GameDev Suomi

Pelinkehitys => Valmiit pelit => Aiheen aloitti: Jizo - 18. Marraskuu 2017, 14:00

Otsikko: Raid Away! - Idle RPG [Android & iOS]
Kirjoitti: Jizo - 18. Marraskuu 2017, 14:00
Moro!

Oon tälläistä pientä Idle RPG:tä värkkäillyt Androidille tässä vikat kuukaudet, iOS tulee myös joskus hamassa tulevaisuudessa.
Raid Away on incremental/kliksuttelu -peli, missä ideana on tappaa vihuja, kerätä loottia ja nousta tasoja RPG-hengessä.

Peli on aika simppeli, eli täppää ja tuhoa vihuja, kerää rahaa, päivitä aseita, tapa vaikeampia vihuja jne..

Jätäthän palautetta, mistä asioista pidät ja mistä et pidä :)

Jos tämän genret pelit kiinnostaa, niin lataappas ihmeessa.
Peli löytyy Google Playstä https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ruotogames.raidaway
Ja App Storesta https://itunes.apple.com/us/app/raid-away-idle-rpg/id1328237229
Koko noin 19mt.

(https://i.imgur.com/D6jt4cz.png)
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 18. Marraskuu 2017, 15:33
Rauta-aseet tulivat ennen kuparia, tai ainakin minulla on nyt iron hatchet ja discover copper weapon quest on yhä tekemättä.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 18. Marraskuu 2017, 16:27
Zeb The Noisy ei  ilmestynyt ruudulle vaikka pestasin hänet.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 18. Marraskuu 2017, 16:49
Zeb The Noisy ei  ilmestynyt ruudulle vaikka pestasin hänet.
Aa joo, rauta-aseet on eka, sitten tulee copper.
Zebbiä ei tule näytölle ollenkaan, sen aurat vaan antaa bonuksia.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: nufseid - 18. Marraskuu 2017, 18:09
Mä olinkin jo laittanut sulle arvostelun. Ehdottomasti paras noista sun clicker-peleistäsi  (y)
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 18. Marraskuu 2017, 18:45
Mä olinkin jo laittanut sulle arvostelun. Ehdottomasti paras noista sun clicker-peleistäsi  (y)
Aa joo , kiitti :)
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 19. Marraskuu 2017, 06:44
Mitä kaikkea pitää olla saavutettu että voi ascendeta? Minulla on nyt kaikkien kolmen soturin weapon tierit 25, mutta ei vielä onnistu.




weapon weight level ei ole unlockannut koko pelin aikana.

Edit: Onnistuihan se, en vain osannut klikata oikeasta kohtaa.

Olin todella pettynyt kun skill-tree nollautui ascendissa.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 19. Marraskuu 2017, 12:50
Mitä kaikkea pitää olla saavutettu että voi ascendeta? Minulla on nyt kaikkien kolmen soturin weapon tierit 25, mutta ei vielä onnistu.




weapon weight level ei ole unlockannut koko pelin aikana.

Edit: Onnistuihan se, en vain osannut klikata oikeasta kohtaa.

Olin todella pettynyt kun skill-tree nollautui ascendissa.

Se Bobin weapon weight is itse asiassa ole saatavilla vielä lainkaan.
Joo skillit nollaantuu, paitsi legacy skillit. Pitäis varmaan laittaa se skillitree niin, ettei nollaantuisi ascendissa.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 21. Marraskuu 2017, 03:31
(http://files.1337upload.net/timantteja-acab15.png)


Mitä näillä tehdään?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 22. Marraskuu 2017, 10:21
(http://files.1337upload.net/timantteja-acab15.png)


Mitä näillä tehdään?
Niillä ostetaan artifakteja siitä kaupasta.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 22. Marraskuu 2017, 14:43
Kun yritän ostaa artifactia ja painan purchase-nappia, mitään ei tapahdu. Mielestäni minulla oli tarpeeksi noita erivärisiä timantteja.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 22. Marraskuu 2017, 16:31
Kun yritän ostaa artifactia ja painan purchase-nappia, mitään ei tapahdu. Mielestäni minulla oli tarpeeksi noita erivärisiä timantteja.
Hmm outoa, kyllä sen pitäisi toimia mitä tässä testailin..tsekkaan sen vielä läpikotaisin!
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 22. Marraskuu 2017, 16:36
Hmm outoa, kyllä sen pitäisi toimia mitä tässä testailin..tsekkaan sen vielä läpikotaisin!


Voi olla etten vain osaa käyttää sitä.


Edit: Kun käytin punaisia timantteja, sen jälkeen sain ostettua yhden, joten ehkä pelissä ei ole vikaa. En vain ole vielä oikein tajunnut kunnolla sen käyttöä.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 22. Marraskuu 2017, 18:52

Voi olla etten vain osaa käyttää sitä.


Edit: Kun käytin punaisia timantteja, sen jälkeen sain ostettua yhden, joten ehkä pelissä ei ole vikaa. En vain ole vielä oikein tajunnut kunnolla sen käyttöä.

Hmm joo pitää selkeyttää jotenkin tota. Tosi moni ei ole oikein hokannut heti tuota kristallisysteemiä.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 23. Marraskuu 2017, 10:04
Olen kovasti yrittänyt löytää bugeja pelistä, mutta niitä ei vaan löydy. Pieni bugi kuitenkin, peli väittää että et ole vielä valmis ylösnousemukseen, mutta samalla ascend-nappi on näkyvillä ja kokeilin, ascend toimi.


Ja pelin balancesta, mielestäni legacy-pointsit kertyvät liian hitaasti.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 23. Marraskuu 2017, 11:23
Olen kovasti yrittänyt löytää bugeja pelistä, mutta niitä ei vaan löydy. Pieni bugi kuitenkin, peli väittää että et ole vielä valmis ylösnousemukseen, mutta samalla ascend-nappi on näkyvillä ja kokeilin, ascend toimi.


Ja pelin balancesta, mielestäni legacy-pointsit kertyvät liian hitaasti.

Oho joo, näköjään se viikatemies sanoo aina ettet ole valmis ascensioniin :) Kiitos, korjaan sen.
Kuitenkin ascensionin pitäisi onnistua ainoastaan, kun saa ukon max levelille, ei aikaisemmin.

Juu nopeutan vähän varmaan niitä ekoja legacy levuja. Niissä on idea muutenkin, että ne kertyis tod hitaasti tuoden pieniä bonuksia. 
 
Jokohan porukka chiittailee Raid Awayssa, kun siellä on joillakin jo 14 artefaktia ostettu, eikä musta kenenkään pitäis näin nopeesti saada sen vertaa rubiineita kerättyä, eikä niitä ole kyllä ostettukaa.
Tossa on INI-tallennus, ja kuulemma niitä savetiedostoja voi muokata miten lystää :)
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 23. Marraskuu 2017, 12:29
Mikä on raid awayn chatti-osoite?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 23. Marraskuu 2017, 12:40
Mikä on raid awayn chatti-osoite?

Jaah.. mikä chatti-osoite? :)
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 23. Marraskuu 2017, 12:43
Sanoit yhdessä viestissä "Jokohan porukka chattailee raid awayssa" joten luulin että pelillä on chatti jossain osoitteessa.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 23. Marraskuu 2017, 13:06
Sanoit yhdessä viestissä "Jokohan porukka chattailee raid awayssa" joten luulin että pelillä on chatti jossain osoitteessa.

Aa sori, tarkoitin että chiittailee tai huijailee :)
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 24. Marraskuu 2017, 12:19
Artifactien free reroll in -viiden rubiinin reroll tarvitsee confirmation boxin, käytin vahingossa sen viisi rubiinia ja se harmittaa tosi paljon.


Edit: Pitää sanoa että uusi päivitys 0.7.0 on mahtava!
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 24. Marraskuu 2017, 14:23
Artifactien free reroll in -viiden rubiinin reroll tarvitsee confirmation boxin, käytin vahingossa sen viisi rubiinia ja se harmittaa tosi paljon.


Edit: Pitää sanoa että uusi päivitys 0.7.0 on mahtava!

Vau, kiitos! :)
Tosiaan se artifactin rerolli kysyy nyt kahdesti, ettei voi enää vahingossa painella. Skilleihin en vielä laittanut varmistusta resettiin tosin.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 24. Marraskuu 2017, 15:02
Kuinka paljon yhdestä mainoksen näyttämisestä tulee keskimäärin pelin kehittäjälle rahaa?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 24. Marraskuu 2017, 15:07
Kuinka paljon yhdestä mainoksen näyttämisestä tulee keskimäärin pelin kehittäjälle rahaa?
Mun vanhoilla peleillä näyttäs olevan 100e per 50.000 mainosnäyttöä keskimäärin. Se vaihtelee ihan sikana kuukauden mukaan.
edit: Milk Awayllä oli 19.000 latausta, 530.000 mainosnäyttökertaa ja mainoksista 618e...
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 24. Marraskuu 2017, 15:46
Mun vanhoilla peleillä näyttäs olevan 100e per 50.000 mainosnäyttöä keskimäärin. Se vaihtelee ihan sikana kuukauden mukaan.
edit: Milk Awayllä oli 19.000 latausta, 530.000 mainosnäyttökertaa ja mainoksista 618e...


Eli yhdellä mainoksella tienaa n. 0.1snt. Ihan hyvin, ainakin noilla mainosnäyttökerroilla.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 24. Marraskuu 2017, 16:04

Eli yhdellä mainoksella tienaa n. 0.1snt. Ihan hyvin, ainakin noilla mainosnäyttökerroilla.
 
Joo ihan ok lisätuloa pienellä vaivalla.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: nufseid - 24. Marraskuu 2017, 17:35
 
Joo ihan ok lisätuloa pienellä vaivalla.

Onhan se aina kiva lisätulo  :D Itsellä tuo on nyt kuukauden aikana keskiarvo ePCM 1.53€.
Mielestäni hirmu vähäsen, jos ajattelee et mitä jos jakaisi 1000kpl mainoslappuja kadulla ja siitä saisi 1.5€ xD
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 24. Marraskuu 2017, 18:03
Mun vanhoilla peleillä näyttäs olevan 100e per 50.000 mainosnäyttöä keskimäärin. Se vaihtelee ihan sikana kuukauden mukaan.
edit: Milk Awayllä oli 19.000 latausta, 530.000 mainosnäyttökertaa ja mainoksista 618e...




Yritä saada 1milj mainosnäyttökertaa Raid Awaylla.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 25. Marraskuu 2017, 13:52



Yritä saada 1milj mainosnäyttökertaa Raid Awaylla.

Toivottavasti tulee :) Ainakin toistaiseksi se saa ihan kivasti latauksia.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Dart - 27. Marraskuu 2017, 00:57
Nyt pari päivää pelanneena suurimpina ongelmina näkisin ranged avustajat, joista ei hintaansa nähden ole mitään hyötyä. Olisi mukava jos voisi panostaa, joko ampuviin automaattisesti pelaaviin hahmoihin tai sitten manuaali-bobiin. Tällä hetkellä ampuvien damagea ei saa järkevälle tasolle niin että ne voisivat edes teoreettisesti auttaa. Samalla täysin turhiksi jää pari auraa ja skill-treen ranged painotteiset bonukset.

Toinen ärsyttävä ominaisuus on ankara rahastuksen maku ostettavissa boosteissa. Vanhoissa peleissäsi eurolla-vitosella sai mukavasti boostia peliin, mutta nyt vitosella ei saa edes yhtä boostia, puhumattakaan rubiinien hinnasta. Ei mielestäni ole edes järkevää hinnoitella rubineja samalla tavalla kuin suurissa AAA-mobiilipeleissä (esim. Clash of clans tai Farmville). Aivan naurettavaa, enkä siksi aio rahaa tähän peliin laittaa, toisin kuin aiempiin laitoin mielelläni muutaman euron ihan sponsorointi mielessä.

Hyvä puoli pelissä on suurehko variaatio statsien vaikuttamiseen omilla valinnoilla, tosin pienenä pettymyksena tuli kun skill-tree tyhjeni rupateltuani viikatemiehelle, mutta jälkikäteen mietittynä ehkä näin on parempi. Pelin vaikeusaste curve on mös hyvin balanssissa ja mukavan koukuttava, kun koko ajan on fiilis, että mennään eteenpäin.

En tiedä tuleeko pelissä kuinka paljon hienon näköisiä vihollisia, mutta tähän mennessä tuntuu, että vihut ovat vain iholtaan eri värisiä ukkeleita. Toivottavasti jossain vaiheessa tulee vastaan siistin näköisiä lohikäärmeitä tai demoneita. Olisi myös mukavaa vaihtelua jos vihollinen taistelisi joskus vastaan esim. niin että torjuaksesi iskun pitää rämpytys lopettaa vihollisen iskun ajaksi tms. Vihollisen osuessa pelaaja voisi stunnaantua ja siten hidastaa etenemistä tai sitten vihollinen drainaisi itselleen lisää lifeä. Taistelusysteemin ei tarvitsisi olla jokaisella vihollisella, mutta välillä voisi tulla vaikka joku bossi, johon joutuisi vähän keskittyä.

Artifactit on mukava lisä ja tuo peliin jotain uniikkia fiilistä. Tosin 1000+1000 Kristallia legendary itemistä (-.-') wtf

Tiivistettynä:
+ Enemmän tekemistä kuin edellisissä peleissä
+ Hyviä ideoita joilla pelaajan taidot tuodaan paremmn esiin
+ Artifactit

- Rahalla saa ja hevosellä pääsee bullshittiä
- Ranged hahmot täysin turhia

Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 27. Marraskuu 2017, 06:50
Rubiineita voisi tulla enemmän, sillä niitä tarvitaan todella paljon esim. artifacteihin ja kristallien ostamiseen. Esimerkiksi yksi rubiini per leveli olisi hyvä. Se, että niitä saa mainoksia katsomalla, hyvä idea.


Pitää miettiä, jos rubiineita saisi yhden per leveli, vähentäisikö se mainosten katsomista.


Edit: Toi paranneltu offline-tulosysteemi auttaa asiaa.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 27. Marraskuu 2017, 08:23
Nyt pari päivää pelanneena suurimpina ongelmina näkisin ranged avustajat, joista ei hintaansa nähden ole mitään hyötyä. Olisi mukava jos voisi panostaa, joko ampuviin automaattisesti pelaaviin hahmoihin tai sitten manuaali-bobiin. Tällä hetkellä ampuvien damagea ei saa järkevälle tasolle niin että ne voisivat edes teoreettisesti auttaa. Samalla täysin turhiksi jää pari auraa ja skill-treen ranged painotteiset bonukset.

Toinen ärsyttävä ominaisuus on ankara rahastuksen maku ostettavissa boosteissa. Vanhoissa peleissäsi eurolla-vitosella sai mukavasti boostia peliin, mutta nyt vitosella ei saa edes yhtä boostia, puhumattakaan rubiinien hinnasta. Ei mielestäni ole edes järkevää hinnoitella rubineja samalla tavalla kuin suurissa AAA-mobiilipeleissä (esim. Clash of clans tai Farmville). Aivan naurettavaa, enkä siksi aio rahaa tähän peliin laittaa, toisin kuin aiempiin laitoin mielelläni muutaman euron ihan sponsorointi mielessä.

Hyvä puoli pelissä on suurehko variaatio statsien vaikuttamiseen omilla valinnoilla, tosin pienenä pettymyksena tuli kun skill-tree tyhjeni rupateltuani viikatemiehelle, mutta jälkikäteen mietittynä ehkä näin on parempi. Pelin vaikeusaste curve on mös hyvin balanssissa ja mukavan koukuttava, kun koko ajan on fiilis, että mennään eteenpäin.

En tiedä tuleeko pelissä kuinka paljon hienon näköisiä vihollisia, mutta tähän mennessä tuntuu, että vihut ovat vain iholtaan eri värisiä ukkeleita. Toivottavasti jossain vaiheessa tulee vastaan siistin näköisiä lohikäärmeitä tai demoneita. Olisi myös mukavaa vaihtelua jos vihollinen taistelisi joskus vastaan esim. niin että torjuaksesi iskun pitää rämpytys lopettaa vihollisen iskun ajaksi tms. Vihollisen osuessa pelaaja voisi stunnaantua ja siten hidastaa etenemistä tai sitten vihollinen drainaisi itselleen lisää lifeä. Taistelusysteemin ei tarvitsisi olla jokaisella vihollisella, mutta välillä voisi tulla vaikka joku bossi, johon joutuisi vähän keskittyä.

Artifactit on mukava lisä ja tuo peliin jotain uniikkia fiilistä. Tosin 1000+1000 Kristallia legendary itemistä (-.-') wtf

Tiivistettynä:
+ Enemmän tekemistä kuin edellisissä peleissä
+ Hyviä ideoita joilla pelaajan taidot tuodaan paremmn esiin
+ Artifactit

- Rahalla saa ja hevosellä pääsee bullshittiä
- Ranged hahmot täysin turhia

Kiitti palautteesta.
Pitää vielä tasapainottaa niitä ranged-ukkoja. Niistä on tullut aika sekalaista palautetta, osa on ollut sitä mieltä ettei pelissä tarvi näpytellä yhtään ja osa taas päin vastoin. Oon kans ite sitä mieltä että ne kaipaa pientä boostia kyllä.

Rubiinit on liian kalliita, kuten muutkin IAP:t vielä. Olen niitä hintoja tiputellut tässä pikkuhiljaa ja tiputtelen vielä niitä roimasti ennen julkaisua lisää.
Ne on testimielessä vähän yläkanttiin, katson tässä betan aikana että millä hinnalla porukka ostelee niitä eniten.
Rubiineita ei kukaan oikeen edes osta vielä :)

Olen miettinyt kovasti, että vihut voisi iskeä takaisin, mutta en oo löytänyt hyvää balanssia sellaselle systeemille vielä, niin jätin toistaseks näin.

Tähän on vielä tulossa sellanen että eri monsuilla on isompi mahku tiputtaa tiettyä kristallia, niin tarpeen mukaan voi jättää Bobin farmaileen jotain tiettyä kristallia, mitä uupuu artefaktista.
Sitten sellanen "kombosysteemi" Bobille, että isket eri kohtiin vihua niin se tekee jotain isompia iskuja esim X10 damagella.

Niiden reliccien hinnat on kalliitta ja niiden idea on tuoda loppupeliin jotain sisältöä artefaktipuolella, pitkäaikaisempia tavoitteita.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 27. Marraskuu 2017, 08:25
Rubiineita voisi tulla enemmän, sillä niitä tarvitaan todella paljon esim. artifacteihin ja kristallien ostamiseen. Esimerkiksi yksi rubiini per leveli olisi hyvä. Se, että niitä saa mainoksia katsomalla, hyvä idea.


Pitää miettiä, jos rubiineita saisi yhden per leveli, vähentäisikö se mainosten katsomista.


Edit: Toi paranneltu offline-tulosysteemi auttaa asiaa.

Joo se rubinihomma kaipaa vielä kans tasapainotusta, kun niitä tosiaan tarvii vähän joka hommaan.
Toi 1/level on hyvä idea, tai sitten vaihtoehtosesti että saisit vaikka ascensionilla kasan niitä.. pitää miettiä joku hyvä homma tuohon.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 28. Marraskuu 2017, 08:14
Jos on ofline-rubiineja tulossa, ja jos ei heti avaa open-laatikkoa kun peli alkaa, vaan menee esim the training camp-sivulle, jolloin tulee uusi open laatikko, menettää rubiinit.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 28. Marraskuu 2017, 09:12
Jos on ofline-rubiineja tulossa, ja jos ei heti avaa open-laatikkoa kun peli alkaa, vaan menee esim the training camp-sivulle, jolloin tulee uusi open laatikko, menettää rubiinit.

Oho, jäänyt toi huomaamatta. Kiitos!
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Dart - 28. Marraskuu 2017, 09:21
Mitä on Glimmering viholliset?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 28. Marraskuu 2017, 09:29
Mitä on Glimmering viholliset?


Minäkään en tiedä tuota.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 28. Marraskuu 2017, 09:35
Mitä on Glimmering viholliset?

Ne tiputtaa 100% tsäänssillä vähintään yhden rubiinin.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 28. Marraskuu 2017, 09:39
Ne tiputtaa 100% tsäänssillä vähintään yhden rubiinin.


Onko mitään mahdollisuutta esim artifact, skills, legacyllä lisätä niiden esiintymisprosenttia? Eli onko mahdollista saada niitä jotenkin enemmän?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 28. Marraskuu 2017, 10:19

Onko mitään mahdollisuutta esim artifact, skills, legacyllä lisätä niiden esiintymisprosenttia? Eli onko mahdollista saada niitä jotenkin enemmän?

On joo useitakin tapoja, juuri artifactit, normiskillit ja legacyskillit lisää glimmering-monsuja, kuten yksi vai kaksi hidden traittia myös.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Dart - 28. Marraskuu 2017, 10:27
Artifactien Glimmering damage tuntuu aika pieneltä siihen nähden kunka harvinaisesta vihusta on kysymys. Tai sitten ne on jotenkin huonosti merkitty kun en ole kertaakaan huomannut että sellainen olisi tullut vastaan.

Ajattelin aluksi että prosperous viholliset ovat aina ensimmäinen kutakin vihollis tyyppiä, mutta nyt kun skilltreessä tuli skilli jolla voi kasvattaa 50% todennäköisyyttä että prosperous enemy spawnaa niin menin hämilleni mistä on kysymys. Valoitatko mikä on prosperous enemy ja mistä sen tunnistaa?

Rubiineja ostaessa näyytäisi olevan yhden tekevää ostaako 5x 100-jokaista paketin tai 1x 500-jokaista paketin kun loppuhinta on kuitenkin sama. Eikö hinnan/rubini pitäisi olla almpi mitä enemmän ostaa?

Myös legendary ja epic artifactin ero tuntuu kohtuuttoman pieneltä hintaansa nähden. Toki ymmärrä että kyseessä on endgame tuunausta, mutta kun upgradekin maksaa 1,5x uuteen artifactiin nähden niin aika kallista homma on legejen kohdalla.

Artifacteihin voisi lisätä myös jotain MagicFind% jolla saisi paremmalla prosentilla rubineja ja kristalleja. Toinen statsi voisi olla legacy pointseille nopeutus boosti.

Kaivokset ja boostit olisi myös hyvä voida unlockata rubineilla (vaikka olisikin kallista). Muuten grindaaja pelaaja on erittäin eriarvoisessa asemassa raha pelaajaan nähden.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 28. Marraskuu 2017, 10:38
Artifactien Glimmering damage tuntuu aika pieneltä siihen nähden kunka harvinaisesta vihusta on kysymys. Tai sitten ne on jotenkin huonosti merkitty kun en ole kertaakaan huomannut että sellainen olisi tullut vastaan.

Ajattelin aluksi että prosperous viholliset ovat aina ensimmäinen kutakin vihollis tyyppiä, mutta nyt kun skilltreessä tuli skilli jolla voi kasvattaa 50% todennäköisyyttä että prosperous enemy spawnaa niin menin hämilleni mistä on kysymys. Valoitatko mikä on prosperous enemy ja mistä sen tunnistaa?

Rubiineja ostaessa näyytäisi olevan yhden tekevää ostaako 5x 100-jokaista paketin tai 1x 500-jokaista paketin kun loppuhinta on kuitenkin sama. Eikö hinnan/rubini pitäisi olla almpi mitä enemmän ostaa?

Myös legendary ja epic artifactin ero tuntuu kohtuuttoman pieneltä hintaansa nähden. Toki ymmärrä että kyseessä on endgame tuunausta, mutta kun upgradekin maksaa 1,5x uuteen artifactiin nähden niin aika kallista homma on legejen kohdalla.

Artifacteihin voisi lisätä myös jotain MagicFind% jolla saisi paremmalla prosentilla rubineja ja kristalleja. Toinen statsi voisi olla legacy pointseille nopeutus boosti.

Kaivokset ja boostit olisi myös hyvä voida unlockata rubineilla (vaikka olisikin kallista). Muuten grindaaja pelaaja on erittäin eriarvoisessa asemassa raha pelaajaan nähden.

Juu eli nyt vihollisella voi olla kaksi eri "modia", glimmering tai prosperous. Se lukee siinä vihun nimen päällä, jos sellasen kohtaa.
Glimmering antaa tosiaan 100%:lla rubiinin.
Prosperous tiputtaa useamman kolikon kerralla.
Kiitos tuosta rubiinikorjauksesta, näköjään mulla ei matikkapää toiminut :)

Niissä artifakteissa se hinta on epicistä legendaryyn tosi korkea, lähinnä siks että kun oot ostanu muut artifact slotit täyteen, on jotain mihin kuluttaa crystalleja.
Toi kristalli-chance artifakteihin on hyvä idea, lisäämpä sen! Nyt ne boostaa jo rubiini-chancee.. olikohan "Of Skies" suffix just se.

Toi nopeus.. joo voisin tehä jonkun pienen bonuksen legacyskilleihin, mut siinä on nyt jo, että jos saat kaikki nopeusboostit käyttöön, se ukko juoksee ihan hillitöntä vauhtia.

Hyvä idea toi! Lisäämpä ne pienemmät boostit, että ne voi ainakin ostaa rubiineilla. Kaivoksista en tie onko sillä suurta merkitystä, jos jaksaa grindata, niin rubiineita tippuu kuitenkin paljon enemmän monsuilta.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 29. Marraskuu 2017, 06:42
Ehdotus: Jos tulee iso over kill, eli jos melee tai ranged iskun voima on 100-1000 krtainen vihun healtiin nähden, olisi isompi mahdollisuus saada rubiineja tai kristalleja.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 29. Marraskuu 2017, 07:37
Ehdotus: Jos tulee iso over kill, eli jos melee tai ranged iskun voima on 100-1000 krtainen vihun healtiin nähden, olisi isompi mahdollisuus saada rubiineja tai kristalleja.
Hyvä idea, mutta ehkä sitten olisi liian helppo farmailla timantteja ja rubiineita, jos vain tappaisi heikkoja vihuja?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 29. Marraskuu 2017, 07:59
Hyvä idea, mutta ehkä sitten olisi liian helppo farmailla timantteja ja rubiineita, jos vain tappaisi heikkoja vihuja?


Näin varmaankin, en ajatellut tuolta kantilta.


Edit: Mutta silloinhan pelaaminen olisi grindaamista puhtaimmillaan, tapetaan vihuja vain rubiinien tähden, ilman mainittavaa expiä tai rahaa. Eikä drop raten tarvitse olla paljoa suurempi, 5-10%.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 29. Marraskuu 2017, 08:39

Näin varmaankin, en ajatellut tuolta kantilta.


Edit: Mutta silloinhan pelaaminen olisi grindaamista puhtaimmillaan, tapetaan vihuja vain rubiinien tähden, ilman mainittavaa expiä tai rahaa. Eikä drop raten tarvitse olla paljoa suurempi, 5-10%.

Tottahan toi.. joku tollanen rubiinien ja kristallien grindaus ois hyvä kyllä.
Mietin alussa sellasta, että Bobin vois lähettää kristalli/rubiinikaivokseen, mitä se hakkais ilman xp:tä ja rahaa ja sieltä sais hiljalleen grindattua noita.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Dart - 29. Marraskuu 2017, 23:44
On huono ajatus tehdä low lvl vihollisten grindauksesta rubiinisampoa.

Mitäs tuo glowing metal artifakti antaa?

Oliko peliin tulossa päivitystä jolla noita kristalleja saisi enemmän jos ostaa isompi bundleja kerralla rubineja käyttäen?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 30. Marraskuu 2017, 08:26
On huono ajatus tehdä low lvl vihollisten grindauksesta rubiinisampoa.

Mitäs tuo glowing metal artifakti antaa?

Oliko peliin tulossa päivitystä jolla noita kristalleja saisi enemmän jos ostaa isompi bundleja kerralla rubineja käyttäen?
Joka 10s meleehyökkäys on automaattisesti critical.
Mahdollisesti, vois olla ihan hyvä idea tuo että saa enemmän kristalleja.

EDIT: Dart, olit oikeessa noista IAP-hinnoista. Laskin niitä viime yönä reilusti, näyttää menevän paremmin kaupaksi nyt. Olihan ne aika helkutisti yläkanttiin.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 30. Marraskuu 2017, 11:06
Trait Ascenderissa on vikaa. Se sanoo että oen saavuttanut sen 2/5 kertaa, eli 2x10=20 kertaa. Olen vasta ascension tierissä 8.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Dart - 30. Marraskuu 2017, 11:12
Vaikuttaako tuohon vielä crittikertoimet?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 30. Marraskuu 2017, 11:14
Vaikuttaako tuohon vielä crittikertoimet?


Mihin vaikuttaa?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 30. Marraskuu 2017, 11:16
Trait Ascenderissa on vikaa. Se sanoo että oen saavuttanut sen 2/5 kertaa, eli 2x10=20 kertaa. Olen vasta ascension tierissä 8.
Se on ihan ok, ne pykälät siinä traitissa menee 2,4,10,15,35 ascensionin mukaan.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 30. Marraskuu 2017, 11:16
Vaikuttaako tuohon vielä crittikertoimet?
Joo vaikuttaa, se lasketaan ihan normi critiksi.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 30. Marraskuu 2017, 11:17
Se on ihan ok, ne pykälät siinä traitissa menee 2,4,10,15,35 ascensionin mukaan.


Asia selvä.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 02. Joulukuu 2017, 05:55
Olisi hyvä saada (edes pieni määrä) skill pointseja muualtakin kuin questeistä tai levelöinneistä. Esim vihujen tappamisesta.


Edit: Skill treessä glimmering enemy spawn chansen bonus on hyvä.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 02. Joulukuu 2017, 08:08
Olisi hyvä saada (edes pieni määrä) skill pointseja muualtakin kuin questeistä tai levelöinneistä. Esim vihujen tappamisesta.


Edit: Skill treessä glimmering enemy spawn chansen bonus on hyvä.

No juu, se on nyt vaan laskettu sitten että jos joku pääsee max levulle, se saa skill treen (lähes) täyteen. Mietin kans, että skill pointseja sais traiteista esim, mutta en halunnut taas että niitä jäis yli toisaalta.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 02. Joulukuu 2017, 08:15
No juu, se on nyt vaan laskettu sitten että jos joku pääsee max levulle, se saa skill treen (lähes) täyteen. Mietin kans, että skill pointseja sais traiteista esim, mutta en halunnut taas että niitä jäis yli toisaalta.


Mikä on max leveli? Ehtiikö siihen mennessä saada artifactit täyteen? Minulla on tällä hetkellä level 75, ja minulla on vasta 8 artifactia, joista kaksi on rare, loput uncommon. Jos ei ehdi, pitää kristallien saantia helpottaa.

Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 02. Joulukuu 2017, 08:39

Mikä on max leveli? Ehtiikö siihen mennessä saada artifactit täyteen? Minulla on tällä hetkellä level 75, ja minulla on vasta 8 artifactia, joista kaksi on rare, loput uncommon. Jos ei ehdi, pitää kristallien saantia helpottaa.
Ehtii saada hyvin kaikki kerättyä :) 
En paljasta max levua, mutta se on korkea ja tarvii käytännössä kuukausia.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 02. Joulukuu 2017, 08:40
Ehtii saada hyvin kaikki kerättyä :) 
En paljasta max levua, mutta se on korkea ja tarvii käytännössä kuukausia.


Kuulostaa hyvältä. Kristalleja tulee nyt jo aika hyvin.


Edit: Onnea Ruoto Gamesin yksivuotissynttäreille!
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 02. Joulukuu 2017, 09:26

Kuulostaa hyvältä. Kristalleja tulee nyt jo aika hyvin.


Edit: Onnea Ruoto Gamesin yksivuotissynttäreille!

Tattis :)
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 02. Joulukuu 2017, 09:37
Olisi hyvä jos jossain olisi lista kaikista bonuksista kaikkiin eri kohteisiin yhdellä sivulla.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 02. Joulukuu 2017, 10:27
Olisi hyvä jos jossain olisi lista kaikista bonuksista kaikkiin eri kohteisiin yhdellä sivulla.

Mulla on itse asiassa se työn alla juurikin :)
Tee yksityiskohtaiset statsit kaikesta, mistä luvut muodostuu yms..
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 02. Joulukuu 2017, 11:57
Mitä uutta tuli päivityksessä 0.7.9?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 02. Joulukuu 2017, 12:09
Mitä uutta tuli päivityksessä 0.7.9?

Kill counttia autolevelointiin voi säätää ja bugikorjauksia.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Dart - 02. Joulukuu 2017, 17:22
Skillpointteja tulee oikein sopivasti. Oliko noihin kristallien ostoon tulossa mitään boostia suurimpien pakettien välillä? Kun nyt ei hyödy mitään ostaako esim. suurimman tai toisiksi suurimman paketin.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 04. Joulukuu 2017, 11:50
Skillpointteja tulee oikein sopivasti. Oliko noihin kristallien ostoon tulossa mitään boostia suurimpien pakettien välillä? Kun nyt ei hyödy mitään ostaako esim. suurimman tai toisiksi suurimman paketin.
En oo varma, ehkä, aattelin pitää ne hinnat niissä vakiona ja nyt on vaan nopeempi ostaa se iso paketti.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 05. Joulukuu 2017, 06:42
Onnittelut 50 000 latauksesta!
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 05. Joulukuu 2017, 12:49
Onnittelut 50 000 latauksesta!
Kiitos :)
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 07. Joulukuu 2017, 11:45
Koska pelin 1.0.0 versio on julkaistu, voit varmaan siirrättää tämän valmiit pelit osioon.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 07. Joulukuu 2017, 11:56
Koska pelin 1.0.0 versio on julkaistu, voit varmaan siirrättää tämän valmiit pelit osioon.

Mites se onnistuu, vai teenkö vaan uuden postauksen sinne?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 07. Joulukuu 2017, 11:58
Mites se onnistuu, vai teenkö vaan uuden postauksen sinne?


Pyydä sivuston ylläpitäjää siirtämään aiheen. (micco tai poizen)
Edit: Itse asiassa sinun ei tarvitse tehdä mitään, he siirtävät tämän kun lukevat nämä viestit.

Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 07. Joulukuu 2017, 12:20

Pyydä sivuston ylläpitäjää siirtämään aiheen. (micco tai poizen)
Edit: Itse asiassa sinun ei tarvitse tehdä mitään, he siirtävät tämän kun lukevat nämä viestit.

Okei no hyvä!
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Riuku - 07. Joulukuu 2017, 15:33
Siirsin aiheen "Valmiit pelit" -osiolle. Onnittelut pelin julkaisemisesta!
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 07. Joulukuu 2017, 16:02
Siirsin aiheen "Valmiit pelit" -osiolle. Onnittelut pelin julkaisemisesta!

Kiitoksia paljon.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 08. Joulukuu 2017, 06:14
Tee yksityiskohtaiset statsit kaikesta, mistä luvut muodostuu yms..


En minä osaa tehdä tuollaista..
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 11. Joulukuu 2017, 12:45
Pelissä voisi olla traitti 0,5 milj melee iskulle ja sama miljoonalle.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 14. Joulukuu 2017, 23:17
Pelissä voisi olla traitti 0,5 milj melee iskulle ja sama miljoonalle.
Joo totta, noita traitteja tarvis muutenkin lisäillä. Aika moni on saanut niitä on maksimiin.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Dart - 14. Joulukuu 2017, 23:28
Mitäs tuo BlackRuby tekee? En huomannut juurikaan muutosta rubyjen saannissa.

Pikku bugi on kun eläköityy niin ensimmäisellä vihollisella on väärä sprite kun peli alkaa alusta.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 15. Joulukuu 2017, 07:58
Mitäs tuo BlackRuby tekee? En huomannut juurikaan muutosta rubyjen saannissa.

Pikku bugi on kun eläköityy niin ensimmäisellä vihollisella on väärä sprite kun peli alkaa alusta.

Osa glimmering monsuista tiputtaa ylimääräisen rubiinin.

Kiitos, korjaan tuon.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 15. Joulukuu 2017, 08:07
Joo totta, noita traitteja tarvis muutenkin lisäillä. Aika moni on saanut niitä on maksimiin.


Onko sinulla joku statistiikka työkalu josta voit seurata tuota?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 15. Joulukuu 2017, 08:41

Onko sinulla joku statistiikka työkalu josta voit seurata tuota?

Ei ole. Tuolla Discordissa porukka laittelee välillä screenshotteja vaan niistä.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Dart - 15. Joulukuu 2017, 12:41
Osa glimmering monsuista tiputtaa ylimääräisen rubiinin.

Kiitos, korjaan tuon.

Eikös oo hintaansa nähden aika turhake :D Jos hinta abaut 500 rubinia niin ei maksa itseään koskaan takas.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 15. Joulukuu 2017, 18:16
Eikös oo hintaansa nähden aika turhake :D Jos hinta abaut 500 rubinia niin ei maksa itseään koskaan takas.

No kyllä se maksaa ajallaan :) Se on silti parempi, kun rubiiniartifaktit.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 16. Joulukuu 2017, 04:10
Jostain syystä tällä hetkellä mainokset eivät tule valmiiksi katsottavaksi vaikka odottaa kuinka kauan.


Edit: Jollei mitään muuta syytä löydy, se voi johtua netistäni. Pelaan wifi:llä, tosin 50Mbs tukiasema on 1 metrin päässä.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 16. Joulukuu 2017, 10:21
Jostain syystä tällä hetkellä mainokset eivät tule valmiiksi katsottavaksi vaikka odottaa kuinka kauan.


Edit: Jollei mitään muuta syytä löydy, se voi johtua netistäni. Pelaan wifi:llä, tosin 50Mbs tukiasema on 1 metrin päässä.

Jooh se johtuu netistä tai sijainnista.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 17. Joulukuu 2017, 11:28
Tuo uusi trascension-päivitys moninkertaistaa tarvittavan peliajan siihen, että saa pelin loppuun. :D
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 17. Joulukuu 2017, 18:39
Tuo uusi trascension-päivitys moninkertaistaa tarvittavan peliajan siihen, että saa pelin loppuun. :D

Ei päin vastoin :) Ilman sitä se hidastuu merkittävästi 100-150 levuilla, transcensionin avulla ne loppulevut nopeutuu huomattavasti.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 18. Joulukuu 2017, 08:58
Mitä tarkoittaa soul pointseissa:


Hymn of stamina
Bob autoattack 0,50atks/s/lvl


Eli noi lyhenteet tuossa lopussa?
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Jizo - 19. Joulukuu 2017, 10:57
Mitä tarkoittaa soul pointseissa:


Hymn of stamina
Bob autoattack 0,50atks/s/lvl


Eli noi lyhenteet tuossa lopussa?

Eli jokainen level sitä Hymniä antaa 0,50 hyökkäystä sekunnissa. Jos sen maksimoi level 5:lle, siitä saa 2,5 hyökkäystä sekunnissa.
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android]
Kirjoitti: Mercedes - 19. Joulukuu 2017, 10:59
Eli jokainen level sitä Hymniä antaa 0,50 hyökkäystä sekunnissa. Jos sen maksimoi level 5:lle, siitä saa 2,5 hyökkäystä sekunnissa.


Kiitti toi selvensi paljon! :D
Otsikko: Vs: Raid Away! - Idle RPG [Android & iOS]
Kirjoitti: Dart - 20. Helmikuu 2019, 16:36
Joo-o, errori palkintona yli sadan tunnin pelaamisesta ei paljoa lämmitä. Etkö kokeillut voiko peliä päästä edes läpi :D

(https://serving.photos.photobox.com/606561449ed64ce7edb69d00f4b11863410c08837a5a5e907d411bd7d2b33d9d885a29ff.jpg)
(https://serving.photos.photobox.com/248752835f858ed075f9583e4d461628ac8092b1ada9408573c1dcb7187f3bb2342d305e.jpg)