Tai rekisteröidy jo tänään!
Näytä kirjoitukset
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
    Viestit   Aiheet Liitteet  

Viestit - Jeski

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
1
Pelinkehityslogit / Vs: Mortal Metanoia
« : 01. Syyskuu 2016, 17:27 »
Yritin tässä testailla, mutta seuraava ongelma tuli eteen kun pelaaja otti osuman:

___________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object obj_blood_sprayer_tiny:

Push :: Execution Error - Variable Get 103488.touchedSolid(100128, -2147483648)
at gml_Object_obj_blood_sprayer_tiny_Step_0
############################################################################################

2
Kilpailut / Vs: Kesäkisa 2016: Osallistuminen ja keskustelu
« : 14. Kesäkuu 2016, 18:01 »
Osallistun. Jos sitä nyt vaikka saisi jotain tehtyä :D

3
Offtopic / Vs: Pelien yleisthread
« : 13. Kesäkuu 2016, 13:55 »
Nyt löytyi kyllä hieno peli: http://mutantfactions.net/

4
Apuosio / Vs: Näytön koon muuttaminen
« : 15. Helmikuu 2016, 19:01 »
Kiitos! Aivoni kyllä toimivat loistavasti nyt tällä hetkellä.

Edit:
Eipäs jostain syystä toiminutkaan. Se kyllä aluksi muuttaa sen, mutta muuttaa sen saman tien takaisin siihen valikkonäkymän kokoon.

5
Apuosio / Vs: Näytön koon muuttaminen
« : 15. Helmikuu 2016, 18:47 »
Muuten hyvä, mutta se ei muuta viewien kokoa, vain sen ruudun

6
Apuosio / Näytön koon muuttaminen
« : 15. Helmikuu 2016, 16:02 »
Eli ongelmana on se, että kun käynnistän pelin ja se menee päävalikkoon, näyttö on 1024x768 ja sen pitäisi peliin mennessä muuttaa kahdella pelaajalla kokoaan mittoihin 1372x512 ja kolmella pelaajalla 1372x1032, jotta kuva ei venähtäisi. Se ei kuitenkaan roomien omilla viewsysteemeillä tee niin.

7
Kilpailut / Vs: Kevätskaba 2015: Yleisöäänestys
« : 05. Toukokuu 2015, 12:25 »
1. Dementicum (Lorensso)

2. Operation Hurgunbundur (Reaktori)

8
nyt se sannoo että Assets/Restart.cs(5,9): error CS0246: The type or namespace name `function' could not be found. Are you missing a using directive or an assembly reference?

9
Tietääkö kukaan että miten unityssä saa tehtyä restart systeemin?

10
Valmiit pelit / Vs: Zhotgun (Android)
« : 02. Lokakuu 2014, 22:05 »
Testasinpas tätä ja ensimmäisellä kerralla tomi hyvin mutta sen k
jälkeen ei survivorit ja zombiet alko näkyä eri kokoisona laatikoina. Ja la ite on samsung galaxy y.

11
Apuosio / Vs: Kopterin ampumis ongelma
« : 26. Syyskuu 2014, 20:12 »
Joo en siis ois tarvinukkaan tätä aihetta kun isoveli ratkas ongelman :embarassed:.

12
Apuosio / Kopterin ampumis ongelma
« : 26. Syyskuu 2014, 14:40 »
Eli ongelma on siis se, että jo kopteri on jossain tietyssä asennossa, se ei voi ampua kuin vasemmalle puolelle ja joskus se ei pysty ampumaan kuin oikealle puolelle(sen on siis tarkoitus pystyä ampumaan vasemmalle ja oikealle tietylle alueelle).

Tämä koodi on o_gunin stepissä:
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

image_angle = direction


Tämä global left buttonissa:
if can_shoot = 1 and image_angle < o_copter.direction-45 and image_angle > o_copter.direction-135
{
instance_create(o_copter.x,o_copter.y,o_ammo)
alarm[0] = 4
can_shoot = 0
}

if can_shoot = 1
{
if image_angle > o_copter.direction+45 and image_angle < o_copter.direction+135
{
instance_create(o_copter.x,o_copter.y,o_ammo)
alarm[0] = 4
can_shoot = 0
}
}

13
Kilpailut / Vs: 3h pelikisat
« : 18. Syyskuu 2014, 22:12 »
Huomennakin toki käy, lauantai oli vain ehdotus.
Huomenna aamusta käy.

14
Apuosio / Vs: Pelaajan liikkumis ongelma
« : 17. Syyskuu 2014, 18:49 »
Olitko ottanut tuossa huomioon, että olit laittanut liikkumisen oikealle tatille, etkä vasemmalle? Toiseksi, en ole yhtään varma tukeeko gamepad- toiminto tuota logitechin ohjainta. Kokeileppa joystick- koodeja (manuaalista löytyy) josko ne toimivat. Tällöin ainakin tulee selväksi kumpana GM tuota kapulaa pitää. Xbox 360 kapulat toimivat suoraan gamepadina (langalliset. Langattomat tarvitsee usb-vastaanottimen.)
Testasin kaikkia nappeja, mutta ei toiminu.

15
Apuosio / Vs: Pelaajan liikkumis ongelma
« : 13. Syyskuu 2014, 15:00 »
Niitä ID-numeroita ei edes ole yhteentoista asti, joten laita vaan 1-4
Ja laita se pelaajan createen, tai vaikka menuun chekkaamaan, ja laita vielä ennen noita chekkauksia tälläinen:
"global.controller=-1"

Ja sitten pelaajan liikkumiseen pistät if lauseella ehdon että tarkistaa ne tatit vain jos global.controller!=-1 niin ei tule sitten siitäkään mitään erroreita

Erroria ei tule mutta nyt se pelaaja ei liiku.

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC