Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
Impossible Ball Maze [Android]
Sivuja: [1]

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 09. Helmikuu 2016, 15:47Peukku ylös +0Peukku alas -0
Eikö peleissä ole tarpeeksi haastetta?

Impossible Ball Maze on haastava!

Osoita taitosi tässä vaativassa pelissä. Pelattavuus on helppo, mutta kentät muuttuvat todella haastaviksi.
- Varo törmäämästä seiniin.
- 36 kenttää ( lisää kenttiä työn alla )
- Helppo ohjata

Lisäsin peliin helpommat tasot, jotta ei mene ihan heti mahdottomaksi :)

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=game.nuffsaidgames.ibm
Tykkään
#1: 10. Helmikuu 2016, 14:35Peukku ylös +0Peukku alas -0
Tuolta voitte ladata kyseisen pelin tietokoneelle: http://gamejolt.com/games/impossible-ball-maze/125118
Tykkään
#2: 18. Helmikuu 2016, 16:45Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ihan mukava pikkupeli. Mekaniikka toimii ja on aika jees.
Grafiikan itse laittaisin kokonaan uusiksi, nimittäin graffat ovat aika mitäänsanomattomat. Lisäksi kentät alkavat toistaa itseään ja pelaaminen on tuskaa kokoajan naamalle tulevien mainosten takia (harvenna niitä niin tätä jaksaa pelatakkin -> ajan kanssa enemmän näyttökertoja). Olisi hauska jos pelissä olisi muuta contenttia, esim. pistelistat tai poveruppeja.
Ihan hyvä projekti, onnea jatkoon :)
Tykkään
:Lasse:
#3: 18. Helmikuu 2016, 19:00Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ihan mukava pikkupeli. Mekaniikka toimii ja on aika jees.
Grafiikan itse laittaisin kokonaan uusiksi, nimittäin graffat ovat aika mitäänsanomattomat. Lisäksi kentät alkavat toistaa itseään ja pelaaminen on tuskaa kokoajan naamalle tulevien mainosten takia (harvenna niitä niin tätä jaksaa pelatakkin -> ajan kanssa enemmän näyttökertoja). Olisi hauska jos pelissä olisi muuta contenttia, esim. pistelistat tai poveruppeja.
Ihan hyvä projekti, onnea jatkoon :)

Kiitoksia palautteesta.

Pelissä oli julkaisuvaiheessa ihan hirveät grafiikat ja hieman olen niitä jo parannellut. Voisinhan mä hieman vähentää niiden mainosten näyttöä ja tehdä leveleitä, joissa esim. liikkuvia esteitä.
1x
Tykkään

Sivuja: [1]
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit