Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Yleistä Offtopic
Mikä ärsyttää tällä hetkellä eniten? #2
Sivuja: [1] 2 3 ... 41

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 30. Maaliskuu 2014, 19:25
Uusi aihe kun vanha veny yli 200-sivuiseksi. Mikäs porukkaa tänään ärsyttää? ;)
Tykkään
Badgeja:
Spoiler

#1: 30. Maaliskuu 2014, 19:28
Selkä jumissa  D:<
Tykkään
#2: 30. Maaliskuu 2014, 20:56
Terraluksen kanava suljettu, koska liikaa tekijänoikeusrikkomuksia Muumien takia.
Heh. :(
1x
Tykkään
Spoiler

#3: 31. Maaliskuu 2014, 14:52 (muokannut Miguli 31. Maaliskuu 2014, 16:23)
Aivastin uudelle paidalleni kun ei pystynyt minnekkään muualle. Siinä komeili sitten iso räkä klöntti...  :embarassed:
No on ainakin tekosyy käyttää erittäin vaalean pinkkiä paitaa.
edit. Siis en pystynyt katsomaan muuhun suuntaan kun alhaalle.
Tykkään
Spoiler
#4: 31. Maaliskuu 2014, 17:08
Koulu kesti tunnin yliaikaa, eikä edes tehty mitään hyödyllistä. -.- Tämänkin ajan olisi voinut käyttää vaikka kevätskaba-pelin tekoon..
3x
Tykkään
Spoiler

twitter
#5: 31. Maaliskuu 2014, 17:42
:): vihdoin tuli se kauan odotettu valokuitukaapeli tämän vanhan 2 megaisen netin tilalle. Nyt pääsen vihdoin nauttimaan "elämästä" C:
Olen kateus. :(
2x
Tykkään
Spoiler
#6: 01. Huhtikuu 2014, 08:28
En tiedä mikä laisen pelin teen kevätkisaan :(
2x
Tykkään
#7: 01. Huhtikuu 2014, 16:02
Puukotin peukaloni varpaallani. Kyllä.
Laitoin sukkia jalkaan ja potkaisin itseäni peukaloon kynnelläni.
Nyt peukalossa on 0.25x0.25 mm reikä joka ulottuu lihaskudokseen.

4x
Tykkään
#8: 02. Huhtikuu 2014, 05:33
En saa unta...  :| ois pitäny vaan datata koneella koko yö eikä yrittää nukkua.
7x
Tykkään
Badgeja:
Spoiler

#9: 03. Huhtikuu 2014, 08:29
Jes, myöhästyin linja-autosta... Ja koe ensimmäisellä tunnilla...
2x
Tykkään
#10: 03. Huhtikuu 2014, 09:03
En saa unta...  :| ois pitäny vaan datata koneella koko yö eikä yrittää nukkua.
Mulla on taas päinvastainen ongelma. Väsyttää jatkuvasti viikonlopun juhlinnan ja kesäaikaan siirtymisen takia..
2x
Tykkään
Spoiler
#11: 03. Huhtikuu 2014, 23:06
Joudun käymään isäni luona joka toinen viikonloppu, no sattumalta aina silloin kaverit päättävät viettää aikaa yhdessä parin kaljan kera. No, nyt kun isälläkäynnin rytmi muuttuu, käynkin nyt heti viikon jälkeen uudelleen päivän ajan ja sitten taas joka toinen viikonloppu, niin eikös rakkaat ystäväni päätä pitää hauskaa perjantaina, ainoanana päivänä mikä minulle ei poikkeuksen takia käy.
Ja yleensä silloin kun minun kalenterin kanssa menee yksiin niin kukaan ei jaksa tai mennään jonkun luo jolla on koiria (mulla on eläinallergia).
Maailma on paska.
Tykkään
#12: 03. Huhtikuu 2014, 23:21 (muokannut Jiz 04. Huhtikuu 2014, 16:41)
Joudun käymään isäni luona joka toinen viikonloppu, no sattumalta aina silloin kaverit päättävät viettää aikaa yhdessä parin kaljan kera. No, nyt kun isälläkäynnin rytmi muuttuu, käynkin nyt heti viikon jälkeen uudelleen päivän ajan ja sitten taas joka toinen viikonloppu, niin eikös rakkaat ystäväni päätä pitää hauskaa perjantaina, ainoanana päivänä mikä minulle ei poikkeuksen takia käy.
Ja yleensä silloin kun minun kalenterin kanssa menee yksiin niin kukaan ei jaksa tai mennään jonkun luo jolla on koiria (mulla on eläinallergia).
Maailma on paska.
Jep. Itsekin haluaisin viettää juominkeja lauantaina, mutta kaveri tulee huomenna Lahteen ja en haluaisi tehdä ohareita. Huomenna vain niin saakelin kylmä ja tykätään olla ulkona. Lauantaina olisi keväinen lämpötila, mutta huomenna pakkasta. Perkele.
Lisäys (04. Huhtikuu 2014, 16:41):

Kaikki. Odotan innolla intin alkua ensi kesänä, jos ei nämä jatkuvat ahdistuskohtaukset lopu. Se on kiva aloittaa aamu vitutuksella unettomien öiden, painajaisten yms. takia ja bussissa saadun kohtauksen takia. Kotiin tullessa ja bussista ulos astuessa bussin toinen ovi ei auennut, joten kiittäessä törmäsin sitten oveen ja nopeasti paikalta pois. Vituttaa koulu, unettomuus, alitajunta. Musiikkikin turhauttaa, kun hyvän musiikin kuunteleminen tuo itselle huonon olon tavallaan, kun tajuaa, että oma bändi on syöpää.
Tykkään
Spoiler

#13: 04. Huhtikuu 2014, 17:07
Äidinkielentunnilla opettajamme (koulun vihatuin ja vältetyin) poistui luokasta, ja siinä sitten kaikki tietenkin rupesi hölöttämään. Eräs tuttu murjaisi vitsin "Mitä eroa on Piirolan tunnilla ja aivokasvaimella? Aivokasvaimeen ei välttämättä kuole". :D
1x
Tykkään
#14: 06. Huhtikuu 2014, 00:37
Äidinkielentunnilla opettajamme (koulun vihatuin ja vältetyin) poistui luokasta, ja siinä sitten kaikki tietenkin rupesi hölöttämään. Eräs tuttu murjaisi vitsin "Mitä eroa on Piirolan tunnilla ja aivokasvaimella? Aivokasvaimeen ei välttämättä kuole". :D
Ohoh, nyt vasta huomasin että tuo viesti olisi kuulunut Päivän xD:seen. :D (y)
Nyt kyllä alkaa pännimään luurin kosketushäiriöt. Tätäkin viestiä kirjoittaessa näppäilee random kirjaimia näppäimistössä tai esimerkiksi pitä pohjassa backspacea pyyhkien kaiken tekstin. Lisäksi en uskalla antaa akun mennä loppuun, sillä se ei pariin kertaan tahtonut käynnistyäkään :s.
Pitäisi viedä verkkokauppa.comin asiakaspalveluun ja ainakin pyytää huoltoon, paremmassa tapauksessa saada rahat takaisin ja ostaa Jolla (WP-käyttiksessä ei ole mitään vikaa, mutta tykkään kokeilla erilaisia käyttiksiä :D).
Tykkään

Sivuja: [1] 2 3 ... 41
GameDev Suomi Yleistä Offtopic