Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 ... 47 48 [49]

Game Maker Yleisthread

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#720: 16. Marraskuu 2017, 11:34 (muokannut Mercedes 16. Marraskuu 2017, 11:41)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Gamemaker studio standard edition on nyt ilmainen:


http://gamemakerblog.com/2013/11/25/gamemaker-studio-standard-edition-is-currently-free-50-value/




Nyt ei ole enää pelinteko rahasta kiinni.


Tykkään
#721: 16. Marraskuu 2017, 12:13Peukku ylös +0Peukku alas -0
Gamemaker studio standard edition on nyt ilmainen:


http://gamemakerblog.com/2013/11/25/gamemaker-studio-standard-edition-is-currently-free-50-value/

Nyt ei ole enää pelinteko rahasta kiinni.



Ei ole ollut rahasta kiinni vähään aikaan. Tuo uutinen on vuodelta 2013.
Tykkään
Spoiler
#722: 16. Marraskuu 2017, 12:23 (muokannut Mercedes 16. Marraskuu 2017, 13:12)Peukku ylös +0Peukku alas -0
Ei ole ollut rahasta kiinni vähään aikaan. Tuo uutinen on vuodelta 2013.




OK sorry.
Tykkään
#723: 27. Marraskuu 2017, 16:02Peukku ylös +2Peukku alas -0
Tuollaista tänään. Varhaista prototyyppiä pelille, jota väännä GameMakerilla.

Graffat tyylitelty muistuttamaan värikynäpiirrustuksia. Panssarivaunu ampuu pesukoneita, jotka yrittävät tuhota panssarivaunun. Kun panssarivaunun ammus osuu pesukoneeseen, jälkimmäinen pakenee avaruuteen. Normipäivä. 

Feikattua 3Dtä. Valtaosa tavarasta on tehty käyttäeen draw_sprite_pos() ja lenghtdiri. Ainoastaan telaketjut on tehty esirenderöimällä. Valtaosa grafiikasta temp-artia.

Ohjattavuus tehty käyttäen XBox360 -ohjaimen  tatteja.

Pyörii tasaisen 720p/60fps.

Tykkään
#724: 06. Joulukuu 2017, 17:30Peukku ylös +0Peukku alas -0
Onko joku jo tottunut GMS2:sen käyttöliittymään? Koitin tuossa LDssä sitä käyttää, mutta ei siitä läppärillä tullut mitään. Tosi ahdas se workspace alue. Olis hyvä, kun avautuisi esim. koodi ikkuna samalla tavalla kuin GMS 1.4ssa. En itse ainakaan kovin mukavana pidä sitä, että pitää hiirellä scrollailla eventti-valikosta koodi-ikkunaan. Kai siihen joskus tottuu...
Tykkään
#725: 06. Joulukuu 2017, 18:40Peukku ylös +0Peukku alas -0
Kyllä GMS2 käyttöliittymä on loppujenlopuksi parempi kuin edeltäjässä, mutta sanotaan nääin että jso omistat 13-14" miniläppärin niin kyllä silloin rankaistaan huonosta valinnasta käyttötarkoitukseen nähden :) 15" tuntuu ahtaalta, mutta on vielä siedetteävä. Pöytäkoneessa onkin jo 27" jolla on erittäin mukava työskennellä

Itse en myökään juurikaan mouse3:lla liiku objektista toiseen vaan valitsen halutun objektin listalta, jolloin pompataan automaattisesti oikeaan kohtaan, johon kyllä tottuu nopeasti. Parhaimpia puolia on kun painaa scriptiä mouse3:lla, jolloin scripti avautuu objektin viereen.
Tykkään

Sivuja: 1 ... 47 48 [49]
 

Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC