Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Yleistä Offtopic
Mikä ärsyttää tällä hetkellä eniten? #2
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 41

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#30: 13. Huhtikuu 2014, 17:36 (muokannut Artykin 13. Huhtikuu 2014, 18:01)
Olen jäänyt koukkuun Geoguessriin enkä saa tehtyä pelejä sen takia. :D

Oma ennätys on 59 metriä pieleen :3 (käytin mapsia saaren paikantamiseen :D).
Mulla on ehkä jotain 2-3 m en muista tarkalleen. Johtu kai siitä että se oli suomessa aika lähellä kotipaikkakuntaani
Tykkään
#31: 14. Huhtikuu 2014, 07:40
Taas näitä ahdistuneille nuorille rankkoja aikoja. Tänään on terveystarkastus ja pitkä koulupäivä, joten olisi ollut hyvä saada hyvät unet. Paskan marjat, kukuin hereillä vielä kolmen aikaan aamuyöstä (herätys 6:25) ja näin lisäksi painajaisia. Paikat kipeänä ja kohta pitäisi löytää terveydenhoitajan mestat kaupungista, enkä ole täysin varma, mikä rakennus on kyseessä. Lisäksi palvelusvelvollisella pitää olla terveystarkastuksessa mukana kuvallinen henkilötodistus - arvatkaapa tiedänkö missä passi on. No en. Kahvitärinöissä nyt vain toivon parasta, että pystyn hoitamaan homman smoothisti.
1x
Tykkään
Spoiler

#32: 14. Huhtikuu 2014, 18:38
Itse en tykkää kyseisestä pelistä siksi, ettei siinä voi rajata pelialuetta. Vitustako mä tiedän missä jotkut Yhdysvaltojen Petterinkylät sun muut on. Ja muutenkin koko Amerikka näyttää niin samalta. Haluaisin pelin vaikkapa vain Eurooppaan ja Aasiaan.

Olisihan se hyvä juttu, kun voisi rajata aluetta, mutta googlea apuna käyttämällä voi saada vaikka kuinka hyvät tulokset. Esimerkiksi Frutti veti tällaiset pisteet. :D Google nyt ainakin oli käytössä, mutta en tiedä onko tuossa huijattu muilla tavoilla. : D
Tykkään
Spoiler

CHIPTUNEA
#33: 14. Huhtikuu 2014, 20:21
Olisihan se hyvä juttu, kun voisi rajata aluetta, mutta googlea apuna käyttämällä voi saada vaikka kuinka hyvät tulokset. Esimerkiksi Frutti veti tällaiset pisteet. :D Google nyt ainakin oli käytössä, mutta en tiedä onko tuossa huijattu muilla tavoilla. : D
Juu. Onhan se sikahelppoa kun on google mutta haluaisin pelata peliä niin kuin se on tarkoitettu pelattavaksi.
Tykkään
Spoiler
#34: 15. Huhtikuu 2014, 20:14
Lunta sataa >:o
Tykkään
Spoiler
#35: 16. Huhtikuu 2014, 20:40
Näin Venäjä-illassa kohauttanut selittää "tappajalle ruusu" -huutelua

Miten joku edes kehtaa sanoa tuollaista? Ottaa oikeasti päähän tollaset kiittämättömät paskiaiset, jotka luulevat tollasilla idioottimaisilla heitoillaan olevansa keskivertoihmistä älykkäämpiä, koska "sota on paha ja näin on rivisotilaskin".
Katsoin lähes kokonaan tuon Venäjä-illan ja täytyy sanoa, että Ilkka Kanervaa ja sitä yhtä nuorta venäjän ja suomen kansalaisuuden omaavaa tyyppiä lukuunottamatta ihmiset olivat helvetin hakoteillä ja tarkoituksella mukaanotettuja radikaali-idiootteja.

Sain myös ohjelman aikana myötähäpeillä sekä venäläisvastaisille, että venäläismyönteisille. Toisten mielipiteille NAURETTIIN (yksi keskustelijoista sanoi HS:ää puolueettomaksi lehdeksi, niin esim. Bäckman ja hänen takanaan istuva random pelle purskahtivat nauruun) ja jos jollakin meni vähän sanat sekaisin, niin alettiin heti vittuilemaan. Esim. yksi venäläinen hirsitalokauppias tai joku sanoi jotenkuten näin: "Suomalaiset valittavat kun talvisin on teillä lumet auraamatta ja nurmi leikkaamatta". No eikö sitten joku vitun vitsiniekka karjaise sieltä, että "AI TALVELLA PITÄÄ NURMI LEIKATA?! ehehe!"

Jos olisin itse joku ns. vaikutusvaltainen henkilö keskustelemassa tuolla, niin olisin varmasti painunut ovet paukkuen ulos studiosta noiden argumentointivirheiden ja asiattoman keskustelun jälkeen.

En kauheasti seuraa poliittisia keskusteluja (muita kuin jotain presidentinvaalikeskusteluja), niin kertokaa mulle. Onko ne aina näin helvetin lapsellisia? Jos eduskunnassa istuu tämänkaltaisia lapsen tasolle jääneitä ihmisiä, niin olen kyllä valmis vaikka vallankaappaukseen. :D
2x
Tykkään
Spoiler
#36: 16. Huhtikuu 2014, 21:47
^ En tiedä tapausta mutta tämä on aika järjetön kommentti:
Lainaus
On törkeää kutsua laivallinen hulluja ratkomaan asioita, ja lopuksi kumartaa ihmisten teurastajia. En kohdistanut kommenttiani itse veteraaniin vaan valtiolle, joka hänet opetti tappamaan, ja ihmisille, jotka heitä kukittavat.

Tämän jätkän mielestä olisi vissiin pitänyt vaan antautua Venäjälle.. Kiinnostais tietää, että kuka tämä Hyrskylahti on. Varmaan joku sivarin käynyt maailmanparantajahippi-ihmiskyrpä.

Anyways, ärsyttää se, kun molemmissa jaloissa mustelmia + oikea sääri järjettömän kipeä aina urheilun jälkeen vaikka kuinka hyvin venyttelee.  :l
3x
Tykkään
Spoiler

twitter
#37: 17. Huhtikuu 2014, 06:42
Tämän jätkän mielestä olisi vissiin pitänyt vaan antautua Venäjälle.. Kiinnostais tietää, että kuka tämä Hyrskylahti on. Varmaan joku sivarin käynyt maailmanparantajahippi-ihmiskyrpä.
Aika pitkälti näin. Kyseessä on joku itsestään taiteilija-nimitystä käyttävä hippi, joka muutti joskus ihmekaupunkiin Pietariin.
1x
Tykkään
Spoiler
#38: 17. Huhtikuu 2014, 19:40
Game maker studio kaatui, en tiedä kuinka paljon edistystä mulla meni hukkaan ja nyt se kysyy taas lisenssiä. :|
1x
Tykkään
Spoiler
#39: 18. Huhtikuu 2014, 12:50
Avira Antivirus joka tekee näkymättömiä ikkunoita näytön oikeaan alareunaan...
2x
Tykkään
#40: 18. Huhtikuu 2014, 13:04
GM studio joka crahsailee vähän väliä..  D:<
1x
Tykkään
Spoiler

#41: 21. Huhtikuu 2014, 22:01
Ärh kolmisen vuotta vanha 24" lcd-näyttöni lakkasi toimimasta  D:<. Ei juurikan huvittaisi ostaa uutta tai korjauttaa vanhaa.
2x
Tykkään
Tässä oli ennen uljas kokoelma badgeja.
#42: 24. Huhtikuu 2014, 15:56
Gamemaker Studio ....
Tein peliä n. 1,5h ja tallentelin välillä.
Sitten koeajoin peli, siellä ei näy mitään muutoksia.
Uudelleenkäynnistän Studion, kaikki edistys (spritet, 4 obj ja huone) hävinneet  >:C
Tykkään
#43: 25. Huhtikuu 2014, 03:57
Gamemaker Studio ....
Tein peliä n. 1,5h ja tallentelin välillä.
Sitten koeajoin peli, siellä ei näy mitään muutoksia.
Uudelleenkäynnistän Studion, kaikki edistys (spritet, 4 obj ja huone) hävinneet  >:C

"add existing object/sprite/room" ni saat ne takas, sulla on vaa projektifilu flipannu
Tykkään
#44: 25. Huhtikuu 2014, 14:21
"add existing object/sprite/room" ni saat ne takas, sulla on vaa projektifilu flipannu
Mistäs mä ne revin?
en löytänyt niitä projektikansiosta.
Tykkään

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 41
GameDev Suomi Yleistä Offtopic