Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: [1] 2

Project Booze

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 19. Tammikuu 2016, 08:52 (muokannut Miguli 19. Tammikuu 2016, 19:08)Peukku ylös +3Peukku alas -0
Project Booze Nimi tulee vaihtumaan

Pelistä
Tämän hetkinen idea on se, että, sinulla on miljoona 'spacebucksia' velkaa jollekkin järjestölle. Olet kuitenkin taitava palkkamurhaaja joten otat vastaan erilaisia likaisia töitä saadaksesi velan maksettua järjestölle tai valmistautua uhmaamaan järjestöä.
Pelin tehtävissä olisit joko avaruusaluksissa tai alien-planeetoilla, tehtävät voisi tehdä seuraavanlaisilla tavoilla; tappaen kaikki jotka uhmaa sinua tai liikkuen varjoissa ja välttäen kontaktia.
Tehtävien jälkeen, pääset käyttämään rahasi erilaisiin aseisiin ja päivityksiin.

Mitä pelissä on nyt:
  • Keskeneräinen Ampuminen
  • Roll, nopeampi kun juokseminen; rollaa liian monesti peräkkäin niin et pysty rollaamaan enempää hetkeksi.
  • Keskeneräinen hit-systeemi
  • Keskeneräinen Weapon Controller

Mitä tulee olemaan:
  • Kaikki ylhäällä mainitut keskeneräiset elementit valmiiksi
  • Tehtäviä planeettoilla ja avaruusaluksilla
  • Paljon erilaisia aseita, päivityksiä ja buffeja
  • Eri tyyppisiä vihollisia, bosseja
  • Stealth-systeemi
  • Viinanheitin

Media

Keskeneräinen ampuminen sekä Roll-systeemi


Panokset tulevat nyt 'keskeltä'


Konsepti vihollinen
1x
Tykkään
Spoiler
#1: 19. Tammikuu 2016, 10:14Peukku ylös +0Peukku alas -0
No niin, Hitman pelejä oujee.

Kuulostaa hyvältä, koska itse pidän stealth-peleistä aika paljonkin ja vielä scifiteema päälle, niin soppa on valmis.
Viholliskonsepti on kanssa aika hieno, koska tuon piirroksen perusteella kyseessä taitaa olla hieman ehkä jopa "koominen / irvaileva" peli?

Odotan paljon avaruusverta ja sniikkailua.
1x
Tykkään
Spoiler



#2: 19. Tammikuu 2016, 10:22 (muokannut Miguli 19. Tammikuu 2016, 10:25)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Viholliskonsepti on kanssa aika hieno, koska tuon piirroksen perusteella kyseessä taitaa olla hieman ehkä jopa "koominen / irvaileva" peli?
Yksi idea oli, että tehtävien välissä saat 'buffeja' käymällä ilotalossa. :roll:
Joten peli ei ota itseään kauhean tosissaan.

En ole vielä päättänyt minkälainen se stealth-systeemi tulee olemaan.

Edit.
Lainaus
Ja mielenkiintoinen mekaniikka tuo kyykkiminen (?) Kai siitä on jotain konkreettista hyötyä?
Tällä hetkellä se on vain nopeampi tapa liikkua, myöhemmin mahdollinen tapa väistää osumaa.
Ehkä vielä tulevaisuudessa, vähentää mahdollisuutta kiinni jäämiselle jos rollaat vihollisen edestä.
1x
Tykkään
Spoiler
#3: 19. Tammikuu 2016, 15:05Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ollaanko tuossa giffissä juurikin jonkulaisessa avaruusaluksessa kun tausta liikkuu? Näyttää hauskalta projektilta, toivottavasti tästä tulee jotain laadukasta. (:
Tykkään
Spoiler
     

 

twitter
#4: 19. Tammikuu 2016, 15:12Peukku ylös +0Peukku alas -0
Vaikuttaa mielenkiintoiselta, itseasiassa yks päivä tässä pohdinkin että onko sellaisia pelejä joissa pelataan palkkamurhaajana Hitmanien lisäksi.
Onnea ja menestystä tähän projektiin!
Tykkään
Sometimes you just need to be a hero.

Pixel Arttia
#5: 19. Tammikuu 2016, 15:15Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ollaanko tuossa giffissä juurikin jonkulaisessa avaruusaluksessa kun tausta liikkuu? Näyttää hauskalta projektilta, toivottavasti tästä tulee jotain laadukasta. (:
Ei oikeastaan, randomi testi kenttä, mutta tausta auttaa depthin kanssa.
Myöhemmin avaruusalus kentissä taustalla on tähtiä ja ne liikkuu kameran mukana jos avaruusalus ei 'liiku'.

Avaruusaluksiin myös koitan lisätä sellaisen ominaisuuden jossa jos ammut ikkunan pärstäleiksi niin se alkaa vetämään kaikkia hahmoja ulos.
Annetaan esimerkki skenaario:
Lainaus
Olet yhä stealth moodissa, seuraavassa huoneessa on paljon vihollisia. Tuhoat ikkunan huomaamattomasti, menet huoneeseen jossa voit estää vara ikkunoiden sulkeutumisen. Viholliset lentää avaruuteen, laitat vara ikkunat päälle ja kuljet eteenpäin.

Lainaus
Onnea ja menestystä tähän projektiin!
Kiitoksia !  :)

Vaikkei Stealth systeemin ideaa ole vielä lyöty lukkoon, otan inspiroivia ideoita vastaan sen suhteen !
Esimerkiksi Hologrammi laite jolla voit muuttaa ulkonäköäsi joksikin viholliseksi.
Tykkään
Spoiler
#6: 19. Tammikuu 2016, 15:17Peukku ylös +0Peukku alas -0
Avaruusaluksiin myös koitan lisätä sellaisen ominaisuuden jossa jos ammut ikkunan pärstäleiksi niin se alkaa vetämään kaikkia hahmoja ulos.
Annetaan esimerkki skenaario:Kiitoksia !  :)

Tämä kuulostaa herkulliselta, koita ihmeessä tehdä! Hyvin toteutettuna tuo olis todella huima lisä. :megaman:
1x
Tykkään
Spoiler
     

 

twitter
#7: 19. Tammikuu 2016, 15:52 (muokannut Hessu 19. Tammikuu 2016, 18:23)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Suurena Hitman-fanina odotan innolla mitä tästä kehkeytyy. :) Tuleeko tähän useita hienoja tapoja tappaa kohteita ja muitakin tehtäviä kuin palkkamurhia? Olisi hauska jos rauhallisemmin hoidetuista tehtävistä saisi enemmän rahaa kuin siitä että tappaa kaiken mikä liikkuu. :D Onnea projektiin.
Tykkään
Spoiler



CHIPTUNEA
#8: 19. Tammikuu 2016, 16:03Peukku ylös +0Peukku alas -0
Tuo ikkunan hajoittaminen olisi aika päheää, vaikka se näin järkevästi ajateltuna on pulmallinen pelaajan suhteen. Koska miten pelaaja asettaa varaikkunan? Vai vaatiiko sekin jonkin erikoislaitten?
Tykkään
Spoiler



#9: 19. Tammikuu 2016, 16:07Peukku ylös +0Peukku alas -0
Tuo ikkunan hajoittaminen olisi aika päheää, vaikka se näin järkevästi ajateltuna on pulmallinen pelaajan suhteen. Koska miten pelaaja asettaa varaikkunan? Vai vaatiiko sekin jonkin erikoislaitten?
Kalliissa avaruusaluksissa on aina hätävaralta rautainen osa, joka sujahtaa ikkunan kohdalle jos se tuhoutuu.

Lainaus
muitakin tehtäviä kuin palkkamurhia?
Salakuljettaminen on käynyt mielessä myös.

Lainaus
Olisi hauska jos rauhallisemmin hoidetuista tehtävistä saisi enemmän rahaa kuin siitä että tappaa kaiken mikä liikkuu.
(y)
Mietinkin eri syitä miksi Stealth olisi hyvä vaihtoehto kaiken tappamiselle.

Lainaus
Tuleeko tähän useita hienoja tapoja tappaa kohteita
Toivottavasti paljon erilaisia brutaaleja teloituksia.
Tykkään
Spoiler
#10: 19. Tammikuu 2016, 18:45 (muokannut Miguli 19. Tammikuu 2016, 18:59)Peukku ylös +1Peukku alas -0
Update # 1 Ohhoh..



Tein itselleni pienen debug ikkunan, jolla voin säätää aseen asetuksia miten lystää.
Tämä liittyy vasta ensimmäiseen vaiheeseen Weapon Controlleria, se tulee säätämään kaikki pelaajan aseiden asetukset. Tällä hetkellä tosin ei ole kaikkia asetuksia edes tehty, joten niitä ei vielä voi edes lisätä Controlleriin.
Myöhemmin Controllerin on tarkoitus selata läpi, mitkä aseet pelaajalla on käytössä ja katsoa omasta luettelostaan mitkä variablet antaa niille.  *->
3x
Tykkään
Spoiler
#11: 20. Tammikuu 2016, 18:58Peukku ylös +1Peukku alas -0
Minkälainen olisi Stealth Systeemi
Projektiin ei ole tullut tänään mitään mullistavaa, joten viesti sisältää vain tulevaisuuden suunnitelmia.

Kun pelaaja on Stealth modessa, jokaisella vihollisella on näkyvä cone vision, perinteisesti se näyttää kuinka pitkälle vihollinen näkee.
Näön lisäksi vihollisilla olisi "kuulo", jokaisesta pelaajan liikkeestä lähtee ympyrä joka indikoi kuinka paljon ääntä pelaaja tekee.
Mahdollisesti erilaiset "äänet" aiheuttaisi vihollisissa erilaisia reaktioita, esimerkiksi ammuskelun ääni johtaisi vihollisen ryntäen tarkistamaan tilanteen.

Tehtävissä olisi myös 'tärkeitä pisteitä', joita viholliset vartioi; esimerkiksi pääpahiksen huoneen ovi. Ainoastaan hätätilanteissa.
Mahdollisesti jos vihollisia on kaksi ja viholliset on hälytys tilassa jää toinen niistä vartioimaan tärkeää pistettä.

Mitä kalliimpia aluksia on tehtävissä sitä paremmat turvatoimet, aiemmin mainitsin vara-ikkunoista. Yksi toinen turvatoimi voisi olla myös käsi/silmä/jne-skannerit.
Vihollisen tyrmättyä/tapettua pelaaja voi kantaa tämän ruumista ja käyttää niitä erilaisissa laitteissa kuten ylempänä mainittu skanneri.
Toinen hyvä syy kantamiselle on se, ettet hälytä muita vihollisia sillä, että, ruumis makaa keskellä lattiaa.
Myös viholliset hälyyntyisi siitä, jos maassa on verta.

Tietyillä aluksilla on myös palvelija-robotteja, näitä voisi mahdollisesti "häkkeröidä" jolloin voit ottaa ne omaan käyttöön -> liikuttamaan niitä.
1x
Tykkään
Spoiler
#12: 20. Tammikuu 2016, 19:01Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ei mitään vihollisten kantamista laitteelle. Pieni saha pelaajalle ja sahaa raajat irti  >:)
1x
Tykkään
Badgeja:
Spoiler
 
#13: 20. Tammikuu 2016, 19:06Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ei mitään vihollisten kantamista laitteelle. Pieni saha pelaajalle ja sahaa raajat irti  >:)
:D
Ehkä ei ihan.
Tykkään
Spoiler
#14: 21. Tammikuu 2016, 20:21 (muokannut Miguli 22. Tammikuu 2016, 12:15)Peukku ylös +0Peukku alas -0
En voi tehdä peliä viikonloppuna, joten nopeasti lisäsin pienen systeemin WeaponControlleriin.

Shooting Speed, Kuinka nopeasti voit ampua luoteja peräkkäin.
Rounds, Kuinka monta luotia sinulla on jäljellä.
En usko, että, lisään minkäänlaista lataus systeemiä. Mielestäni tuo toimii ihan hyvin pelkästään Shooting Speedin kanssa.
Myöhemmin pitää lisätä nuo variable sliderit debug menuunkin... 8|
 :carrot:
1x
Tykkään
Spoiler

Sivuja: [1] 2
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC