Tai rekisteröidy jo tänään!
Näytä kirjoitukset
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
    Viestit   Aiheet Liitteet  

Viestit - Sa_no_sa

Sivuja: [1] 2
1
Pelinkehityslogit / Vs: Mortal Metanoia
« : 25. Toukokuu 2018, 13:23 »
Aivan mahtava. Grafiikat ovat varsinkin päivitettyinä hienoja. Minulle tuli errori, kun menin seuraavaan kenttään ja pidin left buttonia samalla pohjassa:


___________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object obj_player:

Push :: Execution Error - Variable Get 103398.real_aim_direction(100208, -2147483648)
at gml_Script_weapon_instance_create_projectile
############################################################################################
--------------------------------------------------------------------------------------------
stack frame is
gml_Script_weapon_instance_create_projectile (line 0)
gml_Script_weapon_instance_fire
gml_Script_player_fire_weapon
gml_Object_obj_player_Step_0

Jos tätä ei ole korjattu, niin sille varmaankin kannattaisi tehdä jotain enne lopullista julkaisua.

2
Kiitos.

3
Hei!

Tietääkö kukaan mitään hyvää verkkosivua, mistä löytyisi ilmaista vapaasti käytettävää pelimusiikkia tai jotakin ilmaista ja tarkkaa musiikinteko-ohjelmaa?

T. Sa_no_sa

4
Kiitos paljon! :)) :)) :)) Kokeilen heti!

5
Moi! Tahtoisin tietää ensiksi, miten objektin saa seuraamaan toista objektia, ja olen kysynyt tästä pienissä kysymyksissä, jotka eivät tarvitse omaa aihetta, ja sain vastaukseksi objektin koordinaatit, eli Objekti.x ja Objekti.y, ja sitäkään en tiennyt. En nyt äkkiseltään muista koodia, jota käytin, mutta siitä ei tullut virheilmoituksia, mutta se ei toiminut. Tahtoisin nähdä oikean koodin kokonaisuudessaan, johon on lisätty image angle, joka kohdistuu seurattavaan objektiin. Ja tuo olikin se toinen kysymys. Kiitos jo etukäteen! :???:  :)

6
Apuosio / Vs: 3D ongelmia
« : 07. Joulukuu 2015, 20:04 »
Olisi sitten kiva tietää tähän väliin miten se 3D-peli tehdään...


7
Käytän itse eniten palikoita, joten suosittelen laittamaan draw sprite palikkaan se sprite mitä objekti käyttää.

8
Olen ihmetellyt tässä, että miten saan objektin seuraamaan hiirtä ja miten saan objektin seuraamaan toista objektia. Pyydän vastausta molempiin. Kiitos.  <3

9
Apuosio / Vs: GMS: Miten saan highscoren toimiin Androidilla?
« : 02. Marraskuu 2015, 08:19 »
Nykyisessä projektissani tarvitsisin tallennustoimintoa, jossa ajattelin käyttää healthia määrittämään, mitkä levelit on läpäisty, ja sitten pitäisi myös tallentaa score, niin että se on sama kun käynnistää pelin uudestaan. En usko että nämä vastaukset täällä olisivat toimineet, sillä käytän macia, joten tahtoisin tietää macin tavan tallentaa. Pitäisi kai käyttää jotakin tiedostoa, joka on useimmissa maceissa ja käyttää sen alatiedostoa ja sen alatiedoston alatiedostoja jne. Ja sitten pitäisi kai vielä koodilla tarkistaa, että ovatko nämä tiedostot olemmassa, ja jos ei ole, pitäisi vaihtaa tiedostoja. :???: ... No kiitos kuitenkin jo etukäteen. :)

10
Pelisuunnittelu / Vs: Miten tehdä globaaleja muuttujia?
« : 02. Marraskuu 2015, 08:06 »
Kiitos. En taida kuitenkaan kokeilla ihan heti, sillä en tarvitse tätä nykyisessä projektissani. :))

11
Pelisuunnittelu / Miten tehdä globaaleja muuttujia?
« : 26. Lokakuu 2015, 15:03 »
Eli tarkoitan; miten tehdään muuttujia, jotka eivät nollaudu huoneen vaihtuessa. (esim. livet, health ja score). Jos muiden kuin edellä mainittujen tekeminen on mahdotonta, niin onko mahdollista tehdä sivuhuone, jossa on objekti joka pitää järjestystä muuttujista, niin että kun päähuone vaihtuu, sivuhuone pysyisi samana, ja siellä olevat muuttujat pysyisivät samana, t: Sa_no_sa :???:.

12
Pelisuunnittelu / Vs: Screenshot Saturday
« : 26. Lokakuu 2015, 14:53 »
Joo, voisinhan mä tänne ruveta laitamaan niitä screenshoteja, mutta kyllähän sekin auttaisi hirveästi, jos saisin tietää miten niitä otetaan... :embarassed:

13
Apuosio / Vs: Miten tehdä multiplayer?
« : 08. Lokakuu 2015, 14:50 »
Okei. Olen aika huono koodaamaan, joten kokeilen ehkä parin vuoden päästä, mutta kiitos kuitenkin. T. sa_no_sa.  :/

14
Apuosio / Miten tehdä multiplayer?
« : 07. Lokakuu 2015, 18:05 »
Näin kerran gamemaker license checkissä tekstin, jossa luki multiplayer is now avaible, ja uskon että se tarkoittaa, että monipeli on nykyään mahdollinen, mutta en tiedä miten se tehdään, joten tahtoisin vastauksen, t.sa_no_sa. :))

15
Apuosio / Vs: GMS: Miten saan highscoren toimiin Androidilla?
« : 07. Lokakuu 2015, 17:56 »
Osaan kyllä tehdä mielestäni aika kivoja pelejä, mutta minulla ei ole vastausta kysymykseesi, mutta toivotan sinut tervetulleeksi :) (ja itseni samalla sillä olen itsekin uusi gamemaker suomessa). T.sa_no_sa :))

Sivuja: [1] 2
Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC