Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi
Tuoreimmat viestit
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : 26. Elokuu 2019, 20:44 
Aloittaja Tero Hannula - Uusin viesti kirjoittanut Tero Hannula
Nyt lippu vaihtui tuommoiseksi, nyt ainakin väliaikaisesti

 2 
 : 26. Elokuu 2019, 18:51 
Aloittaja Tero Hannula - Uusin viesti kirjoittanut Tero Hannula
Tyylihän edelleen hakusessa, kuitenkin pikkuhiljaa suunta alkaa löytymään.

 3 
 : 18. Elokuu 2019, 13:19 
Aloittaja Tero Hannula - Uusin viesti kirjoittanut Mercedes
Vähän alustavaa kuvaa, miltä tällä hetkellä näyttää. Placeholdereita vielä kaikki, mutta suunta-antavaa


Näyttää jo nyt hienolta!

 4 
 : 18. Elokuu 2019, 13:16 
Aloittaja Tero Hannula - Uusin viesti kirjoittanut Tero Hannula
Vähän alustavaa kuvaa, miltä tällä hetkellä näyttää. Placeholdereita vielä kaikki, mutta suunta-antavaa

 5 
 : 16. Elokuu 2019, 09:24 
Aloittaja Samppu - Uusin viesti kirjoittanut Mercedes



Sain operaattorilta tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä: 400Mb/s netti 24,90€/kk. Pakettiin kuuluu myös 4G netti tablettiin.

 6 
 : 12. Elokuu 2019, 21:48 
Aloittaja Tero Hannula - Uusin viesti kirjoittanut Tero Hannula
Neljänneksi tulin, pisteiden mukaan taisi olla aika tiukasti kiinni palkintosijoista.
Toisaalta vaikken voittanut, toiseksi tullut päätti lahjoittaa palkintonsa eteenpäin minulla, koska hänellä oli jo kaikki GMS2 lisenssit  (y)

Tällä hetkellä työstän tästä mobiilipeliä, jonka Playkauppaan voisi laittaa (:

 7 
 : 11. Elokuu 2019, 09:23 
Aloittaja Tero Hannula - Uusin viesti kirjoittanut Mercedes
Minibots - GM48 jamipeli


The minibots have small memory capacity, but you can work around it with program loops. Bots do their program and in the end of theis program they just start it over.


Osallistuin taas viime viikonlopun aikana olleeseen GM48 jamipelikisaan, jossa tehdää Game Maker Studiolla 48 tunnissa peli valitun teeman mukaan.
Haluaisinkin teidän kokeilevan peliä sekä äänestävän sitä :) Tietenkin kannattaa tutustua muihinkin jamipeleihin mitä siellä on ^^ Tehty Gamemaker Studio 2:lla.


Pelin latauslinkki löytyy pelin omalta jamisivulta: https://gm48.net/game/1360/minibots
Tästä on myös olemassa Android -porttaus, joka löytyy samalta sivulta. Tiedostomuoto on .zip, muuta muotoon .apk, niin asennus tulisi toimia (sivusto muutti päätteen jostain syystä)

- - -
Screenshotti
Spoiler





Miten pärjäsit kisassa?

 8 
 : 22. Heinäkuu 2019, 23:43 
Aloittaja Tero Hannula - Uusin viesti kirjoittanut Tero Hannula
Minibots - GM48 jamipeli


The minibots have small memory capacity, but you can work around it with program loops. Bots do their program and in the end of theis program they just start it over.


Osallistuin taas viime viikonlopun aikana olleeseen GM48 jamipelikisaan, jossa tehdää Game Maker Studiolla 48 tunnissa peli valitun teeman mukaan.
Haluaisinkin teidän kokeilevan peliä sekä äänestävän sitä :) Tietenkin kannattaa tutustua muihinkin jamipeleihin mitä siellä on ^^ Tehty Gamemaker Studio 2:lla.


Pelin latauslinkki löytyy pelin omalta jamisivulta: https://gm48.net/game/1360/minibots
Tästä on myös olemassa Android -porttaus, joka löytyy samalta sivulta. Tiedostomuoto on .zip, muuta muotoon .apk, niin asennus tulisi toimia (sivusto muutti päätteen jostain syystä)

- - -
Screenshotti
Spoiler


 9 
 : 12. Heinäkuu 2019, 10:39 
Aloittaja Micco - Uusin viesti kirjoittanut Mercedes
Blender 2.8 Release Candidate 1 on tulossa ylihuomenna 11.7.2019 ja lopullisen version julkaisuaika on siitä parisen viikkoa, ainakin Blenderin työntekijöiden arvioiden mukaan. He lupailivat että rc 1 tulee myös Steamiin kaikkien kokeiltavaksi bugien metsästystä varten, saa nähdä.


Luvassa on 2.79:n verrattuna iso käyttöliittymämuutos ja melkein kaikki menee uusiksi. Se löytyy myös Steamista.


Blender 2.8 on melkein valmis! Ja Release Candidate on julkaistu. RC löytyy Steamista "beta":na.


Edit: Blender 2.8 on nyt julkaistu!






 10 
 : 10. Heinäkuu 2019, 19:37 
Aloittaja Woffelson - Uusin viesti kirjoittanut VarmaKrapula
Voi olla etten ajattele ihan loppuun asti, mutta en näe analogisauvan kanssa tähtäämisessä kauhean suurta ongelmaa.
Ohjelmoit vain pelihahmon pyssykäden osoittamaan siihen kulmaan mihin pelaaja osoittaa sauvaa.  :| Kuvitellen siis, että sauvan keskiö on pelaajahahmo. Eli mitään kursoria ei tarvitsisi peliohjaintilassa edes olla. Sitten kun sauva on tarpeeksi lähellä keskiötä, niin peli voi unohtaa sauvan siihen asti kunnes sitä taas liikutetaan. Hyppiminen ja ampuminen voisi tapahtua (PS3 termeillä) L1 ja R1-näppäimistä, kun aseella tähdättäessä hyppynappulan käyttö ei toimi peukalolla.

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC