Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 ... 104 105 [106] 107 108

Hypetys

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#1575: 06. Lokakuu 2016, 16:47Peukku ylös +1Peukku alas -0
Sadetta ja valoja. Valoja ja sadetta.

-+
1x
Tykkään
#1576: 06. Lokakuu 2016, 17:04Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ihan siistejä efektejä, varsinkin tuo valaistus näyttää tosi siistiltä. Itseä vaan häiritsee se että kaikki grafiikoita ei skaalata ylös samalla prosentilla, sama mua on häirinnyt myös tuon Andrewin grafiikoissa.  :P
1x
Tykkään
Spoiler
     

 

twitter
#1577: 06. Lokakuu 2016, 17:18Peukku ylös +0Peukku alas -0
tekstiä

Kiitti. Joo tää on itseasiassa tullut huomattua. Aikalailla laiskuutta vaan kun ei oo tilejä ottanut skaalatakseen. Pitää kiillotellessa huomioida nämä.
Tykkään
#1578: 10. Lokakuu 2016, 11:53 (muokannut Reaktori 10. Lokakuu 2016, 11:58)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Sain perjantaina yliopistolta lainaan kinectin projektityötä varten ja se tulikin heti hyvään käyttöön. Nyt on kauhistuttavan tutut kasvot vihulaisilla.  :D
Edit: Lainaan siis softaprojektia varten, ei peliprojektia.
6x
Tykkään
Tässä oli ennen uljas kokoelma badgeja.
#1579: 10. Lokakuu 2016, 12:24Peukku ylös +0Peukku alas -0
Sain perjantaina yliopistolta lainaan kinectin projektityötä varten ja se tulikin heti hyvään käyttöön. Nyt on kauhistuttavan tutut kasvot vihulaisilla.  :D
Edit: Lainaan siis softaprojektia varten, ei peliprojektia.
*KUVA*

Itsellä kanssa nyt muutama kinectsofta työn puolesta kehitteillä. Todella hauskoja juttuja pääsee tekemään VR:n ja kinectin kanssa, jollaisia ei pari vuotta sitten uskonut olevan mahdollistakaan toteuttaa ikinä mitenkään.

Kannattaa yrittää repiä kaikki mahdollinen Kinectistä irti laina-aikanasi, itse ainakin tykännyt koodailla sen kanssa.

Ainoa harmistuttava seikka on, että tulee liikuttua ihan liikaa, kun korjailee bugeja: kirjoita pari riviä koodia, nouse ylös, siisti ympäristö, hypi, kyyki, juokse, kävele jne, huomaa uusi bugi, tuoli takaisin paikoilleen, toista koko homma! Ei meinaan ole ohjelmointi enää nykypäivänä istumatyötä, kun hiki tulee jo parin tunnin kirjoittelun jälkeen :D

E: saako udella, että minkälaista softaa oot rakentamassa?
Tykkään
NInjan matkimista


Spoiler






:carrot2:
#1580: 11. Lokakuu 2016, 16:32Peukku ylös +1Peukku alas -0

Kis(s)apeli! Luovuin aikaisemmasta liiankunnianhimoinenpäälleliimausteemapeli-ideasta.
7x
Tykkään
Spoiler
#1581: 11. Lokakuu 2016, 17:06Peukku ylös +0Peukku alas -0
No nyt näyttää hyvältä!
3x
Tykkään
Spoiler
     

 

twitter
#1582: 18. Lokakuu 2016, 18:59 (muokannut pantteri 18. Lokakuu 2016, 19:31)Peukku ylös +1Peukku alas -0


Uuden projektin päähahmo.
6x
Tykkään

#1583: 28. Lokakuu 2016, 13:16 (muokannut pantteri 28. Lokakuu 2016, 13:30)Peukku ylös +2Peukku alas -0
Hieman pelattavaakin, ehkä joskus aihe pelistä, kun enemmän tehtynä. Toi hyppyääni jäi vahingossa.
3x
Tykkään

#1584: 28. Lokakuu 2016, 21:46Peukku ylös +1Peukku alas -0
On kyllä mahtavan näköinen projekti  (y)
1x
Tykkään
Spoiler
#1585: 07. Marraskuu 2016, 23:05Peukku ylös +2Peukku alas -0

Dungeonpeli edistyy! Inventory loppuun, arkut loppuun, läjä aseita, vihulaisia ja spawnereita on viimeisen kuvan jälkeen saatu aikaan. Asesysteemi on jo valmis, pitäisi vain piirtää kaikille aseille spritet, keksiä nimet ja laittaa ominaisuudet taulukkoon. Vihollisia tulee vielä pari eri tyyppiä ja jokaisesta tyypistä vielä eri variaatioita. Sitten vielä ansat, salakäytävät, bossit, kentät ja tarina niin peli alkaakin olla jo hyvällä mallilla.
7x
Tykkään
Spoiler
#1586: 04. Joulukuu 2016, 21:46Peukku ylös +0Peukku alas -0

Pieni sivuprokkis.
Tykkään
Sometimes you just need to be a hero.

Pixel Arttia
#1587: 05. Joulukuu 2016, 00:07Peukku ylös +0Peukku alas -0
Santa Claus is coming to town.

2x
Tykkään
#1588: 22. Tammikuu 2017, 16:16Peukku ylös +1Peukku alas -0


työn alla edelleen ;)
5x
Tykkään
#1589: 22. Tammikuu 2017, 17:09Peukku ylös +0Peukku alas -0
Milloin on suunniteltu julkaisupäivä?
Tykkään

Sivuja: 1 ... 104 105 [106] 107 108
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC