Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: [1]

Lay Death

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 02. Tammikuu 2016, 20:02 (muokannut Teroil 04. Tammikuu 2016, 04:53)Peukku ylös +3Peukku alas -0
Lay Death on hack & slash tyylinen peli, jossa pelataan itse Kuolemalla ja lahdataan kaikki mofot, jotka tulevat pelaajan tielle.

Jokaisessa tasossa on päätavoite, johon edetään lahtaamalla joukko tason teemaan sopivia vihollisia.
Pelihahmo oppii erilaisia hyökkäyscomboja pelin edetessä. Uusissa hyökkäyscomboissa on haastavammat näppäinyhdistelmät ja ne kuluttavat enemmän staminaa.
Pelissä tulee olemaan humoristisesti kirjoitettu tarina.

Siinä gifiä erittäin aikaisesta materiaalista


Teen peliä tällä hetkellä täysin yksin.
Tavoitteena on tehdä peli portfoliotani varten.

Otan peliin mielelläni ehdotuksia ja mielipiteitä vastaan.
1x
Tykkään
ÜberHot sijoittui toiseksi 69:sta pelistä #makeitsuperhot kilpailussa, joka oli SUPERHOTin devaustiimin hostaama kilpailu ModDB-sivustolla.
#1: 02. Tammikuu 2016, 20:13Peukku ylös +0Peukku alas -0
Mielenkiintoiselta kuulostaa. Olisi kiva kuulla millaisia vihuja olet tähän suunnitellut. Onnea projektiin. :)

Parempi .gifin luontiohjelma



edit. viesti nro 1,5k :partyhard:
1x
Tykkään
Spoiler
     

 

twitter
#2: 02. Tammikuu 2016, 20:46Peukku ylös +0Peukku alas -0
Lainaus
Olisi kiva kuulla millaisia vihuja olet tähän suunnitellut.
Jokainen taso pelataan eri paikassa, ja viholliset mukautuvat tasojen mukaan. Esimerkiksi gifin erittäin keskeneräisen hautausmaa tason ensimmäisessä vaiheessa on hautausseremoniassa olevia ihmisiä, ja toisessa vaiheessa eläviä kuolleita.

Suuri kiitos palautteesta ja gifin luontiohjelmasta, päivitin gifin parempaan.
1x
Tykkään
ÜberHot sijoittui toiseksi 69:sta pelistä #makeitsuperhot kilpailussa, joka oli SUPERHOTin devaustiimin hostaama kilpailu ModDB-sivustolla.
#3: 02. Tammikuu 2016, 22:20Peukku ylös +0Peukku alas -0
Näyttää ja kuulostaa oikein hyvältä! Tuleeko peliin satunnaisesti generoitua sisältöä vai ovatko kentät joka pelikerralla samat? Tällaisella pelissä nimittäin osittainen satunnaisluonti saattaisi toimia aika hyvin.
1x
Tykkään
Tässä oli ennen uljas kokoelma badgeja.
#4: 02. Tammikuu 2016, 22:34Peukku ylös +0Peukku alas -0
Lainaus
Tuleeko peliin satunnaisesti generoitua sisältöä

Näillä näkymin peliin ei ole tulossa satunnaisesti generoitua sisältöä ainakaan tarinatilaan. Tasot ovat tarinapohjaisia joissa tarkoituksena on taistella tiensä eri alueiden läpi päästäkseen käsiksi tason päätavoitteeseen.
Minkälaista osittaista satunnaisluontia ajattelit? Peliin on suunnitteilla myös hordetila, jossa taistellaan vihollisaaltoja vastaan.

Suuri kiitos sinullekin palautteesta!
Tykkään
ÜberHot sijoittui toiseksi 69:sta pelistä #makeitsuperhot kilpailussa, joka oli SUPERHOTin devaustiimin hostaama kilpailu ModDB-sivustolla.
#5: 02. Tammikuu 2016, 23:55Peukku ylös +0Peukku alas -0
Minkälaista osittaista satunnaisluontia ajattelit? Peliin on suunnitteilla myös hordetila, jossa taistellaan vihollisaaltoja vastaan.
Esimerkiksi hieman vaihtelevat kenttä-layoutit ja vihollisaallot voisivat lisätä uudelleenpelattavuusarvoa. Myös satunnainen lootti voisi olla kiinnostavaa jos jotain esineitä aiot lisäillä.
1x
Tykkään
Tässä oli ennen uljas kokoelma badgeja.
#6: 03. Tammikuu 2016, 02:43Peukku ylös +0Peukku alas -0
Esimerkiksi hieman vaihtelevat kenttä-layoutit ja vihollisaallot voisivat lisätä uudelleenpelattavuusarvoa. Myös satunnainen lootti voisi olla kiinnostavaa jos jotain esineitä aiot lisäillä.

Noi erilaiset kenttä-layoutit ja vihollisaallot ovat hyviä ideoita ja tulevat varmasti olemaan Hordetilassa. Pelissä tuskin tulee olemaan aseiden lisäksi muita esineitä ja aseet tulevat olemaan fixatuilla spawneilla tarinatilassa, mutta hordetilaan satunnaiset asespawnit on loistava idea.

Kiitos avustasi  (y)
Tykkään
ÜberHot sijoittui toiseksi 69:sta pelistä #makeitsuperhot kilpailussa, joka oli SUPERHOTin devaustiimin hostaama kilpailu ModDB-sivustolla.

Sivuja: [1]
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC