GameDev Suomi

Pelinkehitys => Pelinkehityslogit => Aiheen aloitti: Murzy - 01. Syyskuu 2016, 15:42

Otsikko: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Murzy - 01. Syyskuu 2016, 15:42
(http://koodiboksi.com/metanoia/logo_scaled_x1.png)
Kyseessä on noin kuukausi sitten GMC Jameihin (https://forum.yoyogames.com/index.php?forums/gmc-jam.9/) 72 tunnissa tehty peli jota on sen jälkeen paranneltu ja kehitetty eteenpäin. Kun nyt tänne GDS:eenkin julkistettiin tämä peli nyt kesäkisa-entrynä, niin päätettiin pistää devilogi pystyyn. Samalla tämä topikki mahdollistaa palautteen ja kommenttien annon siitä miltä peli tuntuu ja näyttää tällä hetkellä.

Kyseessä on siis action-painotteinen platformeri, missä menoa ja mäiskettä riittää. Kokonaisuutena peli on vielä kovin kovasti kesken, vaikka itse moottoria ja mekaniikkoja onkin jo jonkin verran viilailtu. Tarkoituksena olisi saada peliin huomattavasti enemmän kontenttia, suvanto-kohtia jatkuvan taistelun lisäksi ja myös jonkinlaista tarinalinjaa olisi tarkoitus rakennella.

Tullaan Mattien kanssa päivittelemään tähän ketjuun sitten kunhan projekti edistyy pitemmälle, mutta palaute jo tässä vaiheessa on erittäin tervetullutta ;)


Kuvakaappauksia:
Spoiler

(http://files.1337upload.net/mmscreen_1-3e374a.png)
(http://files.1337upload.net/mmscreen_2-74a77d.png)
(http://files.1337upload.net/mmscreen_3-b41812.png)
(http://files.1337upload.net/mmscreen_4-b93328.png)


Demolinkki:
http://koodiboksi.com/metanoia/01375/ (http://koodiboksi.com/metanoia/01375/)
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: nufseid - 01. Syyskuu 2016, 17:07
Peli vaikuttaa oikein hyvältä. Hyvä kontrollit ja muistuttaa jostain syystä hieman haloa, jos se olisi 2D. Kyllähän tuosta olisi jo ainesta Steamiin.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Jeski - 01. Syyskuu 2016, 17:27
Yritin tässä testailla, mutta seuraava ongelma tuli eteen kun pelaaja otti osuman:

___________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object obj_blood_sprayer_tiny:

Push :: Execution Error - Variable Get 103488.touchedSolid(100128, -2147483648)
at gml_Object_obj_blood_sprayer_tiny_Step_0
############################################################################################
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Murzy - 01. Syyskuu 2016, 22:44
Yritin tässä testailla, mutta seuraava ongelma tuli eteen kun pelaaja otti osuman:

___________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in

Erittäin mielenkiintoista, omissa testauksissa ei ole tullut tuollaista bugia vastaan, mutta nyt koodia tarkastellessa ymmärrän kyllä mistä tuollainen virhe voisi johtua. Kiitos raportista. Päivitin tuohon aloituspostauksen linkkiin uuden version, missä tätä ongelmaa ei pitäisi enää olla, niin pääset pelailemaan  (y)
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mattie - 12. Syyskuu 2016, 19:33
Siksi haluankin uskoa, että "to be continued..." on oikea lupaus, koska en jättäisi jatko-osaa väliin.
Kiitos Poizenille arvostelusta! Oli kiva kuulla että tykkäsit pelistä.  [:]

Ja kyllä, jatkoa olisi luvassa. Itseasiassa me ollaan jo jatkettu pelin kehitystä. Tämän takia olisikin kiva saada vielä lisää kommentteja/ideota/parannusehdotuksia uusilta testaajilta.


Oon itse aloittanut grafiikoiden parantelun/uudelleentyöstämisen. Pelissä on vielä aika paljon nopeasti tehtyä Jamien aikaista grafiikkaa minkä aion pistää uuteen uskoon heti aluksi. Murzy taas on alkanut tekemään level editoria niin ei tarvitsisi enää hajoilla GM:n room editoriin.

Tässä GifCamin pilaamaa giffiä jossa mm. päivitetyt vihuspritet ja räjähdysanimaatio:
(http://files.1337upload.net/grendadeledeodeldaunchergifua-c1f262.gif)
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: SamppaSounds - 13. Syyskuu 2016, 18:32
Todella asiallinen projekti. Pelattavuus on jo nyt hyvin mallillaan. On täysin pelaajan taidoista kiinni väistää vihollistuli ja ajoittaa oma ammuskelu, yksinkertaista ja haastavaa, juuri niinkuin pitää!
Graafinen tyylikin on hienoa, vie ainakin mut takaisin wanhoille Amiga-ajoille :)
Ääniefektit olivat jees, tosin aseiden äänet saisivat olla ehkä vielä munakkaammat, nyt oli vähän sellainen "piu piu" meininki, ainakin osassa aseita. Viholliset voisivat välillä myös vaikka karjua tai öristä tms. kuollessaan.
Musiikki istui pelin tyyliin, tosin ei ole erityisen melodista, enemmän jää sinne taustalle, tukee kyllä pelin tunnelmaa.

Paria pikkujuttua mietin: mielestäni laatikot voisivat tuhoutua yhdellä osumalla, nyt sujuva eteneminen jotenkin pysähtyy laatikoiden kohdalla. Tosin silloin kyllä laatikot eivät tarjoa pelaajalle enää suojaa samallailla... noh mene ja tiedä :D

Toinen juttu oli se piikikäs "kasvi", luulin että se on este edessäni, eikä taustalla.

Upealta vaikuttaa, mielelläni pelaisin tätä lisääkin. Toivottavasti saatte tehtyä loppuun asti.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: jarnopa - 13. Syyskuu 2016, 20:25
Muutaman mapin kerkesin pelata tuossa, mutta ensipuraisulla jäi fiilis laadukkaasta pelistä jo tässä vaiheessa. Pikseligrafiikka miellytti silmää jo introssa ja sitä samaa sai myös kentissä. Animointi ja kontrasti oli erittäin hyvä. Ainut asia mitä itse pelimekaaniikassa jäin kaipaamaan oli jonkinlainen pop-up tms. notifikaatio, että sain uuden aseen. En hoksannut joka välissä tarkastella rullaa ja vetelin sillä aloitusluikkarilla aika pitkään. Itse hahmon liikkuvuuteen voisi lisätä ehkä crouchin. Välillä sen puutetta jäi kaipaamaan kun tulitti vihollista hyppien laatikon välistä. Aseiden äänimaailmassa hieman parantamisen varaa.

Odotan innolla valmista projektia!  (y)
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Murzy - 14. Syyskuu 2016, 20:25
Ääniefektit olivat jees, tosin aseiden äänet saisivat olla ehkä vielä munakkaammat, nyt oli vähän sellainen "piu piu" meininki, ainakin osassa aseita. Viholliset voisivat välillä myös vaikka karjua tai öristä tms. kuollessaan.

Aseiden äänimaailmassa hieman parantamisen varaa.

Tämä varsin totta, tällä hetkellä nuo ääniefektit on aika nopeaan sutaistuja, joita varmasti tullaan hiomaan kunhan projekti etenee pitemmälle. GMC:n puolella ekasta pelattavasta demosta äänet puuttuivat kokonaan ja tästä tuli aika paljon noottia, joten pistettiin nyt edes jonkinlaista äänimaailmaa peliin sisään. :D

Paria pikkujuttua mietin: mielestäni laatikot voisivat tuhoutua yhdellä osumalla, nyt sujuva eteneminen jotenkin pysähtyy laatikoiden kohdalla. Tosin silloin kyllä laatikot eivät tarjoa pelaajalle enää suojaa samallailla... noh mene ja tiedä :D

Mjoo, noi laatikot on tällä hetkellä ehkä pikkaisen huolettomasti lätkitty noihin nykyisiin kenttiin jossain kohtaa vähän huonoihinkin paikkoihin. Varmaan kehitetään tuota tuhoutuvien objektien systeemiäkin siten, että olisi vähän eritasoisia esteitä, joista osa tuhoutuu helpommin kun toiset – helpottaen näin kenttäsuunnittelua.

Itse hahmon liikkuvuuteen voisi lisätä ehkä crouchin. Välillä sen puutetta jäi kaipaamaan kun tulitti vihollista hyppien laatikon välistä.

Kyykkyliikkeestä en uskalla sanoa mitään, mutta varmasti jonkinlainen väistöliikemekaniikka tullaan lisäämään peliin vielä nykyisten liikkeiden lisäksi mikä mahdollistaisi ammusten väistelyn tulitaistelussa.

Kiitos palautteesta! (y) 

---

Tässä vielä pieni sneak-peek kenttäeditorista. Tulen varmaan jossain vaiheessa tekemään varsinaisen devlog postauksen, kunhan editorin mekaniikat on pidemmälle kehiteltyjä.

(http://koodiboksi.com/metanoia/devpromo/editor_v1c.gif)

Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Peljätty Miksu - 15. Syyskuu 2016, 10:42
On kyllä huikea peli! Grafiikat on loistavat ja pelattavuus on loistava, mitä muuta enää tarvitaan? No tietenkin lisää kenttiä! Minuakin hiukan häiritsi nuo liian kestävät laatikot, varsinkin viimeisellä aseella. Henkilökahtaisesti tykkään platformereissa pienistä puzzleista aina välissä, eli jos jotain semmoisia saisi niin  (y) Eipä tässä muuta tällä kertaa.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mattie - 21. Syyskuu 2016, 22:54
(http://files.1337upload.net/indiedevhourgif35fps-16de33.gif)

Päivitystä hieman graffapuolelta.. Oon hitaasti mutta varmasti uusinu grafiikkaa. Tässä gifissä uutta on mm: lentopommivihu, tileset, vihujen projectilet yms..

Testasin myös hieman järeämpää veriefektiä. Mitä ootte mieltä, onko parempi kuin vanhempi veri jonka voi nähdä esim.tästä (http://files.1337upload.net/grendadeledeodeldaunchergifua-c1f262.gif)?
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Miguli - 22. Syyskuu 2016, 14:33
Näin puhelimellq vähän vaikea nähdä, mutta veri pomppii liian paljon. :P
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Graafikko - 24. Syyskuu 2016, 19:27
Siis herran jumala rupesin itkemään oli koskettavan kaunis taideteos <3  <3  <3
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Graafikko - 24. Syyskuu 2016, 19:29
Siis herran jumala rupesin itkemään oli koskettavan kaunis taideteos <3  <3  <3

Ja tuollasta
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object obj_player:

Unable to find any instance for object index '-4' name '<undefined>'
at gml_Script_player_jump
############################################################################################
--------------------------------------------------------------------------------------------
stack frame is
gml_Script_player_jump (line 0)
gml_Object_obj_player_Step_0
 :D
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Murzy - 24. Syyskuu 2016, 21:30
Ja tuollasta
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object obj_player:

Unable to find any instance for object index '-4' name '<undefined>'
at gml_Script_player_jump
############################################################################################
--------------------------------------------------------------------------------------------
stack frame is
gml_Script_player_jump (line 0)
gml_Object_obj_player_Step_0
 :D

Osaatko sanoa yhtään tarkemmin millaisissa olosuhteissa sait tuon bugin esiintymään?
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Micco - 24. Syyskuu 2016, 22:39
Kaunista grafiikkaa ja pelattavuus oli erittäin sujuvaa. Nautin myös siitä kuinka smooth ja viimeistelty tunnelma pelissä jo oli. Lisää levuja ja tarinaa tähän ja Greenlightiin :roll:

Ainiin ja tosiaan, laatikot olivat kieltämättä melko lujia. Viholliset kuolivat muutamaan kutiin (tämä on hyvä asia) mutta puulaatikko ei väistä heti. Lisää ääniä myös jäin kaipaamaan.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mattie - 04. Lokakuu 2016, 22:05
Päivitelläänpäs devlogiakin välillä, ainakin graffan puolelta..  :roll:

Useiden parannatusten lisäksi oon ehtiny tekemään mm. uuden sniper-vihollisen:
(http://files.1337upload.net/twgib-c92cb3.gif)

Sain myös just valmiiksi uuden taustan. Nyt tuo tarinan pätkäkin saattaa käydä enemmän järkeen kun ollaan areenan sisällä.  ;D
-+



... Mitä nyt muuta ollaan saatu aikaan viime päivityksestä niin level editori alkaa olla jo aika hyvällä mallilla ja kenttien teko sillä on nyt todella vaivatonta verrattuna GameMakerin room editoriin. Tämän lisäksi pelissä on nyt pari uutta vihollista joista toisesta olisi tarkoitus tehdä jonkilainen minibossi. Alankin tekemään tälle grafiikoita seuraavaksi..
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Miguli - 04. Lokakuu 2016, 22:06
Tuo tausta  <3
Järjettömän hyvää pixeli arttia.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mattie - 17. Lokakuu 2016, 14:16
(http://files.1337upload.net/dogeduderunturnanimTW-7bc526.gif)
huhuh, sehän oli lähellä


@Miguli, kiitos!
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: ElNinja - 17. Lokakuu 2016, 14:49
Siis tämä alkaa olla jo aika uskomattoman hyvää grafiikkaa. On todella hieno ajatella että tätä tasoa löytyy täältä foorumilta! Mahtavaa työtä  *->
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Hessu - 17. Lokakuu 2016, 19:39
Huhhuh, sanattomaksi vetää. :D Tässä näkyy kyllä vuosien harjoittelun tulos, tekee mieli itsekin vääntää omaan projektiin spritejä näitä katsellessa. (y)
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: pantteri - 18. Lokakuu 2016, 13:54
No on komia, ja tuo animaatio on mahtava! Toivottavasti nähtäisiin itse pelikin vielä joskus valmiina asti.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: pantteri - 27. Joulukuu 2016, 23:26
No on komia, ja tuo animaatio on mahtava! Toivottavasti nähtäisiin itse pelikin vielä joskus valmiina asti.

Nyt tuli tuplat, mutta pakko kysäistä että miten peli edistyy?
Äänet, ja grafiikat ovat erittäin loistavia pelattavuuskin on moitteetonta ainakaan mitään kummallista en huomannut,  kun läpäisin pelin.
Aseita olisi kyllä mukava vaihdella myös rullasta.
 
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Murzy - 28. Joulukuu 2016, 13:27
Nyt tuli tuplat, mutta pakko kysäistä että miten peli edistyy?

Projektin eteneminen hidastui valitettavan kovasti loppuvuotta kohden, kun muut kiireet puski päälle. Kevään puolella olisi taas kuitenkin tarkoitus iskeä kovaa! Laitellaan lisää päivityksiä, kunhan meillä on taas jotain siistiä näytettävää  (y)
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mattie - 19. Huhtikuu 2017, 19:17
Noniin, hieman päivitystä projektista kun ollaan saatu viimein kehitettyä peliä eteenpäin..  O_O

Pistin hahmon grafiikat täysin uusiksi. Hahmolla on nyt uudet sulavammat animaatiot. Ase on vielä pelkkä testikappale, joka peittyy taustaan tosi pahasti tällä hetkellä. Myös kädet tulee varmaan vielä vaatimaan hieman säätöä, mutta nekin on jo nyt paljon paremmat kun entiset staattiset kädet. Alla uusien graffojen vertailua vanhoihin:
(http://files.1337upload.net/charanimcomparison-1af52b.gif)

Hahmolla voi mennä nyt myös kyykkyyn, ja kyykyssä voi myös kävellä. Kyykkyyn meno mahdollistaa suojan ottamisen mm. laatikoista ja maastosta. Tällä pääsee toivottavasti kikkailemaan kenttäsuunnittelussa jonkin verran. Jarnopa taisi tätä ominaisuutta aikoinaan toivoa. ;D Crouchin näkee toiminnassa videosta alempana.. Kyykyssä oleminen parantaa ampumisen tarkkuutta reilusti. Juostessa ja hyppiessä ampuminen on todella epätarkkaa. Lisäksi me aateltiin että maastoon olis kiva saada vähän vaihtelua ja päätettiin tuoda mukaan slopet:
(http://files.1337upload.net/slopes_mmgif-0bf3c6.gif)

Pelissä on nyt myös ovia ja hissejä joilla saa mukaan hieman puzzle-elementtiä viimeistään myöhempiin kenttiin:
https://www.youtube.com/watch?v=n3myY2dQ8uw

Hei, ja jos ootte kyseisillä sivustoilla niin seuratkaa ihmeessä pelin kehitystä Twitterissä (https://twitter.com/mortalmetanoia) ja Youtubessa (https://www.youtube.com/channel/UCOcJ5HK4rjpLfQXfgDLhsDA)! Varmaan tässä piakkoin aletaan puskemaan päivityksiä myös näitä kautta.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mattie - 21. Huhtikuu 2017, 00:03
(http://files.1337upload.net/wepupdate_mmgif-97e6f5.gif)

Muutin aseiden tyyliä ja kasvatin niiden kokoa. Nyt niillä on jopa kaksi väriä eikä ne enää sekoitu taustaan. Seuraavaksi pitää varmaan uusia efektit, kun ne eivät enää näytä uusituilla aseilla oikein miltään.  :D

Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Murzy - 07. Toukokuu 2017, 00:20
Pistettiin ihan oikeaa HD-tasoista videonpätkää siitä, miltä peli näyttää tänään YouTubeen:

https://www.youtube.com/watch?v=rl5A8wK8Vpw
Kun lähdettiin noita testikenttiä tekemään niin vielä huomattiin, että mekaniikoissa on kehittämisen varaa. Esimerkiksi noi kapeat käytävät on tosi kinkkisiä mestoja taistella. Seuraavaksi testiin lähtee josko voitaisiin lisätä hahmon arsenaaliin myös jonkinlaisia käsikranaatteja noiden ahtaitten ja muutenkin hankaloiden paikkojen varalle.

Mainittakoon, että tosi paljon on tullut tehtyä kanssa kaikkea vähän isompaakin tuolla pellin alla Mattien tekemien graafisten päivitysten lisäksi. Videoilta voi esimerkiksi bongata noita aktivoitavia ovia ja hissejä. Kyseessä on melko joustava systeemi, missä noita kytkimiä ja aktivoitavia olioita voi linkittää suht vaivattomasti pelin editorissa. Näitten avulla on tarkoitus luoda kenttiin mielenkiintoisia elementtejä, ja rikkoa pelin täysin lineaarista luonnetta.

Aika paljon vielä riittää pientä viilattavaa, ennen kuin päästään oikeasti tuottamaan sisältöä peliin, mutta tosi paljon on tultu jo eteenpäin noista jamibuildeista!
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mercedes - 07. Toukokuu 2017, 08:40
Onnea! Pelin twitter-sivu on saanut päivässä sata uutta seuraajaa!
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Murzy - 24. Toukokuu 2017, 23:18
Päivitystä pukkaa:

Tässä viimepäivinä protoiltu kranaattien heittomekanismia, jotta taistelut tiukoissa — tai vihollisten nirhaaminen vaikeapääsyisissä paikoissa – olisi helpompaa. Tarkoituksena olisi, että arsenaalissa olisi käytössä ainakin paria erityyppistä kranaattia. Vielä hiukan työn alla, että miten saadaan animoitua ja muuten saamaan systeemi toimimaan muiden kontrollien ja ampumissysteemin kanssa sulavasti.

Tuli kanssa huomattua, että kranaattien viskomisen toteuttaminen ei teknisesti ole sieltä helpoimmasta päästä. Jo pelkästään hyväntuntuisen heittomekanismin virittely tuotti jonkinverran vaivaa. Toistaiseksi parhaimman oloinen heittomekanismi, mitä on protoiltu, on sellainen missä kranaatin heittorata käy tähtäimen kautta. Tekemistä kyllä vielä riittää, että saadaan tämäkin mekaniikka kohdilleen ja toimimaan niin että se tuntuu yhtä hyvältä kuin muutkin hahmon kontrollit.

Tässä vielä giffiä:
(https://www.dropbox.com/s/cbj7oa4uanpug0k/mm_grenade_test.gif?raw=1)

----

Jos joltakulta jäänyt välistä, niin peli löytyy nyt myös Steamin Greenlightista (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=931308147). Käykäähän äänestämässä  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=7UuX9e2LNSw
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mattie - 08. Kesäkuu 2017, 20:39
Aamusta saatiin tieto että Mortal Metanoia on päässyt Greenlightista läpi! Steam Directin myötä eipä tällä enää paljoa merkitystä ole, mutta on tuo silti ihan siistiä että päästiin läpi. Porukka tuntui olevan kiinnostunut pelistä ja saatiin paljon hyviä kommentteja. Kiitos vaan teillekin jotka kävitte äänenne antamassa.

Nyt me jatketaan pelin kehitystä normaalisti. Tässä on vielä tosi paljon hommaa ennen kuin voidaan alkaa edes miettiä julkaisua.. Vaikka haluttais peli ulos mahdollisimman nopeaa, niin ei kuitenkaan mitään juosten kustua versiota pelistä haluta julkaista. Pitää jatkossa myös tänne päivitellä ku tulee jotain isompaa uutisoitavaa.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mercedes - 09. Kesäkuu 2017, 05:08
Aamusta saatiin tieto että Mortal Metanoia on päässyt Greenlightista läpi! Steam Directin myötä eipä tällä enää paljoa merkitystä ole, mutta on tuo silti ihan siistiä että päästiin läpi. Porukka tuntui olevan kiinnostunut pelistä ja saatiin paljon hyviä kommentteja. Kiitos vaan teillekin jotka kävitte äänenne antamassa.

Nyt me jatketaan pelin kehitystä normaalisti. Tässä on vielä tosi paljon hommaa ennen kuin voidaan alkaa edes miettiä julkaisua.. Vaikka haluttais peli ulos mahdollisimman nopeaa, niin ei kuitenkaan mitään juosten kustua versiota pelistä haluta julkaista. Pitää jatkossa myös tänne päivitellä ku tulee jotain isompaa uutisoitavaa.




Ottakaa huomioon että peliä voi päivittää julkaisun jälkeenkin. Ja sen voi kai julkaista early acceessina, vai voiko? Itseäni kiehtoi pelissä ennen kaikkea grafiikka.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mercedes - 04. Heinäkuu 2017, 07:18
Onko tästä pelistä mitään uusia uutisia?
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Mattie - 06. Heinäkuu 2017, 18:23
(http://files.1337upload.net/plantgif-dd1286.gif)

Molemmilla ollut vähän muita kiireitä, niin ei olla ehditty peliä ihan täysillä kehittää. Oon kuitenki tehny aika paljon grafiikaa millä ois tarkoitus saada ympäristöstä vähän monipuolisempi. Tämän lisäksi on tehty paljon sellaista jota on vaikea mitenkään näyttää. Muuan muassa level editoria on kehitetty pitemmälle ja ollaan mietitty pelin designia vähän uusiksi.
Otsikko: Vs: Mortal Metanoia
Kirjoitti: Sa_no_sa - 25. Toukokuu 2018, 13:23
Aivan mahtava. Grafiikat ovat varsinkin päivitettyinä hienoja. Minulle tuli errori, kun menin seuraavaan kenttään ja pidin left buttonia samalla pohjassa:


___________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object obj_player:

Push :: Execution Error - Variable Get 103398.real_aim_direction(100208, -2147483648)
at gml_Script_weapon_instance_create_projectile
############################################################################################
--------------------------------------------------------------------------------------------
stack frame is
gml_Script_weapon_instance_create_projectile (line 0)
gml_Script_weapon_instance_fire
gml_Script_player_fire_weapon
gml_Object_obj_player_Step_0

Jos tätä ei ole korjattu, niin sille varmaankin kannattaisi tehdä jotain enne lopullista julkaisua.