Tai rekisteröidy jo tänään!
Näytä kirjoitukset
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
    Viestit   Aiheet Liitteet  

Viestit - Jizo

Sivuja: [1] 2 3 ... 12
1
Inapp ostojen yhteyteen voisi laittaa automaattisen pelitilanteen tallennuksen ellei sitä ole siinä jo.


Tai sitten voi vähintään kysyä haluaako tallentaa ettei menetä ostosta painamalla ajatuksissaan load.

Ellen ihan väärin muista, se tallentaa just automaattisesti ostojen jälkeen. Ja jos painaiskin loadia, ne IAP:t saa ilmaseks takas niita nappeja klikkaamalla, kun ne jää muistiin sinne Googlelle.

2
Jos ostaa mainoksien poiston, miten käy amber-bonuksen kun sen on tähän asti saanut katsomalla mainoksia?
Se amber bonus tulee samalla tavalla näkyviin ja siitä saa amberit suoraan klikkaamalla sitä ilman mainosta.

3
Kun aloittaa pelin, joutuu odottamaan 5 min ennenkuin saa ladata entisen saven. Miksi?


Kun eläköityy, menettääkö myös craftaukset?


En ole löytänyt yhtään bugia tähän mennessä.

Siihen tulee 15 minuutin odotus että voi ladata pilvestä saven, jos cräftää Heirloom Amuletin.
Laitoin tän sen takia, ettei voisi vain cräftäillä ja ladata peliä kunnes saa hyvän amuletin.
Eläköityessä menettää kaikki cräftäilyt, paitsi cräfting levelit säilyy.

4
Mihin kaikkeen loyalty-bonus vaikuttaa?

Malmit, puut ja viholliset tiputtaa vähän enemmän materiaaleja.

5
Jos pilveen tallennus tarkoittaa pelitilanteen tallennusta, se ei näytä toimivan. Kun lataa pilvestä, peli alkaa alusta.


Voi tietenkin olla että olen ymmärtänyt jotain väärin.

Hmm, kyllä se on tähän asti vissiin toiminut ainakin ja se lataa edellisen saven pilvestä. Pitääpä tarkastaa...

6
Moi,

Oon tässä värkkäillyt tälläistä pientä cräftäily-& mainauspeliä Androidille. iOS tulossa piakkoin myös.
Ideana tässä idle-pelissä on kerätä malmia, puuta ja nahkaa ja cräftäillä uusia varusteita ja tutkia uusia alueita.

Pocket Crafter meni juusi avoimeen betaan Play-kauppaan. Kuulisin mielelläni palautetta mistä pidit ja mistä et :)
Latauskoko noin 25 mb.

Latauslinkki: https://play.google.com/apps/testing/com.ruotogames.pocketcrafteridle


7
Valmiit pelit / Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android & iOS]
« : 29. Huhtikuu 2019, 19:41 »
Hitto  O_O Joo kokeilin kaikki maholliset skenaariot mielestäni, muttä tämä näköjään jäi väliin. Mulla on tuo key Hash vaihtunut, enkä tyhmänä ollut ottanut backuppia siitä, niin en pääse enää korjaamaankaan tuota :(

8



Nyt kun odotin yön yli se avautui.

Kiitos, tutkin mikä tässä mättää.

9
Mitä on tapahtunut? Steam Townia tai ruoto gamesia ei löydy play-kaupasta?

Mitä ihmettä, oikeesti?
Kyllä mulla näkyy kun etsin omalla tilillä ja ingognitossa.

10
Peliin on tullut julkaisemisen jälkeen jotain vikaa. Se heittää parin minuutin välein ulos pelistä ja kun menee peliin takaisin, on pullonkorkkien määrä noussut muutamalla kymmenellä. Tämä siis ei haittaa minua (se pullonkorkkien saanti) mutta en tykkää siitä että minua heitellään ulos pelistä.


Edit: Nyt tämä kaikki on jostain syystä loppunut.

Se pullonkorkkijuttu oli tiedossa ja se versio ehti olla vain hetken kaupassa.
Siinä oli näkymätön nappula mikä heitti sut kauppaan antaan arvostelua ja antoi siitä korkkeja, vaikka olit jo painanut joko kyllä tai ei aikaisemmin.
Nyt pitäs tosiaan toimia kaikki :)

11



Ei ollut, laitoin sen päälle, nyt toimii!


Edit: huomasin että leaderboardseista puuttuu poistumisnappi.

Hmm, käsittääkseni leaderboardeihin ei ole mahdollista tehdä poistumisnappia? Mut niistä pääsee pois "backspacella"

12
Pitääkö olla tietyn tasoinen ennenkuin hall of fame aukeaa? Nyt kun sitä klikkaa mitään ei tapahdu.

Ei pidä, katos onko sulla päämenun -> options -> leaderboards enabled checkattuna?

13
Sen jälkeen kun avasin artifactin "prosperous iron dagger of luck" ei ole tullut yhtään pullonkorkki-tynnyriä. Olen tarkkaillut niitä aika pitkän aikaa. Artifacti antoi 50% prosentin mahdollisuuden lisäkorkkeihin.

Se on vain huonoa tuuria, niitä cap-tynnyreitä tulee keskimäärin ~10 tunnissa.

14
Starter pack I:n pet, spin ja fish bonukset eivät toimi daily rewardseissa. Sieltä tulee vain kyseisen päivän bonus joka kerta. En ole varma, mutta shard bonuskaan ei tunnu toimivan.

Se kyseisen päivän bonus nousee +2:lla sen starter packin jälkeen samoin shardin +25%, sekin on laskettu valmiiksi siihen loppusummaan, mikä tulee.
Testasin juuri nuo ja näyttäis toimivan ihan hyvin.

15
En ole saanut Google Play leaderboardeja mitenkään toimimaan uudessa pelissäni. 
Achievement_login ei jostain syystä loggaa pelaajaa sisään Google-palveluihin. 
Pelissä ruutu tummenee ja näytölle vilahtaa se Googlen login-juttu puoleksi sekunniksi, mutta mitään ei tapahdu.
Myöskään debuggeriin ei tule mitään tekstiä tuosta.
Käytän uusinta GMS2:sta.
Googleplayservicesextension on ajantasalla.

edit: lähti toimiin kun laittoi GSM1.4:n Googleplayservicesextensionin

Sivuja: [1] 2 3 ... 12
Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC