Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 ... 16 17 [18]

NES-Retku the GAME

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#255: 02. Huhtikuu 2013, 19:01 (muokannut Game Maker Boy 20. Kesäkuu 2013, 23:32)Peukku ylös +0Peukku alas -0
"Okra"?

Olisiko muuten liikaa tekijänoikeuksien rikkomista pistää tähän esim. Ducktalesin muumioankkojen näköisiä hemmoja? Ducktales on kuitenkin Retkun lempipeli.
offtopic:http://www.youtube.com/watch?v=L531gAKbeJI 0:12
Niin tai sitten vaikkapa ihmisankkoja nyrkkeilyhanskat kädessä :3
Tykkään
#256: 02. Huhtikuu 2013, 21:53Peukku ylös +0Peukku alas -0
Päästäänhän me ajamaan Retkun roska-autolla vihujen päälle?;3
Tykkään

#257: 02. Huhtikuu 2013, 23:59Peukku ylös +0Peukku alas -0
^ Eikö tuossa olisi hyvän minipelin ainesta? Kerää roskat (vihut) kyytiin kadulta ajamalla niiden päälle tms. (y)
Tykkään
Spoiler

twitter
#258: 20. Kesäkuu 2013, 22:53Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hienolta näyttää Panic! Oon seurannut tän foorumin menoa jo ennen kun liityin ja erityisesti tätä projektia oon katsellut. Miten noita minipelejä sitten pääsee pelaamaan? Onko ne kentissä jossakin pelikoneissa vai onko niihin mentävä menusta?

Pakko laittaa vielä offtopikkina Game Maker Boylle: Mikä on ihmisnakka?

Tykkään
Pyöriskelen striimeissä nimellä Asdjotain
#259: 20. Kesäkuu 2013, 23:33Peukku ylös +0Peukku alas -0
Hienolta näyttää Panic! Oon seurannut tän foorumin menoa jo ennen kun liityin ja erityisesti tätä projektia oon katsellut. Miten noita minipelejä sitten pääsee pelaamaan? Onko ne kentissä jossakin pelikoneissa vai onko niihin mentävä menusta?

Kyseessä oli kurja typo, ihmisankkoja tarkotin.
Tykkään
#260: 21. Kesäkuu 2013, 01:37Peukku ylös +0Peukku alas -0

joo tuota niitä minipelejä pääsee pelaamaan aina kun tulee pelastettava ystävä vastaan. Peli on suhteellisen putkijuoksu, joten mitään kryptistä ja sekavaa etsimistä ei tarvitse harrastaa. Eli pelaa minipeli ja vapauta kahlittu ystävä ja jatka matkaa :P
Tykkään
#261: 21. Kesäkuu 2013, 14:35Peukku ylös +0Peukku alas -0
joo tuota niitä minipelejä pääsee pelaamaan aina kun tulee pelastettava ystävä vastaan. Peli on suhteellisen putkijuoksu, joten mitään kryptistä ja sekavaa etsimistä ei tarvitse harrastaa. Eli pelaa minipeli ja vapauta kahlittu ystävä ja jatka matkaa :P
OK, kiitos tiedosta. Odottelen pelia innolla.
Tykkään
#262: 21. Kesäkuu 2013, 17:27Peukku ylös +0Peukku alas -0
OK, kiitos tiedosta. Odottelen pelia innolla.

np, ja peli on toistaiseksi jäissä kun on muita projekteja tiellä, kehitys jatkuu kesän lopuilla/syksyllä.
Tykkään
#263: 21. Kesäkuu 2013, 20:08Peukku ylös +0Peukku alas -0
np, ja peli on toistaiseksi jäissä kun on muita projekteja tiellä, kehitys jatkuu kesän lopuilla/syksyllä.
Juu tuosta olin tietoinen jo. Mutta odottelen silti innolla :)
1x
Tykkään
#264: 10. Tammikuu 2018, 22:39Peukku ylös +0Peukku alas -0
onks jo valmis
2x
Tykkään

Sivuja: 1 ... 16 17 [18]