Tai rekisteröidy jo tänään!
Näytä kirjoitukset
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
    Viestit   Aiheet Liitteet  

Viestit - Mercedes

Sivuja: 1 ... 155 156 [157]
2341
Offtopic / Vs: Yleisthread
« : 09. Toukokuu 2012, 02:26 »
Kuinkahan moni on ihan oikeasti lukenut säännöt? Eiköhän suuri osa ole klikannut sen rastin missä kysytään "olen lukenut säännöt" nopeasti vaan tehdäkseen rekisteröinnin loppuun?

2342
Offtopic / Vs: Yleisthread
« : 08. Toukokuu 2012, 18:42 »
Tietääkö kukaan kuinka pitkä bänni tulee tuollaisesta?

2343
Offtopic / Vs: Yleisthread
« : 08. Toukokuu 2012, 17:34 »
Vammaistenkoti voi olla kyllä paljon parempi paikka kuin mansikkamaa, jos työtä miettii mm. työn yksitoikkoisuuden osalta.

2344
Pelisuunnittelu / Vs: Dead By Now2: Prisoner 257
« : 08. Toukokuu 2012, 16:05 »
Jos haluat mennä brittien vankiloiden kotisivuille niin seuraavasta pääset sinne.


http://www.justice.gov.uk/contacts/prison-finder

2345
Pelisuunnittelu / Vs: Dead By Now2: Prisoner 257
« : 08. Toukokuu 2012, 14:38 »
Ainakaan Englannissa vankiloiden eri osastot eivät ole "section" vaan "wing". Eli sairaalasiipi on "hospital wing". Ja älä edes kysy mistä tiedän sen.

2346
Offtopic / Vs: Yleisthread
« : 07. Toukokuu 2012, 01:09 »
Kuka voitti Suomen Idolsin?

2347
Offtopic / Vs: 3 parasta tällä hetkellä!
« : 01. Toukokuu 2012, 09:21 »
1. 3 pulloa simaa


2. Grillausta

3. Ilmapalloja

2348
Resurssit ja taide / Vs: Yleinen ääniaihe
« : 30. Huhtikuu 2012, 15:21 »
Ihan ok sitten kun saat noi riitasoinnut pois.


http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissonanssi

2349
Apuosio / Vs: Viholliset peliin
« : 25. Huhtikuu 2012, 15:19 »
Voiko pathin laittaa alkamaan ruudun ulkopuolelta? Tällöin ei tarvitsisi arpoa lähtöpaikkaa vaan kaikki pathit alkavat sen nollan ja room_widthin väliltä, sieltä missä pathi alkaa oikeasti. Vai onko path relatiivinen että yksi ja sama pathi voisi alkaa eri kohdista  nollan ja ruudun leveyden väliltä?

2350
Apuosio / Viholliset peliin
« : 25. Huhtikuu 2012, 14:07 »
Miten tehtäisiin se, että vihollisia tulisi yläreunasta, ja he kulkisivat tiettyä valmiiksi tehtyä satunnaista pathia pitkin? Ja lopuksi menisivät pois ruudulta kun pathi vie ne sinne? Kun ne me menevät ulos ruudusta niin outside room tapahtuma tuhoaisi ne?


En pyydä valmista koodia vaan periaatteen tälle.

2351
Kiitos, sain koodattua yhden alarmin peliini.

2352
Miten alarmit toimii? Vähentääkö ne automaattisesti jotain muuttujaa vai mitä?

Sivuja: 1 ... 155 156 [157]
Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC