Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
Zombie Kill of the Week (iOS/Android)
Sivuja: [1] 2 3 ... 22

Zombie Kill of the Week (iOS/Android)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitusviesti: 18. Huhtikuu 2013, 02:06 (muokannut PanicBomber 26. Syyskuu 2013, 00:15)Peukku ylös +3Peukku alas -0


On nyt aika tuoda julki Zombie Kill of the Week mobiilille, rellun koodaama ja meikäläisen kuvittama, maustettuna Roland La Goy:n mahtavalla metallimusiikilla. Laitan laiskana kun olen, ja pää kipeänä koodaamisesta tähän alle suoraan appstore descriptionin pelistä, ja alle latauslinkit mistä pelin saa. iOS versiota joudutte valitettavasti applen takia hitusen odottamaan, mutta android käyttäjät, GO!

Panic Art Studios brings you Zombie Kill of the Week, the best zombie survival platformer game ever made for mobile platforms!

In Zombie Kill of the Week you play as a badass dude who tries to survive as long as possible in vary stages full of easter eggs, weapons to pickup, doors to open, bouncers to activate and waves of deadly flesh eating zombies! The game is spiced up with awesome and very manly metal music!

You can customize your character by purchasing clothing, hats and changing color of the pants. Unlock achievements, perks and get bots to help you destroy the undead! All purchases are done via ZKW Points, that you earn by playing.

Features:
- A very wide arsenal of weapons to find and buy, including melee weapons such as chainsaw and katana
- Many perks, clothing, hats and achievements to unlock!
- 3 hand crafted stages to play, in 3 different game modes!
- Online Highscores for each stage!

We keep the updates coming: new weaponry, new clothing, new levels and much more! Like us in facebook to give your ideas! http://facebook.com/panicartstudios




PC: http://gamejolt.com/games/action/zombie-kill-of-the-week/14407/

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.panicartstudios.zkotw

iOS:https://itunes.apple.com/us/app/zombie-kill-of-the-week/id633274050?ls=1&mt=8

PS. Arvostelkaa peli google playssa makunne mukaan, laittakaa vaikka kommenttikin! Ja antakaa rellulle myös repua, koska en ole peliä yksin tehnyt.
6x
Tykkään
#1: 18. Huhtikuu 2013, 07:05Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hienoa. Ikävä juttu kyllä se bugin huomaaminen. Niin aina käy heti julkaisun jälkeen x)
Tykkään
Spoiler



#2: 18. Huhtikuu 2013, 07:25Peukku ylös +5Peukku alas -0
^ varsinkin ZKW:lle..
Mikäli muistat miten originaalin ZKW:n julkaisujen kanssa kävi :'D (parhaassa tapauksessa saattoi tulla kymmenenkin "päivitystä" päivässä)
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#3: 18. Huhtikuu 2013, 07:59Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hienoa. Ikävä juttu kyllä se bugin huomaaminen. Niin aina käy heti julkaisun jälkeen x)

se on nyt korjattu ja kaikki toimii, eikä se nyt ollu mikää kamala bugi mikä esti pelaamista :D
Tykkään
#4: 18. Huhtikuu 2013, 08:06Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hahaa, onpahan uutta tekemistä uskonnontunneille! Taidankin ladata heti. Laitan sitten arvostelua [:]

PS. Onkohan tuolla kielivirhe kolmannessa kappaleessa: ... in vary stages full of ... Siinä varmaan pitäisi lukea "in varying stages full of", jos tarkoitat että "vaihtelevissa kentissä". Vary on verbi ja varying on adjektiivi.
Tykkään
Spoiler
#5: 18. Huhtikuu 2013, 08:18Peukku ylös +3Peukku alas -0
HHHAHAAA!!
Oon niin sekasin nyt tästä! :D tää fiilis on loistava!! x)
Pävitystä on tulossa heti ku keretää! Menee ens kuuhun, mutta päivityksessä on tulossa mm. Uusi kenttä, asuja, aseita, päivittäiset tehtävät, bugifixailua, lisää gorea! Ja paljon muuta!

Mun pitäs kouluunki pia mennä, mut ei millää malttais! x)
1x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#6: 18. Huhtikuu 2013, 09:07Peukku ylös +0Peukku alas -0
Lataan tässä heti kun kerkiän luurilleni tämän, mutta onhan PC versio tulossa pian? Näyttää kuitenkin kuvista katsottuna loistavalta, mutta itseasiassa mielestäni google playn kuvake ei täysin sovi peliin, vaikka muuten ihan tyylikäs onkin. Pelattavuudesta kommenttia kohta puoliin, kunhan saan pelin käsiini.
Tykkään
Spoiler

#7: 18. Huhtikuu 2013, 10:07Peukku ylös +0Peukku alas -0
PC versio on tulossa seuraavan päivityksen myötä! Eli ensikuuhun menee, mutta alkupuolella pitäisi olla sitten ladattavissa! :p
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi
#8: 18. Huhtikuu 2013, 10:34Peukku ylös +0Peukku alas -0

siinä ois traileri
1x
Tykkään
#9: 18. Huhtikuu 2013, 13:11Peukku ylös +0Peukku alas -0
Myös kuvassa esiintyvä "slaugheter" kirjoitetaan "slaughter". Anteeksi pilkunviilaus, itse peli näyttää mainiolta! Pitää kokeilla antiikkisella androidillani ja odotan innolla myös pc-versiota :)
Tykkään
#10: 18. Huhtikuu 2013, 13:18Peukku ylös +0Peukku alas -0
Myös kuvassa esiintyvä "slaugheter" kirjoitetaan "slaughter". Anteeksi pilkunviilaus, itse peli näyttää mainiolta! Pitää kokeilla antiikkisella androidillani ja odotan innolla myös pc-versiota :)

joo ei oo osaamisesta vaa iha puhdas liikapainallus näppiksessä :D antaa olla, jaksa alkaa yhe kirjaimen takia tekee koko ruutua uusiks xD
Tykkään
#11: 18. Huhtikuu 2013, 15:12 (muokannut Miguli 18. Huhtikuu 2013, 15:17)Peukku ylös +1Peukku alas -0
Noh, mitäpä sanoa. Hetken olen kuluttanut aikaa tällä pelillä, mukavahan tuo peli on. Vasta olen saanut yhden botin "avattua" ja se  kyllä auttoi pääsemään pidemmälle. Kumminkin jotkin asiat rasittivat:
 - Zombi hakatessa sinua punainen kokoruutu välähdys voisi korvata jollakin muulla, ottaisin vaikka mielummin FPS tyylisen hilloa silmien reunaan. Varsinkin tämä ärsytti todella paljon kun paljon zombeja tuli ja alkoi pieksemään sinua.
 - Päästäksesi ylös tarvitset rahaa (jump padit), nämä oli todella rasittavia varsinkin kun rahat käyvät vähiin ja putoat vahingossa alas ja joudut käyttämään Jump padia ja sen jälkeen alkaa toinen wave ja joudut perääntymään ja putoamaan taas alas ja taas kerran joudut käyttämään viisikymppiä päästäksesi ylös.
 - Liikkuminen tuntui joskus todella ärsyttävältä, en tiedä tarvitsisiko tuommoista 360 -aste joystikkiä siihen. Mutta toisaalta hyppääminen saattaisi olla hankalaa, mutta voisi hyvinkin olla vaihtoehtona valita käyttääkö joko liikkumisessa 360* vai nappuloita?

Ampuminenkin oli vähän ärsyttävää koska kun yritti tähdätä niin 1-3 ammusta meni huti ennenkuin sai sormen oikeaan kohtaan, mutta se ei kauheasti nyt haittaa.
Myöskin ärsytti kun pääsin seitsemänteen waveen ja en huomannut että olin Zombie kolon alla ja heti kun seitsemäs wave alkoi -> Instant Death  D:<
En kauheasti ole vielä kuluttanut aikaa  pelatessa, joten ei kauheasti muuta sanottavaa.
edit. Myös voiko kranaatteja heittää eikä vain pudottaa, se tappoi mut kerran. :(
Tykkään
Spoiler
#12: 18. Huhtikuu 2013, 15:28Peukku ylös +0Peukku alas -0
oon kyllä samaa mieltä padien kanssa, ne pitäs imo vaa kerra ostaa ja sit sen jälkee ne pitäs voida aktivoida ilmaseks, ja punanen screen on kans vähän tökerö, ja todellaki raiskaa silmät :D mut ei kai, pitää ottaa näit asioita huomioo ja parantaa peliä seuraavaan päivitykseen.
2x
Tykkään
#13: 18. Huhtikuu 2013, 15:48Peukku ylös +0Peukku alas -0
Testasin kännykällä ja huomasin heti, että kontrollit oli kauheen vaikeet. Nappi oli sen verran pieni, että sitä ei meinannu saada oikeeseen kohtaan.
Muuten oli hauska peli!  (y)
Tykkään
Badgereita:
Spoiler

hey kids
 

#14: 18. Huhtikuu 2013, 16:24Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kiitoksia kommenteista!
Yritän nyt nopeasti hieman vastailla x)
Elikkäs, migulille:

Olen kyllä yrittänyt korjata tuon, etteivät zombit spawnaisi suoraan päälle, jos olet liian lähellä spawnipaikkaa, mutta lagimisen takia spawnit katsovat sen etäisyyden pelaajaan alarmissa aina about sekunnin välein, eli olet näemmä juuri huonoon aikaan ängennyt siihen x) niitä tottuu myös välttelemään, kun peliä on tarpeeksi pelannut (sehän olisi tylsää, jos osaisi pelata peliä ihan prona heti ensimmäisestä käynnistyskerrasta alkaen >.< )
Sitten tuosta screenin verestä, joskus ajattelin kyllä muuttaa sen, mutta on tullut vissiin joku aivopieru jossain vaiheessa ja olen sitten unohtanut sen kokonaan >.< päivitykseen voisin kyllä tehdä asialle jotain :p

Ja migulille sekä ninjamixerille controlleista:
Puhelimelle on harmilloisen vaikea tehdä kontrolleja >.< ja useimmiten niiden "toimivuuteen" (eli siihen, että se sormi menee juuri sinne oikealle paikalle) vaikuttaa mm. Puhelimen/tabletin näytön koko (tabletilla huomattavasti helpompi pelattava) ja suurimmaksi osaksi myös se, että oletko tottunut pelaamaan mobiilipelejä pienellä näytöllä? Itselle ei pelaaminen juurikaan tuota tuskaa, mutta sitten taas olen kuitenkin pelaillut suht aktiivisesti puhelinpelejä yli kaksi vuotta >.< eli kokemusta siihenkin tarvitaan. Voin toki hieman muuttaa maskien kokoa suuremmaksi (hirveästi suuremmaksi ei kyllä onnistu, sillä sehän vasta kömpelöä olisikin, jos ruutu täyttyisi vain nappuloista :D )

Ja niistä pädeistä, kyllä, muutin ne joskus, mutta muutin ne sen jälkeen takaisin niin, että ne pitää aktivoida joka kerta uudelleen. Miksi v**ussa?! Noh, syy on suhteellisen yksinkertainen: pelin pitää olla haastava, vielä tuhannellakin pelauskerralla. Kun ekan kerran pelaat, saatat päästä rundille 10 ihan puolivahingossa, mutta kokeneemmallekin pelaajalle olisi tarkoitus luoda vähän haastetta+ tämä myös "pakottaa" pelaajan hieman miettimään tekosiaan. Toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa, nimittäin täytyy lopettaa tämä kirjoittaminen nyt x)
! Ja niin! Kranaatteja _ei_ pysty heittelemään.. Jätin tämän pois, jotta niiden käyttäminen olisi helpompaa :p

Hauskoja pelihetkiä! :p ja kommenttia tulemaan vaan rohkeasti!
2x
Tykkään
Lainaus käyttäjältä: ElNinja -2015
Ei normaalit ihmiset yritä paeta.
http://www.facebook.com/stillrunninggame
http://www.stillrunning.fi

Sivuja: [1] 2 3 ... 22
GameDev Suomi Pelinkehitys Valmiit pelit
Zombie Kill of the Week (iOS/Android)
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC