Tai rekisteröidy jo tänään!
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16

Unet

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
#30: 05. Joulukuu 2012, 21:23
kaikki äänet kuuluvat uskomattoman selkeästi ja kovaan ääneen.
Unohdin kertoa vielä tuon. Ja pienempänä kun vanhempien ääni kuulosti niin pirun selkeältä ja kovaääniseltä, niin olin kuolla kauhusta. :D Nyt jälkeenpäin ajateltuna se on todella jännää ja psykedeelistä. Tällaista tilaa ei varmaankaan saa edes ruoholla. :D
Tykkään
Spoiler
#31: 05. Joulukuu 2012, 21:28
Mulla on kanssa samanlaisia ilmiöitä. Varsinkin jos olen kuumeessa niin aina toistuu se sama tila jossa nään paljon pieniä palloja liikkumassa ja sitten tulee yhtäkkiä iso pallo ja se aiheuttaa järkyttävän reaktion enkä voi sietää sitä että tulee iso pallo. Jännää on :D
Tykkään
#32: 05. Joulukuu 2012, 21:41
Noh, olen aika useastikkin nähnyt unia missä tiädän olevani unessa.
Esimerkiksi tämä, näin sen pari vuotta sitten:
Olin jonkinmoisessa wastelandissa veljeni kanssa (siellä oli jotain kontteja yms)
Sitten yhtäkkiä tajusin, että tämähän on unta. Sitten selitin sitä veljelleni ja yritettiin herätä (herään unesta jos räpsytän silmiäni unessa kun tiedän että se on unta)
No, en sitten kuitenkaan heränny, joten menin kotiin, joka oli jotenkin kummasti nukketalon kokoinen. Sitten äitini tuli ulos ovesta ja talo olikin normaalin kokoinen. Tiesin olevani unessa varmemmin.
Sen jälkeen en muista muuta kuin että mentiin yläkerrasta portaita alas, ja äiti taiko jollain ihmeen taikasauvalla portaikkoon koristeita. Muuta en muista.
Se oli aika siistiä kun tiesin että se on unta.

Oletteko muuten koskaan lentäneet unissa? Minä olen, se tuntuu aika mahtavalta, mutta sitä aika vaikea selittää. Se on ikään kuin hyppelisi ilmaan ja pysyisi siellä, mutta se oli siinä unessa todella haastavaa, vähänkuin siinä unessa missä hypin puolen kilsan loikkia (Erään kirjan vaikutuksen alaisena, olin siis lukenut sitä ennen nukkumaanmenoa, siinä oli tyyppejä jotka juoksi pitkiä matkoja väsymättä jotain todella kovaa vauhtia)
Siinäkin supervoimat katos jonnekkin välillä.

Jos joku jaksoi lukea, niin kiitos, tuli niin sekavaa ja pitkää tekstiä  :P
Tykkään
#33: 05. Joulukuu 2012, 21:44
Minäkin joskus unessa huomaan kaiken olevan unta mutta en ole koskaan tajunnut kokeilla mitään hienoa.

Ainiin muistan monta selkounta. Kerran hyppäsin kalliolta. Se oli kivaa.
Tykkään
Spoiler

CHIPTUNEA
#34: 05. Joulukuu 2012, 21:50
Näin viime yönä unta että Miguli oli meidän koulussa. :D
2x
Tykkään
#35: 05. Joulukuu 2012, 21:55
Se kyllä ketuttaa kun näkee talvella unen että on kesä, ja sitten kun herää ja tajuaa että se oli unta... :doh:
Tykkään
Spoiler

CHIPTUNEA
#36: 08. Joulukuu 2012, 10:37
Näin unta!
Ja muistan sen vieläkin.
Olin joku Indiana Jones tyylinen tyyppi, ja löysin jonkun temppelin. Sieltä kuului pelottavaa naurua. Sitten löysin jonkun salaluukun ja menin sinne. Siellä oli jotain eläviä muinaisia ihmisiä. Selitin niille jotain siitä pelottavasta naurusta, ja yksi niistä, vissiin niiden joku johtaja, nauroi sitä pelottavaa naurua ja sanoi "Me nauramme kun jotkut halkeavat keskeltä kahtia, muhhahhaa!" Sitten kiipesin karkuun jonnekkin sillantapaselle tasantelle imukuppiköyttä pitki, niitä oli siellä satoja. Sieltä ylätasanteelta hyppäsin normaaliin köyteen johon ei päässyt maasta. Sitten ne ihmeihmiset yritti hypätä siihen köyteen ja minä potkin niitä alas. Sitten kun ne luovutti, liu'uin alas, ja menin johonkin kaappiin piilos roikkumaan köyteen. Ne ihme tyypit löysi minut ja menin karkuun. Sitten koulun kellon ääni kuulu, ja paljastu joku salaovi. Sitten avasin sen oven ja... koira herätti >:C
Tykkään
#37: 08. Joulukuu 2012, 11:06
Näin viime yönä unta, että menimme lomamatkalle Roomaan, mutta kouluni rehtori soitti, että olin mukamas kiusannut jotakuta meidän koulussa, ja minun oli pakko lähteä takaisin Suomeen.
No, kun pääsin Helsinkiin, keskustelin jotain reksin kanssa, ja lähdin bussi-asemalle päästäkseni lentokentälle, mutta eksyin matkalla Helsingin chinatowniin. :D Sitten heräsin.
Tykkään
[
#38: 08. Joulukuu 2012, 11:17
Minä näin unta. (USKOMATONTA! :D)
Se oli tälläistä: Kun yksi kaverini on joutunut kerran muuttamaa pois, joten olen joutunut koneella hänen kanssa keskustelemaan. Niin hän muutti takaisin. Ja me pelattiin kaikkii eeppisiä pelejä.
Sitten heräsin ja ärsytti  [:]
#39: 08. Joulukuu 2012, 11:33
Kaikki ihmiset näkevät unia, mutta he eivät ehkä vain muista sitä aamulla.
1x
Tykkään
#40: 09. Joulukuu 2012, 13:38
Näin unta että meidän talon vieressä oli vuori... Oliskin.
Tykkään
#41: 09. Joulukuu 2012, 14:43
Olin unessa unessa :D Näin unessa unta, että sain Ipadin, ja heräsin unessa ja se oli vielä minulla ja olin iloinen :3 Sitten heräsin oikeasti :(
7x
Tykkään
#42: 09. Joulukuu 2012, 15:43
Näin painajaaista. Siinä sain Ipadin Android-puhelimen sijaan. Onneksi heräsin nopeasti.
5x
Tykkään
Spoiler
#43: 09. Joulukuu 2012, 15:47
Näin painajaaista. Siinä sain Ipadin Android-puhelimen sijaan. Onneksi heräsin nopeasti.
Voi ei! Ei Ipadia! D:
xD
Minä näin unta, missä kesken koulupäivää puhelimeni soi, ja jostain syystä mulla oli Hatsune Mikua soittoäänenä...
#44: 09. Joulukuu 2012, 16:20
Itsekkin ottaisin mielummin jonkun muun tabletin kuin Ipadin, mutta kaveri oli justiin höpöttäny kuinka sillä on 3 Ipadia :D
Tykkään

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16