Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Yleistä Offtopic
Mikä ärsyttää tällä hetkellä eniten? #2
Sivuja: 1 ... 38 39 [40]

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#585: 22. Elokuu 2017, 10:00 (muokannut Mercedes 22. Elokuu 2017, 10:05)
Jännä, itelläkin kohta 1½ polttamatta, ja niksat kesti varmaan muutaman viikon, eikä oo enää tehnyt röökiä yhtään mieli ku on niin paljon parempi olo ilman röökiä. Jos on ollut huono päiväkin tai fiilis, niin ei tee mieli tupakkaa, vaikka ennen piti aina silloin röökille päästä. :D

Mulla noi niksat tulee aina silloin tällöin, kestää about 15 min. Suurin muutos tupakan lopettamisessa oli se, että ei hengästy niin helposti, mutta painoa tuli 5kg lisää.
Tykkään
#586: 22. Elokuu 2017, 16:25
Jännä, itelläkin kohta 1½ polttamatta, ja niksat kesti varmaan muutaman viikon, eikä oo enää tehnyt röökiä yhtään mieli ku on niin paljon parempi olo ilman röökiä. Jos on ollut huono päiväkin tai fiilis, niin ei tee mieli tupakkaa, vaikka ennen piti aina silloin röökille päästä. :D
Asiaan vaikuttaa myös se kuinka kauan poltit ennen lopettamista. Hatarasti itse muistan Mercedeksen puheista, että hän oli polttanut vuosikaudet.

Itsekin poltan. Lopettaminen on lähinnä ajatuksen tasolla, mutta olen huomannut sen, että olen saattanut olla jopa päivän polttamatta vahingossa, kun on ollut jotain intensiivistä tekemistä. Että itselleni polton lopettaminen vaatisi sitä, että olisi jatkuvasti muuta ajateltavaa.
Tykkään
Spoiler
#587: 22. Elokuu 2017, 16:42
Asiaan vaikuttaa myös se kuinka kauan poltit ennen lopettamista. Hatarasti itse muistan Mercedeksen puheista, että hän oli polttanut vuosikaudet.

Itsekin poltan. Lopettaminen on lähinnä ajatuksen tasolla, mutta olen huomannut sen, että olen saattanut olla jopa päivän polttamatta vahingossa, kun on ollut jotain intensiivistä tekemistä. Että itselleni polton lopettaminen vaatisi sitä, että olisi jatkuvasti muuta ajateltavaa.

Puhelimesta löytyy appseja jotka auttavat lopettamisessa. Saa esimerkiksi badgeja jos on ollut polttamatta jonkun tietyn ajan. Saa myös jonkun ajan kuluttua tiedon, että nyt on kaikki häkä poistunut ruumiista, ja nyt on keuhkosyövän saanti mahdollisuus on pienentynyt 10%.
Tykkään
#588: 22. Elokuu 2017, 16:55

Puhelimesta löytyy appseja jotka auttavat lopettamisessa. Saa esimerkiksi badgeja jos on ollut polttamatta jonkun tietyn ajan. Saa myös jonkun ajan kuluttua tiedon, että nyt on kaikki häkä poistunut ruumiista, ja nyt on keuhkosyövän saanti mahdollisuus on pienentynyt 10%.
Joskus kokeilin tollasta tupakka-apsia, mutta itseäni ei ole auttanut lopettamaan kun en oikein välitä mistään badgeista ja kännykkääkin tulee vilkuiltua melko harvoin. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa tuo syöpäkääryleiden imeskely.

Ei mulla siis noita appeja vastaan mitään ole. Hieno homma jos jollekin toimii ja suosittelen käyttämään, mutta itseäni appi ei motivoinut lopettamaan.
edit. Apissa on myös se ongelma itselläni, että se juuri muistuttaa tupakoinnista.
Tykkään
Spoiler
#589: 22. Elokuu 2017, 18:07

itse poltin n.7 vuotta ja lopetin tupakoinnin vähentämällä rutiineja ja tupakoinnin määrää puoli vuotta aikaisemmin. Pahinta oli juuri rutiinien lopettaminen tupakoinnissa. Lopettamiseen auttoi myös kahden viikon eristäytyminen muusta maailmasta ja tekemisenä oli pelin tekeminen ja ohjelmointi.
1x
Tykkään
WWW: ROITTO.INFO
TWEET: @PRoitto
#590: 22. Elokuu 2017, 20:43
itse poltin n.7 vuotta ja lopetin tupakoinnin vähentämällä rutiineja ja tupakoinnin määrää puoli vuotta aikaisemmin. Pahinta oli juuri rutiinien lopettaminen tupakoinnissa. Lopettamiseen auttoi myös kahden viikon eristäytyminen muusta maailmasta ja tekemisenä oli pelin tekeminen ja ohjelmointi.
Itselläni kahden viikon erakoituminen ei onnistu ihan työn puolesta ja työn rutiineihinkin kuuluu enemmän tai vähemmän röökitauot. :D Olen keksinyt jo suht' hyvän ajankohdan lopettaa röökin polton, mutta jää nähtäväksi onko musta miestä siihen.
Itse olen aktiivisesti polttanut neljä vuotta. Sitä ennen kännissä ja silloin tällöin kavereiden seurassa parisen vuotta.

Olen sen huomannut, että omaan erittäin huonon itsekurin päihteisiin. Jopa alkoholiakin tissuttelisin päivittäin, jollei olisi säännöllisiä töitä ja muuta tekemistä iltaisin. Jos esim. kannabis olisi laillista ja helposti saatavilla, niin saattaisin olla koukussa siihenkin.
Tykkään
Spoiler
#591: 23. Elokuu 2017, 08:11
Meidän piti julkaista peli Heinäkuussa, mutta pienen pääoman haaliminen jäikin kun jäikin saamatta ja nyt yrityksen sijaan päädyinkin Citymarkettiin hedelmä-osastolle.
Feels bad man.
5x
Tykkään
Sometimes you just need to be a hero.

Pixel Arttia
#592: 28. Syyskuu 2017, 00:43 (muokannut Mercedes 28. Syyskuu 2017, 09:54)
Heräsin juuri nyt keskellä yötä ja näin unta että hyppäsin junaan ja juna lähtikin väärään suuntaan. Sain junassa tarkastusmaksun. Eli sain sakon liputta matkustamisesta.
Tykkään
#593: 06. Lokakuu 2017, 14:00 (muokannut Mercedes 06. Lokakuu 2017, 15:39)
Tilasin yhden kirjan adlibrikseltä, eilen sen status muuttui lähetetyksi mutta postin pakettiseurannan mukaan sitä ei vieläkään ole toimitettu postiin kuljetettavaksi.

Edit: Soitin sinne ja he sanoivat että kirja tulee minulle maanantaina tai muuten viikon alussa. Se tulee ulkomailta ja postin seuranta seuraa sitä vain sen Suomessa olon aikana.
Tykkään
#594: 06. Lokakuu 2017, 19:18
Kalja alkaa loppumaan eikä millään jaksaisi kävellä kauppaan. Autonrattiinkaan ei voi enää hypätä. :S
2x
Tykkään
Spoiler
#595: 06. Lokakuu 2017, 19:27
Kalja alkaa loppumaan eikä millään jaksaisi kävellä kauppaan. Autonrattiinkaan ei voi enää hypätä. :S

Sitten kun kävelee kauppaan huomaa että kauppa ei enää myy olutta kun on liian kännissä.
Tykkään
#596: 08. Lokakuu 2017, 17:58

Sitten kun kävelee kauppaan huomaa että kauppa ei enää myy olutta kun on liian kännissä.
Eipä itselleni ole kyllä koskaan käynyt noin.  :|
Tykkään
Spoiler

Sivuja: 1 ... 38 39 [40]
GameDev Suomi Yleistä Offtopic