Tai rekisteröidy jo tänään!
Näytä kirjoitukset
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
    Viestit   Aiheet Liitteet  

Viestit - Jonttu

Sivuja: [1] 2 3 ... 72
1
Pelinkehityslogit / Vs: JontunJaMordenUltraAwesomeSuperPeli
« : 25. Maaliskuu 2018, 22:42 »

Vittu mitä hommaa :D

2
Hävettää ihan kysyä, mutta mikä on helpoin tapa värjätä objekti täysin valkoiseksi pelissä?  Ajattelin että image belndillä saisi edes jotenkin mutta ei saatana D:
E: Selkis jo. Jos joku muu miettii samaa niin tässä koodinpätkä:
d3d_set_fog(true,c_white,0,0);
draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y);
d3d_set_fog(false,c_black,0,0);

3
Pelisuunnittelu / Vs: NES-Retku the GAME
« : 10. Tammikuu 2018, 22:39 »
onks jo valmis

4
Pelisuunnittelu / Vs: Pixelia
« : 10. Tammikuu 2018, 22:33 »
Hyvän tuntuinen projektin alku! Kuten moni jo kerkesi sanomaan, controllit ovat aika köppäiset tällä hetkellä, etenkin kun kädet pitäisi olla käytännössä hiirellä, nuolilla ja kirjaimilla. Pelissä on jo tunnelmaa jonkin verran, ja sitä varmaankin tulee musiikkien ja taustojen myötä lisää. Kannattaa kiinnittää huomiota pikkujuttuihin jotka lisäävät pelin tuntumaa: onko juoksu erikseen pakollinen, voisiko painovoimaa nostaa että ukko tulee nopeampaa alas sekä jo edellämainitut nappien asettelut. Jos esim. inventoryn selaaminen tai craftaaminen on vittumaista, peliin menee hermot aika nopeasti. Myös mainaaminen ja puiden hakkaaminen voisi mielestäni toimia samalla napilla kuin combatissa lyöminen, ja joka lyönnillä tippuisi vaikka yksi puupalikka. Näin ei tarvisi vain odotella puun alla vaan vähän näpytellä.
Mutta hiljaa hyvä tulee! Ainakin alku on hyvällä pohjalla!

5
Kilpailut / Vs: PixelArt -kilpailu yleinen
« : 26. Tammikuu 2017, 15:44 »
Miksei vaan pidetä joka viikko koko viikon pituinen kisa?

6
Kilpailut / Vs: PixelArt -kilpailu yleinen
« : 24. Tammikuu 2017, 22:40 »
Voidaan me äänestääkkin :D

7
Kilpailut / Vs: PixelArt -kilpailu yleinen
« : 20. Tammikuu 2017, 23:14 »
Pikselaart kompetishon

Piirrä mockup pelistä, jota olet joskus työstänyt, mutta et ole saanut julkaistua.

Maksimikoko: 640x480 px
Värit: max 20 kpl
Animaatio: vapaaehtoinen

Deadline: su 22.1.2017 klo 23.59

Palkintona ilmeisesti vieläkin Jänö loikka peli

8
Kilpailut / Vs: PixelArt -kilpailu yleinen
« : 16. Tammikuu 2017, 14:47 »
Omistan jo jänispelin joten seuraavalla viikolla sitte :P

9
Kilpailut / Vs: PixelArt -kilpailu yleinen
« : 14. Tammikuu 2017, 15:21 »

10
Pelinkehityslogit / Vs: JontunJaMordenUltraAwesomeSuperPeli
« : 12. Tammikuu 2017, 22:55 »

Taustatyyliä tesmailen :P

11
Kilpailut / Vs: PixelArt -kilpailu yleinen
« : 09. Tammikuu 2017, 15:17 »
1. Poizen
2. Hessu
3. Mercedes

12
Kilpailut / Vs: PixelArt -kilpailu yleinen
« : 08. Tammikuu 2017, 17:07 »
Kuva-arvoitus: minkä elokuvan kohtaus?
-+

You're a big guy

13
Kilpailut / Vs: PixelArt -kilpailu yleinen
« : 07. Tammikuu 2017, 17:23 »

14
Pelinkehityslogit / Vs: JontunJaMordenUltraAwesomeSuperPeli
« : 22. Joulukuu 2016, 22:14 »
Inventory alkaa muotoutumaan :D

15
Apuosio / Vs: GameMaker draw_sprite_part_ext
« : 10. Joulukuu 2016, 16:49 »
Sun pitää joko käyttää surfaceja tai niinkuin sanoit, animoida sprite. Animaatio taitaa olla nopeampi ja yksinkertaisempi toteuttaa.

Sivuja: [1] 2 3 ... 72
Powered by SMF 2.0.11 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC