -0

Videon linkki:
https://youtu.be/TLlZ3YkGoqs
2x
Tykkään
#1: 02. Maaliskuu 2016, 01:27Peukku ylös +0Peukku alas -0
Lataus linkki tulee myöhemmin :D
Tykkään
#2: 02. Maaliskuu 2016, 01:29Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kanavallani on myös muita projektejani saa tilata :)
Tykkään
#3: 02. Maaliskuu 2016, 08:23Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hyvältä näyttää! Hauska yhdistelmä zombeja ja luontoääniä. Ainoa parannus/muutos mikä itsellä tulee mieleen, olisi tähtäimen muuttumista isommaksi ampuessa  :)
Tykkään
#4: 02. Maaliskuu 2016, 10:23Peukku ylös +2Peukku alas -0
Nuo kaikki kolme viestiä olisi kyllä voinut kirjoittaa samaan viestiin käyttäen muokkaustoimintoa.
Tykkään
#5: 02. Maaliskuu 2016, 10:52Peukku ylös +0Peukku alas -0
Suosittelen nostamaan FPS:n kuutenkymmeneen. Tekee pelistä huomattavasti sulavamman.

Tausta on vähän oudon blurrinen verrattuna pelaajaan. HUDia voisi myös pienentää vähän ottaen huomioon kuinka "läheltä" peli on kuvattu. Jälkien jättäminen on ihan hauskan näköistä, tosin ne voisivat olla vähän läpinäkyviä tai sitten mukautua maaston väriin jollain muulla tavalla. Pienentäisin myös tähtäintä aika runsaasti, se on suurempi kuin pelaaja. Bullets/Ammo tekstien kokoa kannattaa myös pienentää. Reload tekstin voisi jättää kokonaan pois ja tehdä ennemmin vaikka animaation tai täyttyvän palkin.
Mikä tarkoitus nälällä ja janolla on pelissä?
Tykkään
Spoiler

#6: 02. Maaliskuu 2016, 12:12 (muokannut Dart 03. Maaliskuu 2016, 18:46)Peukku ylös +1Peukku alas -0
Mietteitä/ehdotuksia:

- Jalanjäljissä ei tosiaan tarvitsis olla ääriviivoja kun ei missään muussakaan ole :D
- Ruskea voisi sopia paremmin jalanjäljelle väriksi.
- Sniper oli siisti, pitääpä joskus hyödyntää tuota mekaniikka (y) Tosin tuo reload teksti voisi tulle parmmin näkyville kun sniperilla ampuu.
- Kenttää voisi laajentaa ja sinne vois laittaa myös jotain esteitä.
- Puun allee kun menee niin puun läpinäkyvyyden voisi laitta esim puoleen, jolloin hahmo näkyisi puun alla.

Ps.
Kuvan voisi aina laittaa mukaan ja jonkin saatetekstin kun jotain julkaisee :) herättää enemmän kiinnostusta klikkailemaan epämääräisiä linkkejä :P
1x
Tykkään
#7: 02. Maaliskuu 2016, 22:10 (muokannut jaakkagames 02. Maaliskuu 2016, 22:13)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Pelissä alkaa menettään hp:ta kun toi nälkä tai jano palkki on tyhjä ja jos on molemmat samaan aikaan niin menettää enemmän   
kiitos palautteesta !   :xmas:  Yritän päivitellä tätä pelii  ja noitten tekstejen koko on sen takia suuri koska toi on kuvattu niin läheltä et se näyttää vaikka se on pienin      O_O  mutta yritän päivittää laitan sit uuden videon kun päivitys valmis ps. Hieno idea se että kun puun alle menee niin läpinäkyväks   ja laitoin siks 3 viestii toho aikasemmin kun en osannu muokata koska eka kerta  xD  heittäkää vaan lisää ideoita tähän kun iteltä loppuu ideat ;D
Tykkään
#8: 03. Maaliskuu 2016, 17:40Peukku ylös +0Peukku alas -0
Eka asia mitä ite ainakin lisäisin olis lisää visuaalista palautetta kun ampuu.
Tällä tarkottaa että vaikka ruutu tärähtää hieman (kannattaa kanssa laittaa vaihtoehto ottaa tää pois koska jotkut ei tykkää) kun ampuu ja jonkinlainen suuliekkikin voisi parantaa pelin tuntumaa.

Kannattaa muutes kanssa laittaa vaikka zombeista roiskahtamaan verta kun niihin osuu, niin peli alkaa jo tuntumaan ja näyttämään paljon paremmalle  (y)
Tykkään
Badgereita:
Spoiler

hey kids
 

#9: 04. Maaliskuu 2016, 20:50 (muokannut jaakkagames 05. Maaliskuu 2016, 01:21)Peukku ylös +0Peukku alas -0
uusin versio pelistä :




uutta pelissä:

-FPS nostettu 30 > 60

-Sade

-Puut läpinäkyviksi kun menee alle

-Talo

-ruskeat jalan jäljet

-voi juosta
Tykkään
#10: 09. Maaliskuu 2016, 02:46Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hyvältä näyttää!

Lisää mukaan jotain survival-meininkiä (rakentelu, yöt ja päivät jne.), ja rk-62, sitten greenlightiin!

Puut voisi mennä läpinäkyviksi silloinkin jos kursori osuu päälle? Ammunnassa voisi olla hajontaa, räjähdysvaloa. (vissiin jotenkin toteutetaan niin että esnimmäisen ammuksen jälkeen se arpoo kursorin keskipisteen viereen uuden keskipisteen, jota kohden ammus lähtee) Sitten pelattavuuden kannalta olisi hyvä olla näkymä korkeammalta. Jalanjälki-väli on hieman ehkä liian iso. Esineet voisi ilmestyä sisätiloihin ja/tai säilytystiloihin, kuten arkkuihin tai pöydille.

Olis myös hyvä lisä, että jos painais vaikka space niin menis makaamaan tai kyykkyyn -> rekyyli pieneis. Makaamisella voisi olla myös nukahtamis/uima-animaatio -vaikutus...

Sitten grafiikasta että zombit on aika rumia. Jotenkin veri olisi mielestäni parempi näkyä vasta kun ne ottaa vahinkoa.
Tykkään
Pelit - 5/5

Sivuja: [1]
GameDev Suomi Pelinkehitys Keskeneräiset pelit
tällääne projekti mulla
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC