Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi Yleistä Offtopic
Pelien yleisthread
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 51

Pelien yleisthread

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#15: 22. Maaliskuu 2013, 18:02
Tilasin tänään tänään tälläsen:
http://www.vpd.fi/tuote/27743/59/PC/Strategia/Terraria%20Collectors%20Edition%20PC%20%28DVD%29
Onkos teillä kokemuksia?
Tykkään
Badgereita:
Spoiler

hey kids

#16: 22. Maaliskuu 2013, 18:06
Mitäs mieltä GMS:n väki on Wii U:lle yksinoikeutena ilmestyvästä Lego City: Undercoveredista? Mielestäni vaikuttaa oikein mainiolta, ottaen huomioon pelialueen suuruuden jne. Wii U on myös oikein mainio konsoli uusine ohjaustapoineen. Suosittelen.
Tykkään
#17: 22. Maaliskuu 2013, 20:38
Tilasin tänään tänään tälläsen:
http://www.vpd.fi/tuote/27743/59/PC/Strategia/Terraria%20Collectors%20Edition%20PC%20%28DVD%29
Onkos teillä kokemuksia?
Eihän tuossa fyysisessä versiossa ole muuta eroa Steamista ladatavaan kuin se, että saat 2 korttia ja julisteen :D Nimittäin lemmikkipupun voi saada joiltain servereiltä. Itse odotan Terrarian PS3-versiota, joka julkaistaan 26. maaliskuuta.
Tykkään
#18: 22. Maaliskuu 2013, 22:24
Eihän tuossa fyysisessä versiossa ole muuta eroa Steamista ladatavaan kuin se, että saat 2 korttia ja julisteen :D Nimittäin lemmikkipupun voi saada joiltain servereiltä. Itse odotan Terrarian PS3-versiota, joka julkaistaan 26. maaliskuuta.

Onhan siinä toki se ero, että kyseisen pelin saa hyllyyn muovikotelossa. Etenkin nykyään ku pelejä tule ostettua digitaalisen jakelun kautta, niin on mukavaa aina silloin tällöin saada peli ihan hyllyyn. Vasta fyysisesta kappaleesta pääsee kunnolla näkemään kun kokoelma kasvaa, kun taas Steamissä kokoelman karttuminen ilmenee vain Libraryssa All Gamesin perässä olevan numeron vaihtumisena ja valikon scrollausajan pitenemisenä. :)
2x
Tykkään
#19: 23. Maaliskuu 2013, 19:19
Voi olla mukava nähdä kokelman karttuvan kun pelejä ei vielä ole montaa. Tietyn rajan jälkeen pelikoteloista tulee hyvinkin hankala varastointiongelma.
Tykkään
#20: 23. Maaliskuu 2013, 19:21
Minulla ei ole PC:lle muuta kuin Half life 2:n kannet ja jonkun vanhan pelin kannet. Steamissa on ainakin 10 peliä kuitenkin.
Tykkään
#21: 23. Maaliskuu 2013, 19:23
Voi olla mukava nähdä kokelman karttuvan kun pelejä ei vielä ole montaa. Tietyn rajan jälkeen pelikoteloista tulee hyvinkin hankala varastointiongelma.

Ymmärrän kyllä, sillä asiahan riippuu siitä miten siihen suhtautuu. Monet pelit, jotka ovat vain "kulutustavaa", ostan Steamistä (jossa omistan päälle 300 peliä tällä hetkellä), mutta tykkään kyllä siitä että hyllyssä on päälle 100 NES-kasettia. :)
Tykkään
#22: 23. Maaliskuu 2013, 21:14
Minua vähän harmittaa se kun olen ostanut niin monta peliä Steamista jotka olisi kiva olla hyllyllä :S Toisaalta, Steamista saa usein halvemmalla ja siellä on paljon hyviä alennuksia, jollaisia anttiloista ei löydy. Lisäksi voi kuvitella* säästävänsä luontoa kun jättää muovin ja muut valmistuskulut pois.
*käytän sanaa kuvitella koska käytännössä sillä on äärimmäisen pieni merkitys kaiken muun kulutuksen seassa :p
2x
Tykkään
Spoiler
#23: 23. Maaliskuu 2013, 21:19
Siinäkin on se oma fiiliksenä  *->. Toisaalta ei mulla oo kun 9 8-bit nintendo,6 Master System,n.7 Wii,n.5 PC,n.13 Game Boy ja Game Boy Color,n.7 Game Boy Advance (game and watch),5 Virtual Console ja 5 Wii U-peliä. En jaksanu alkaa tarkemmin laskeen. Ei tosiaa kummonen kokoelma oo.
Tykkään
#24: 23. Maaliskuu 2013, 21:21
The orange box hyllyssä komeilee ainoa fyysinen kotelo pelistä mikä minulla on ja pakko myöntää sitä on aina kiva katsoa.
Muiden pelien kannet ja vastaavat, meh.
Tykkään
Spoiler
#25: 23. Maaliskuu 2013, 22:37
2x
Tykkään
Spoiler
#26: 23. Maaliskuu 2013, 22:52
Mahtava traileri
En omista konsoleita :(
Tykkään
Spoiler
#27: 23. Maaliskuu 2013, 23:44
Hmm... pelit oli joskus pari vuotta sitten ihan mainiota ajanvietettä, nykyään on tullut roimasti vähemmän pelattua ja tehnyt tietokoneella kaikkea muuta.
(ja pelikonsolit kerää pölyt kaapissa)

Mutta edelleen kiinnostaa jos tulee vastaan hyviä RPG-pelejä  (y)
Tykkään

MyAnimeList | Blog | Yandere rakastaja <3
#28: 29. Maaliskuu 2013, 19:56
Onko kukaan täältä vielä päässyt kokeilemaan Arma 3:a?
Tykkään
#29: 29. Maaliskuu 2013, 20:07
Onko kukaan täältä vielä päässyt kokeilemaan Arma 3:a?
Multa löytyy alpha ja ihan lupaavalta peliltä vaikuttaa. Grafiikat on hienot ja peli ei ainakaan tunnu yhtä kankealta kuin kakkonen. Kannattaa ostaa nyt kun se on vielä alphassa niin saat puoleen hintaan. Suurin osa servereistä ikävä kyllä sattuu olemaan wasteland modia joka on äärettömän tylsää pelattavaa, mutta on siellä myös hyviäkin servereitä.
Tykkään
Tässä oli ennen uljas kokoelma badgeja.

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 51
GameDev Suomi Yleistä Offtopic
Pelien yleisthread