Tai rekisteröidy jo tänään!
GameDev Suomi
Tuoreimmat viestit
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : tänään kello 08:06 
Aloittaja Jizo - Uusin viesti kirjoittanut Mercedes
Oletko muuttanut ulkomaille? Katsoin pelin kehittäjän yhteystietoja.


Eihän asia minulle kuulu, mutta kiinnostaa seurata miten eri pelintekijät ovat pärjänneet elämässä.

 2 
 : 19. Toukokuu 2019, 19:23 
Aloittaja Woffelson - Uusin viesti kirjoittanut Woffelson
Hazard #32

Tämä Metroidvania-tyyppinen peli väsättiin siis tiimivoimin yliopiston game project kurssilla. Tälle GameMaker projektille oli suurin piirtein kuukausi aikaa. (Kahden kuukauden Unity-projektiksi yritettiin myös vääntää peliä sillä Final Boss ideallani, mutta useiden vastoinkäymisten johdosta kyseinen tuotos jäi käytännössä lähtökuoppiin.) Tässä Hazard-projektissa olin siis itse pääkoodarina, vastasin musiikista ja autoin muillakin osa-alueilla muuta tiimiä, jolle GM oli vieraampi. Sinänsä tämä on ollut siis aikamoinen saavutus, kun en ole ennen päässyt kokopitkää Metroidvaniaa tekemään vaikka se on ollut yksi vuosia kestänyt haaveeni pelidevaamisessa. Monta uuttakin asiaa tuli opittua matkan varrella ja erinäiset rajoitteet toi oman haasteensa. Näistä syistä esimerkiksi pelin optimointi jäi aika heikolle tasolle ja se saattaa joskus kaatua...

Peliä voi tosiaan speedrunnata pelin omankin ajastimen voimin (olettaen, että pelimekaniikan oppii ylipäätään hallitsemaan). Oma ennätykseni on 10:27  ;)

Kontrollit:
    WASD – move
    Space – jump, interaction
    Shift – run
    Mouse left – "weapon" (when unlocked)
    Enter – pause game
    Esc – quit game
    Backspace – main menu

LATAA (itch.io)

En nyt ihan kaikkea tietoa tänne rustaa: latauslinkki löytyy itchistä, jossa muutkin tarkemmat tiedot löytyät.

 3 
 : 16. Toukokuu 2019, 16:15 
Aloittaja Mercedes - Uusin viesti kirjoittanut Mercedes
Mitä mieltä te olette tästä piirtonäytöstä? Aika edullinen mielestäni. 667,90€. Aiemmin vastaavat ovat maksaneet melkein tonnin.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/10455/kvnxd/Wacom-Cintiq-16-piirtonaytto?list=OZCYkRZYOywhsZ5HhCyADOeHF8ZqsM1ZYMLnCSU9OhbhYKc




 4 
 : 14. Toukokuu 2019, 16:28 
Aloittaja Jizo - Uusin viesti kirjoittanut Jizo
Inapp ostojen yhteyteen voisi laittaa automaattisen pelitilanteen tallennuksen ellei sitä ole siinä jo.


Tai sitten voi vähintään kysyä haluaako tallentaa ettei menetä ostosta painamalla ajatuksissaan load.

Ellen ihan väärin muista, se tallentaa just automaattisesti ostojen jälkeen. Ja jos painaiskin loadia, ne IAP:t saa ilmaseks takas niita nappeja klikkaamalla, kun ne jää muistiin sinne Googlelle.

 5 
 : 13. Toukokuu 2019, 07:44 
Aloittaja Jizo - Uusin viesti kirjoittanut Mercedes
Inapp ostojen yhteyteen voisi laittaa automaattisen pelitilanteen tallennuksen ellei sitä ole siinä jo.


Tai sitten voi vähintään kysyä haluaako tallentaa ettei menetä ostosta painamalla ajatuksissaan load.

 6 
 : 11. Toukokuu 2019, 15:02 
Aloittaja Jizo - Uusin viesti kirjoittanut Jizo
Jos ostaa mainoksien poiston, miten käy amber-bonuksen kun sen on tähän asti saanut katsomalla mainoksia?
Se amber bonus tulee samalla tavalla näkyviin ja siitä saa amberit suoraan klikkaamalla sitä ilman mainosta.

 7 
 : 11. Toukokuu 2019, 14:12 
Aloittaja Jizo - Uusin viesti kirjoittanut Mercedes
Jos ostaa mainoksien poiston, miten käy amber-bonuksen kun sen on tähän asti saanut katsomalla mainoksia?

 8 
 : 11. Toukokuu 2019, 13:14 
Aloittaja Jizo - Uusin viesti kirjoittanut Jizo
Kun aloittaa pelin, joutuu odottamaan 5 min ennenkuin saa ladata entisen saven. Miksi?


Kun eläköityy, menettääkö myös craftaukset?


En ole löytänyt yhtään bugia tähän mennessä.

Siihen tulee 15 minuutin odotus että voi ladata pilvestä saven, jos cräftää Heirloom Amuletin.
Laitoin tän sen takia, ettei voisi vain cräftäillä ja ladata peliä kunnes saa hyvän amuletin.
Eläköityessä menettää kaikki cräftäilyt, paitsi cräfting levelit säilyy.

 9 
 : 10. Toukokuu 2019, 18:28 
Aloittaja Tero Hannula - Uusin viesti kirjoittanut Tero Hannula
Ja nyt olen GMS2 UWP lisenssin iloinen omistaja  (y)

 10 
 : 10. Toukokuu 2019, 13:15 
Aloittaja jaakkagames - Uusin viesti kirjoittanut jaakkagames
Hei olen yrittänyt saada google mainokset peleihini mutta en oikeen ymmärrä miksen saa niitä näkyviin olisin kiitollinen jos joku opastaisi. Ps mukava nähdä että on muitakin suomalaisia käyttämässä game makeria ... kiitos jo valmiiksi jos joku osaa auttaa mainoksiss

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC