Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 ... 105 106 [107] 108

Hypetys

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
#1590: 25. Tammikuu 2017, 23:30Peukku ylös +0Peukku alas -0
-+

??  <3 <3
2x
Tykkään
Tässä oli ennen uljas kokoelma badgeja.
#1591: 21. Helmikuu 2017, 21:44Peukku ylös +0Peukku alas -0

homma etenee!
9x
Tykkään
#1592: 23. Helmikuu 2017, 20:36Peukku ylös +1Peukku alas -0

enjoy pals :) exclusively!
4x
Tykkään
#1593: 24. Helmikuu 2017, 11:55Peukku ylös +0Peukku alas -0

enjoy pals :) exclusively!
Näyttää nätiltä. Hauska, että samankaltaisia systeemejä löytyy kuin Herosiegestäkin. Mutta herra isä, onko siellä tasohyppely kohtia? Perseenrepeily tulee varmaan tutuksi.
Tykkään
Spoiler

#1594: 24. Helmikuu 2017, 15:41Peukku ylös +0Peukku alas -0
Näyttää nätiltä. Hauska, että samankaltaisia systeemejä löytyy kuin Herosiegestäkin. Mutta herra isä, onko siellä tasohyppely kohtia? Perseenrepeily tulee varmaan tutuksi.

kyllä, tasohyppely tulee olemaan isossa roolissa :D
Tykkään
#1595: 04. Maaliskuu 2017, 00:50Peukku ylös +1Peukku alas -0
Julkaisin Soarin (se vanha joulukisapeli) itch.ioon äskettäin.
https://igno.itch.io/soar

Käykää rateeman ja pelatkaa jos ette ole vielä aikaisemmin testanneet (:

2x
Tykkään

#1596: 16. Maaliskuu 2017, 13:41Peukku ylös +1Peukku alas -0

Serveriä on hyvä rasittaa tekemällä kauhean kasan alastomia NPC -ukkoja. :D
4x
Tykkään
WWW: ROITTO.INFO
TWEET: @PRoitto
#1597: 02. Toukokuu 2017, 15:17Peukku ylös +1Peukku alas -0

Eipä ainakaan toistaiseksi löytynyt graafikkoa, joten rupesin sitten itse väsäämään grafiikkaa... ja on muuten ensimmäinen kerta! :)

"Muutamien" testailujen ja epäonnistumisien jälkeen päädyin kuvassa näkyvään todella simppeliin tyyliin, asiaan vaikutti suuresti se että monimutkaisempien grafiikoiden animointi on itselleni hyvin vaikeaa. Toisaalta tykkään kyllä tuollaisesta old school meiningistä, lähin vertailukohta on ehkä Gameboyn Zeldat.
3x
Tykkään
#1598: 02. Toukokuu 2017, 18:55Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kannattaa varmaan kokeilla ilman outlinejäkin. Joskus ne voi toimia, mutta nopealla testillä näyttäisi omaan silmään paremmalta ilman tässä tapauksessa. Sydämistä ei varmaan tarvitsisi pois heivata, mutta IMO tekee pelimaailmasta immersiivisemmän ilman. Omassa projektissani generoin hahmojen toiseen reunaan puoliksi varjomaisia ääriviivoja taustaan sekoittumisen riskiä vähentämiseksi, mutta muuten nyrkkisääntönä taitaa usein olla, että low-res pikseligraffassa kannattaa outlinejä säästellä. Osaltaan maku- ja tyylikysymys, mutta kannattaa silti tarkkaan miettiä, mitä tarkoitusta palvelee.

Ohjeet ei toki koske siinä kohtaa, jos joskus saat graafikon projektiisi. Siitä ei kannata lopulta ottaa hirveästi paineita vaan miettiä sitä sitten, kun itse peli pääsee vauhtiin. On täällä foorumillakin esimerkkejä, kuinka lupaavaan alkuun päässyt peli saa vuosien päästä kunnon revampatut setit osaavien graafikkojen kädenjäljestä. Toki, hyvät placeholderit on aina parempia kuin kämäiset.

Testi:
1x
Tykkään
#1599: 02. Toukokuu 2017, 19:18Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kannattaa varmaan kokeilla ilman outlinejäkin. Joskus ne voi toimia, mutta nopealla testillä näyttäisi omaan silmään paremmalta ilman tässä tapauksessa. Sydämistä ei varmaan tarvitsisi pois heivata, mutta IMO tekee pelimaailmasta immersiivisemmän ilman. Omassa projektissani generoin hahmojen toiseen reunaan puoliksi varjomaisia ääriviivoja taustaan sekoittumisen riskiä vähentämiseksi, mutta muuten nyrkkisääntönä taitaa usein olla, että low-res pikseligraffassa kannattaa outlinejä säästellä. Osaltaan maku- ja tyylikysymys, mutta kannattaa silti tarkkaan miettiä, mitä tarkoitusta palvelee.

Ohjeet ei toki koske siinä kohtaa, jos joskus saat graafikon projektiisi. Siitä ei kannata lopulta ottaa hirveästi paineita vaan miettiä sitä sitten, kun itse peli pääsee vauhtiin. On täällä foorumillakin esimerkkejä, kuinka lupaavaan alkuun päässyt peli saa vuosien päästä kunnon revampatut setit osaavien graafikkojen kädenjäljestä. Toki, hyvät placeholderit on aina parempia kuin kämäiset.

Kiitos palautteesta!

Tein grafiikan alunperin ilman outlinejä, mutta testattuani niiden kanssa tykästyin lopputulokseen ja päätin pitää ne. Tusailin tuossa jo ensimmäistä tilisettiä vähän pidemmälle ja ratkaisu toimii hienosti senkin kanssa. 
Makuasioitahan nämä tietysti ovat, mutta mielestäni sopivat tähän tyyliin.

Uskon että saan pelin kyllä grafiikkojen puolestakin toteutettua no problem. Tämän tyylisessä pelissä on vain yksintekevälle niin tolkuttomasti hommaa, että siinä mielessä olisi kiva saada joku vähän jakamaan työmäärää. Pelin kehitys tosin edistyy tällä hetkellä kuin höyryjuna ja olen saanut suhteellisen lyhyessä ajassa niin paljon aikaiseksi että ihan hyvältä vaikuttaa.
Tykkään
#1600: 02. Toukokuu 2017, 21:27Peukku ylös +1Peukku alas -0
Tarkemmin mietittyäni voi olla kontrastikysymyskin. Nythän outlinet on vissiin käytännössä ainoita tummimpien värien lähteitä? (Ainakin esimerkkikuvassa.) Jos jossain vaiheessa hiot värimaailmaan syvempiä varjostuksia, kannattaa siinä vaiheessa ainakin kokeilla ääriviivattomia versioita. Mutta sinänsä hifistelyjuttu, että kannattaa toki nyt priorisoida tärkeimmät asiat, kun on rauta kuumana.
1x
Tykkään
#1601: 07. Toukokuu 2017, 12:51Peukku ylös +0Peukku alas -0
Heitetääs tänne näytille. Kyseessä työkaverin henk. koht. peliprojekti, jota on nyt työstänyt noin 2 vuotta ja pikkuhiljaa aletaan olla lähellä julkaisua. Itse tykkään projektista ja odottelen kovasti, että hän saa sen julkaistua. Kurkatkaa uusi traileri:

https://youtube.com/watch?v=iqD57VX2ytY
4x
Tykkään
NInjan matkimista

Spoiler

:carrot2:
#1602: 17. Toukokuu 2017, 20:14Peukku ylös +3Peukku alas -0

Eeppistä strategiaa!
10x
Tykkään
Spoiler
#1603: 23. Toukokuu 2017, 19:15Peukku ylös +0Peukku alas -0
Heitetääs tänne näytille. Kyseessä työkaverin henk. koht. peliprojekti, jota on nyt työstänyt noin 2 vuotta ja pikkuhiljaa aletaan olla lähellä julkaisua. Itse tykkään projektista ja odottelen kovasti, että hän saa sen julkaistua. Kurkatkaa uusi traileri:

https://youtube.com/watch?v=iqD57VX2ytY

Onko hän yksin tehnyt? Näyttää aika hyvältä, vaikka ei vaikuta ihan peliltä mitä itse pelaisin. Nostan hattua!
Tykkään
#1604: 24. Toukokuu 2017, 13:35Peukku ylös +0Peukku alas -0
Onko hän yksin tehnyt? Näyttää aika hyvältä, vaikka ei vaikuta ihan peliltä mitä itse pelaisin. Nostan hattua!

Onjoo. Suunnittelu, grafiikka ja ohjelmointi on kokonaana yhden ihmisen työ. Musiikit ja ääninäyttely tulee muualta.
Julkaisulle ei vielä ole annettu tarkkaa päivämäärää, mutta nyt kesän aikana olisi tarkoitus saada peli julkaistua Steamissä. Greenlightissa ollessaan, läpäisi sen muutamassa päivässä.

ps: Traileri ei vielä varsinaisesti kerro, että millainen itse peli on ;)
Tykkään
NInjan matkimista

Spoiler

:carrot2:

Sivuja: 1 ... 105 106 [107] 108