Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi GameDev Suomi Kilpailut
Viikonlopun pelikisat
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6

Viikonlopun pelikisat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#45: 25. Toukokuu 2015, 19:03Peukku ylös +0Peukku alas -0
1. NynnylänJalkapallo2½
-Todella hauska jalkapallon ja ammuskelun pikku hybridi. Haasteen sai itse määrittää, mutten jäänyt tutkimaan vielä kauheasti kuinka paljon vaikeusasetusten muuttaminen vaikutti peliin. Hauskat grafiikat ja kontrollit toimivat loistavasti, ihmettelin vain, miksi jalkapallo kulki edelleen hahmon mukana, kun hyppäsi ilmaan sen saatuaan. Pelissä olisi voinut olla jotain musiikkiakin.

2. Assassination
-Melko buginen salamurhaajapeli. Joko oma koneeni on liian paska jopa gm-peleille tai sitten pelin tavallinen fps oli muutenkin 18. Puukottaminen oli myös outoa, kun hahmolla ei ollut mitään animaatiota sille. En myöskään koskaan tajunnut, miten pommit toimivat. Kaikista peleistä tämä oli ainoa, jossa oli edes jotain ääniä (en laske omaani). En tiedä oliko peli koodattu tahallaan näin, mutta vasta viimeinen kohtaamani vartija oli se oikea kohde. Ihan jees peli, vaikka bugittikin itselläni.

3. Nimetön Prototyyppi Peli
-Kiva pelin alku, joka ei muuta vielä olekaan. Hahmon helat saivat rauhassa mennä miinukselle, eikä tavaroita saanut kerättyä. Jostain syystä yhdessä vaiheessa jokainen vihollinen kentällä alkoi liikkua aivan kuin kaikki niistä olisivat huomanneet minut. Hienot grafiikat.
Tykkään
Spoiler

CHIPTUNEA
#46: 25. Toukokuu 2015, 19:57Peukku ylös +0Peukku alas -0
1. Nynnylän jalkapallo 2½
- Hauska ja toimiva jalkapallopeli. Vähän kankea joiltakin osin, mutta joka tapauksessa viihdyttävä.

2. GangStars
- Hienon näköinen joskaan ei kovin monipuolinen jengisotasimulaattori. Tekoälyssä olisi myös varaa parantaa.

3. Assassination
- Todella huonon fps:n omaava salamurhauspeli. Melko epämääräinen pelattavuus, mutta jokseenkin hauska joka tapauksessa.

4. Nimetön prototyyppi peli
- Kivan näköinen ja toimiva, mutta sisältöä on aivan liian vähän.
Tykkään
Spoiler
#47: 27. Toukokuu 2015, 17:08Peukku ylös +0Peukku alas -0
Eiköhän ole sopiva aika julistaa äänestys päättyneeksi.

NynnylänJalkapallo2½ (1 + 1 + 1 + 2 + 1) / 5 = 1.2
GangStars (2 + 2 + 1 + 2 + 3) / 5 = 2
Assassination (3 + 2 + 3 + 1 + 2) / 5 = 2.2
Nimetön Prototyyppi Peli (4 + 3 + 3 + 4 + 3) / 5 = 3.4

Siispä voittaja on Miksamoo pelillään NynnylänJalkapallo2½!
Voittajalla on siis oikeus halutessaan järjestää seuraava kilpailu ja yksityisviestillä voi pyytää jonkin seuraavista peleistä:
Spoiler
- BioShock Steam
- BioShock 2 Steam
- Lara Croft and the Guardian of Light Steam
- Crysis 2 Maximum Edition Origin
- Galactic Civilizations II: Ultimate Edition Steam

Kiitokset kaikille kisaan osallistuneille! Alanpa tästä vähitellen väsätä badgeja.
Tykkään
Spoiler
#48: 27. Toukokuu 2015, 20:44Peukku ylös +0Peukku alas -0
Saa joku muu minun puolestani pitää seuraavan kisan. Minunkin varmaan pitäisi muistaa tehdä badget jossain vaiheessa, nyt ei oikein aika riitä.
Tykkään
Spoiler
#49: 27. Toukokuu 2015, 22:47Peukku ylös +0Peukku alas -0
Jes, olin toinen. :D Oikein hauska kisa taas. Melkein olin jo ilmoittamassa, että voisin tuomaroida kisan, sillä en ulkomailla olon takia voisi kuitenkaan osallistua, mutta sitten tajusin etten pääsisi edes testaamaan pelejä. :/ Jos sitä seuraavaa kukaan ei halua järjestää niin otan silloin mieluusti vuoron.
Tykkään
Spoiler

CHIPTUNEA
#50: 27. Toukokuu 2015, 23:45Peukku ylös +0Peukku alas -0
Badget olisivat tässä:

Tykkään
Spoiler
#51: 20. Syyskuu 2015, 11:54Peukku ylös +0Peukku alas -0
Voisinpas taas ensiviikonloppuna järjestää kisan mikäli tarpeeksi osallistujia ilmoittautuu. Sitä seuraavana viikonloppuna en ole kotona joten silloin ei onnistu.
1x
Tykkään
Spoiler
#52: 17. Tammikuu 2016, 00:14Peukku ylös +2Peukku alas -0
Haluaisiko joku taas vaikka ensi viikonloppuna järjestää taas uuden kisan? Voin toki minäkin järjestää jos tarpeeksi osallistujia tulee eikä kukaan muu missään tapauksessa halua, mutta haluaisin myös itse päästä osallistumaan.
1x
Tykkään
Spoiler
#53: 17. Tammikuu 2016, 00:35Peukku ylös +0Peukku alas -0
Viikonloppukisoista tuli mieleen, että uskoakseni mihinkään ei-"virallisiin" kisoihin tule sivu badgeja?
1x
Tykkään
Spoiler
#54: 17. Tammikuu 2016, 16:09Peukku ylös +1Peukku alas -0
Haluaisiko joku taas vaikka ensi viikonloppuna järjestää taas uuden kisan? Voin toki minäkin järjestää jos tarpeeksi osallistujia tulee eikä kukaan muu missään tapauksessa halua, mutta haluaisin myös itse päästä osallistumaan.
Minä voisin järjestää kisan ensi viikonloppuna. Eipähän tule houkutusta keskeyttää GoMin kehitystä jos olen itse järjestäjänä.
1x
Tykkään
Spoiler
#55: 18. Tammikuu 2016, 22:18Peukku ylös +0Peukku alas -0
Eikö tosiaan kukaan muu kuin minä ja Reaktori innostunut tästä  :'( Tästähän saisi hienoa materiaalia ahkerimman pelintekijän badgeen.
2x
Tykkään
Spoiler
#56: 18. Tammikuu 2016, 22:20Peukku ylös +0Peukku alas -0
Voisin toki osallistua tähän jos joku kerran järjestää. :D Nyt kun olen palaamassa devauksen pariin muutenkin.
2x
Tykkään
Spoiler

CHIPTUNEA
#57: 22. Tammikuu 2016, 11:47 (muokannut Reaktori 22. Tammikuu 2016, 11:49)Peukku ylös +1Peukku alas -0
Viikonlopun pelikisa #3

Kilpailun säännöt ovat seuraavat:
  • Osallistuvien pelien tulee täyttää tietyt teemat. Teemat on jaettu kolmeen kategoriaan ja jokaisesta kategoriasta on täytettävä vähintään yksi teema. Yhteensä teemoja on siis toteutettava vähintään kolme.
  • Vähintään kahdeksan teeman toteuttamisesta palkitaan 0,2 vähennyksellä loppusijoitukseen.
  • Jokaisen osallistujan tulee arvostella muiden osallistujien pelit ja asettaa ne parhausjärjestykseen oman maun mukaan.
  • Peli tulee palauttaa sunnuntaina 24.1.2016 klo 23.59 mennessä. Mikäli peli hieman myöhästyy, voidaan se silti vielä hyväksyä, mutta loppusijoitukseen lisätään 0,02 jokaista kulunutta minuuttia kohden.
  • Tiimissä saa osallistua.
  • Toteutettujen teemojen tulee olla selvästi esillä itse pelissä ja ne tulisi ilmoittaa palautuksen yhteydessä.
  • Pelin tulee olla tehty kokonaisuudessa kilpailuajan sisällä.
Myös muut kuin osallistujat saavat äänestää ja tämä on myös kovasti toivottua!

Lopulliset sijat lasketaan ottamalla keskiarvot äänestystuloksista.

Teemat:

1. Pelissä esiintyy:

a) Beholdereita

b) Aarteita

c) Robotteja

d) Kirveitä

e) Ilmatorjuntakalustoa

2. Pelissä esiintyy:

a) Kääpiöitä

b) Valomiekkoja

c) Lentoaluksia

d) Napalmia

e) Barbaareja

3.Peli sijoittuu:

a) Hyvin kylmiin olosuhteisiin

b) Leirinuotion ympärille

c) Huumefarmille

d) Tiheään metsään

e) Maan uumeniin

Julistan kilpailun alkaneeksi!

Toivotan osallistujille onnea, motivaatiota ja mielikuvitusta matkaan!  (y)

Mikäli osallistujia tulee ainakin kolme, saa voittaja (halutessaa) valita palkinnoksi jonkin seuraavista steam-peleistä:
:carrot: ORION: Prelude
:carrot: Magicite
:carrot: Risk of Rain (erinomainen peli, tehty GameMakerilla!)
:carrot: Dead Space 2
3x
Tykkään
Spoiler
#58: 22. Tammikuu 2016, 15:47Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hyviä ideoita nämä säännöt 2 ja 4. (y) Koetan itse toteuttaa pelin aikataulussa ja saada mukaan 8 teemaa.
2x
Tykkään
Spoiler

CHIPTUNEA
#59: 24. Tammikuu 2016, 23:01Peukku ylös +0Peukku alas -0
Tässäpä olisi minun aivan uskomattoman huikea tekeleeni. Aikaa peliin on käytetty "hiukan" vähemmän kuin alun perin oli tarkoitus, eli noin 3h. Lentokoneet on lisätty viimeisillä minuuteilla, eli niiden toimintamekanismi on erittäin jännittävä. No eipä muuta, hauskoja pelihetkiä.
http://www.mediafire.com/download/q8jzmhw7ig3nci8/TankkiM%C3%83%C2%B6ss%C3%83%C2%B6.zip

Peli kulkee siis nimellä TankkiMössö
Teemat: 1c 2c 3a

Itse kyllä pidän noista kolmen tunnin kisoista paljon enemmän.
Tykkään
Spoiler

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
GameDev Suomi GameDev Suomi Kilpailut
Viikonlopun pelikisat