Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
Panel Puzzle Panic (Android, IOS & HTML5)
Sivuja: [1]

Panel Puzzle Panic (Android, IOS & HTML5)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 29. Helmikuu 2016, 21:26 (muokannut timux 27. Syyskuu 2016, 17:55)Peukku ylös +4Peukku alas -0
Tällainen peli kuin Panel Puzzle Panic saatiin valmiiksi Androidille.

Kyseessä on siis tetris attack / panel de pon tyyppinen puzzle match 3 peli.


Features:


* ppp_menu.png (114.2 kilotavua, 225x400 - tarkasteltu 191 kertaa.)

* ppp_gold.png (126.09 kilotavua, 225x400 - tarkasteltu 188 kertaa.)
3x
Tykkään
#1: 29. Helmikuu 2016, 21:35Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kuvien perusteella graffa näyttää ainakin ihan mukiinmenevältä. Aloitusviestiin voisi laittaa ainakin latauslinkin peliin, kun valmiiden pelien alueella se on täällä käytäntönä. Silloin olisi muidenkin helmpompi arvioida peliä ja antaa palautetta. Itse en älyluuria omista, joten sen puoleen että näin on näreet.
Tykkään
#2: 29. Helmikuu 2016, 21:41Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kuvien perusteella graffa näyttää ainakin ihan mukiinmenevältä. Aloitusviestiin voisi laittaa ainakin latauslinkin peliin, kun valmiiden pelien alueella se on täällä käytäntönä. Silloin olisi muidenkin helmpompi arvioida peliä ja antaa palautetta. Itse en älyluuria omista, joten sen puoleen että näin on näreet.

Hei

Juu huomasin melkein saman tien kun painoin lähetä, unien korvaaminen kahvilla tekee näköjään tällaista. Tosiaan Andoidille saatavilla ainoastaan tällä hetkellä Play Storesta mutta html5 on tässä työnalla niin pääsee itse kukin nautiskelemaan (muutama outo juttu porttauksessa).  <_<
Tykkään
#3: 29. Helmikuu 2016, 22:25Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kun luin pelin nimen luulin että tämä on panicin tekemä peli. Harmi, en voi kokeilla, minulla on ios-puhelin. Grafiikat näyttävät tasokkaalta.
Tykkään
#4: 29. Helmikuu 2016, 22:36Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kun luin pelin nimen luulin että tämä on panicin tekemä peli. Harmi, en voi kokeilla, minulla on ios-puhelin. Grafiikat näyttävät tasokkaalta.

Löyty ongelma game makerin randomize(); käsittelystä HTML5 versiossa (palikoiden generointi) -> tulee random palikat oikein -> HTML5 portti onnistui.

https://sharplevelgames.itch.io/panel-puzzle-panic
Tykkään
#5: 29. Helmikuu 2016, 22:43Peukku ylös +1Peukku alas -0
Nopealla kokeilulla easy-tasolla:


- musiikki oli hyvä, grafiikat oli toimivat eikä tuon pienen kokeilun perusteella ollut yhtään bugia. Peliin pääsi nopeasti sisään ilman ohjeita. Well done.
Tykkään
#6: 01. Maaliskuu 2016, 11:45Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kiitoksia. :)

Koko projektiin tuli tosiaan upotettua ~3 kk sivutoimista naputtelua. Graafisesti kun lahjaton olen niin tämä oli tyttöystävän tontilla. Musiikkia / soundeja taas metsästetty lisenssin kautta.. oli kyllä sellanen autismi hetki niitä satoja soundeja läpi käydessä.
Tykkään
#7: 01. Maaliskuu 2016, 12:31Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kiitoksia. :)
 ... Musiikkia / soundeja taas metsästetty lisenssin kautta.. oli kyllä sellanen autismi hetki niitä satoja soundeja läpi käydessä.


Itse käytän youtuben omaa musiikkikirjastoa, siellä on kymmeniä kappaleita musiikkia jaoteltua eri biisityyppeihin mp3-muodossa. Ne ovat ilmaisia.
Tykkään
#8: 01. Maaliskuu 2016, 12:58Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hyvä pelattavuus,toimiva ja Näytti hyvältä 10" tabletilla. Jää helposti koukkuun  (y)

Laitan hyvän arvostelun ja G+.
Tykkään
#9: 01. Maaliskuu 2016, 19:31Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kiitos!

Meillä suurin testilaite on 7" tabi ja pienin tollanen pahoinpidelty s4mini joten hienoa kuulla että workkii samaan tyyliin 10" luokassa.

Addiktoitumisesta sen verran että tämän kehittämisen varjopuoli näyttää olevan kun painaa debug ja uppoutuu tuonne "testaamaan".
Tykkään
#10: 06. Maaliskuu 2016, 17:07Peukku ylös +0Peukku alas -0
Taas yksi viikonloppu melkein takana ja kasa kaikkea pientä korjattu / päivitetty kumpaankin versioon.  Suurimpana oli varmaankin "gem" generointi -> premade match välttäminen mutta kuitenkin niin että tulee jänniä melkein yhdistelmiä.

Seuraava joka melkein pitäisi toteuttaa on tuo murheen kryyni "time" mode johon pitäisi keksiä jotain tai todeta että se on siinä. :/
Tykkään
#11: 07. Maaliskuu 2016, 13:43 (muokannut Dart 07. Maaliskuu 2016, 13:52)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kävin testaamassa ja ihan jees peli. Time modessa odotin luonnollisesti, että tulee seuraava kenttä jossa on pidempi aika tai nopeampi tempo. Näin ei kuitenkaan käynyt joten olisiko siinä ideaa. Time modessa voisi myös selvemmin tulla esiin kun aika on loppumassa.

Yhdessä kuvassa on tuo sormen kuva joka vetää yöspäin, mikä sen funktio on?
Tykkään
#12: 07. Maaliskuu 2016, 18:10Peukku ylös +0Peukku alas -0
Time modeen on draft boardille "tärinä" efektiä / kellon tikitystä kun alkaa aika loppumaan ja ties kuin monta ideaa / variaatiota joita ei vielä lopullista kuvaa miten olisi paras. Tuo indikaattori on kyllä yksi suurimmista probleemista tällä hetkellä ja täytyy priorisoida seuraavaan patchiin.

Se sormi on guidesta joka on Androidilla oletuksena päällä ekan pelin aikana. Tuossa HTML5 versiossa ei ole laitettu defaulttina päälle (saa laitettua settingeistä) kun ei voi tunnistaa onko ko. käyttäjä katsonut guiden vai ei.
Tykkään
#13: 07. Maaliskuu 2016, 19:52Peukku ylös +0Peukku alas -0
Koitin metsästää jos löytäisin jonkun bugin, mutta ainut minkä löysin oli valikossa kun painaa nappia ja releassaa painikkeen napin ulkopuolella niin nappi jää hohtavaksi :P

Tykkään
#14: 10. Maaliskuu 2016, 12:11Peukku ylös +0Peukku alas -0
Juu tuon taisin huomata jossain välissä mutta en muistanut kirjoittaa ylös -> laitettu seuraavaan patch listaan.

Ongelma muodostuu siinä kun klikkaa nappia (mouse down) -> näyttää "vaaleamman spriten" ja kun mouse up -> vaihtaa valinnan -> tavallinen sprite. Laittamalla hiiren pohjaan ja vetämällä sen ulos napin päältä mouse down ei koskaan tapahdu ja kuvan kaltainen lopputulos.
Tykkään

Sivuja: [1]
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
Panel Puzzle Panic (Android, IOS & HTML5)
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC